abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65872682
Van die schattige kleintjes.. 8 CM doorsnee geloof ik. Ik wil een portfolio op cd branden en zo'n klein cd-tje valt natuurlijk wel op. Maar nu zie ik dat ze over het algemeen alleen nog te krijgen zijn in grote oplages bij bedrijven die zaken doen met reclamebureaus, etc. Ik heb er maar een stuk of 30 nodig. Waar kan ik die voor een vriendelijk prijsje kopen?
pi_65872717
Zorg wel dat je niemand met een macbook of imac zo'n ding stuurt, die eten die dingen wel op maar spugen ze niet meer uit
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65872722
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_65872747
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Zorg wel dat je niemand met een macbook of imac zo'n ding stuurt, die eten die dingen wel op maar spugen ze niet meer uit
Oh dan zou ik het al niet gebruiken voor een portfolio (aannemende dat het iets creatiefs is), gezien de hele creatieve sector macjes heeft.
pi_65872754
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh kut. Veel reclamebureaus gebruiken die, en daar moet mijn portfolio wel naar toe
pi_65872775
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_65872787
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef Disorder het volgende:

[..]

Oh kut. Veel reclamebureaus gebruiken die, en daar moet mijn portfolio wel naar toe
Naja dan zou ik er toch van afzien als ik jou was !
pi_65872790
Maar is dat serieus waar van die macs? Nog een tof ding voor op mn lijst van waarom ik geen mac mag kopen
pi_65872810
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:56 schreef Dzy het volgende:
Maar is dat serieus waar van die macs? Nog een tof ding voor op mn lijst van waarom ik geen mac mag kopen
Want jij gebruikt elke dag van die mini cd-roms?

Ik heb ze werkelijk waar nog nooit gebruikt
pi_65872818
Ze hebben bij een reclamebureau toch wel internet? .
pi_65872858
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:56 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Want jij gebruikt elke dag van die mini cd-roms?

Ik heb ze werkelijk waar nog nooit gebruikt
ik heb wel een paar keer zo'n dingetje gehad. Ook iets van reclame enzo maar ik denk inderdaad dat je niet veel spannends mist als je die dingen niet kunt openen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65872873
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:55 schreef veldmuis het volgende:
CD (alleen die businesscarddingen)
http://www.cdrwinkel.com/shop/browse/category/CD-R/CD-R+special
Shit. Die zijn erg cool. Maar als ze niet op macs draaien heb ik een probleem
pi_65872893
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:57 schreef veldmuis het volgende:
Ze hebben bij een reclamebureau toch wel internet? .
Ben nog bezig met de site. En bovendien merk ik dat zo'n passieve aanpak 9 van de 10 keer niet werkt. Langsgaan en een cd droppen werkt best okay.
pi_65872904
Ik wil diep van binnen door een marketingmachine van hier tot ginder een mac kopen maar dat mag niet van mezelf dus daarom heb ik een lijst met redenen om geen mac te kopen
  Forum Admin maandag 9 februari 2009 @ 10:01:27 #16
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_65872914
Misschien kan je aan goedkope kleine USB stickjes denken ? Ook origineel en werkt altijd
pi_65872921
Ik heb hele goede ervaringen met www.AKmedia.nl

Daar hebben ze die mini cd's en businesscard cd's.

Edit: dit is dus geen cd winkel, maar daar kan je ze profi laten dupliceren en drukken met je eigen ontwerp.
pi_65872928
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:00 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ben nog bezig met de site. En bovendien merk ik dat zo'n passieve aanpak 9 van de 10 keer niet werkt. Langsgaan en een cd droppen werkt best okay.
Drop een geprint portfolio bijvoorbeeld.
Portfolio's op CDtjes zijn echt een beetje 1999. Een USBStick is dan wat hipper imo
pi_65873004
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:00 schreef Dzy het volgende:
Ik wil diep van binnen door een marketingmachine van hier tot ginder een mac kopen maar dat mag niet van mezelf dus daarom heb ik een lijst met redenen om geen mac te kopen
Macs zijn gewoon tof.
pi_65873034
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:03 schreef Disorder het volgende:
USB stick. Best een tof idee. Thanks mensen.
En dan met zo'n tof autorun menu.
pi_65873042
Ja door die enorme marketingmachine en de religieuze neigingen door macfanboys. Daarom willen mijn hersenen er geen maar wil mijn hartje het wel, net alsof je diep van binnen graag een peuk wilt maar je hersenen zeggen van ja het mag niet. Mind over matter shit, alleen gaat het wat lastig soms.
pi_65873201
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef Disorder het volgende:

[..]

Uiteraard
Een WindowsAutorunding werkt niet op de mac he .
pi_65873268
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:03 schreef Disorder het volgende:
USB stick. Best een tof idee. Thanks mensen.
Wat ga je presenteren? Denk niet dat reclamebureaus zomaar elk usbstickje in hun computer prikken, virussen en andere meuk... Probeer niet "hip" te doen maar gewoon duidelijk. Als je Flash bouwt oke, dan is een usbstick wel een idee. Als je designt, fotografeert of iets dergelijks, plz print het uit. Minder moeite = meer aandacht.
pi_65873334
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:15 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Een WindowsAutorunding werkt niet op de mac he .
Dan moet je er zo'n geil menuutje van make (zie die van adium of skype )
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:07 schreef Dzy het volgende:
Ja door die enorme marketingmachine en de religieuze neigingen door macfanboys. Daarom willen mijn hersenen er geen maar wil mijn hartje het wel, net alsof je diep van binnen graag een peuk wilt maar je hersenen zeggen van ja het mag niet. Mind over matter shit, alleen gaat het wat lastig soms.
Download dan gewoon een keer de kaliway versie van mac en draai die naast windows
  maandag 9 februari 2009 @ 10:35:51 #27
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_65873683
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_65873726
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:19 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Wat ga je presenteren? Denk niet dat reclamebureaus zomaar elk usbstickje in hun computer prikken, virussen en andere meuk... Probeer niet "hip" te doen maar gewoon duidelijk. Als je Flash bouwt oke, dan is een usbstick wel een idee. Als je designt, fotografeert of iets dergelijks, plz print het uit. Minder moeite = meer aandacht.
Ik probeer werk te zoeken in audio en fotografie. Dat is een lastige combi om een geschikt presentatiemiddel te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')