Duh, Michaėlquote:
Ik ookquote:
Jawel, TM en ik hadden het gewoon over een liedje van de Heideroosjes. Waar had jij het over?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie Nem, ik ben niet de enige met vunzige gedachten.
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, TM en ik hadden het gewoon over een liedje van de Heideroosjes. Waar had jij het over?
Dat magquote:
Nicequote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat blijkbaar niet echt tof in de georganiseerde misdaad
Huh? Ik ken gewoon een broertje van iemand met die naamquote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ken er ook al eentje met die naam... Wat dat betreft ga ik er vanuit dat Red's versie de naam terug naar het positieve gaat trekken
Ik ken een schoolgenootje van mijn broertje met die naamquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Ik ken gewoon een broertje van iemand met die naam
Ik ken wel Maple Town.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Kent iemand van jullie MapleStory? Gratis RPG in 2Dben benieuwd
Kom bij de club!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik weet de naam ook nog niet
Ja maar ik ga dus niet. Ga zondag een week naar Engeland. Dus ik moet mijn kaartjes kwijtquote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ken een schoolgenootje van mijn broertje met die naam
k zag trouwens de affiche voor Emiliana Torrini hangen aan Paradiso en vroeg me nog af of je zou gaan
Dat was vast de auto van Willem Endstra. De vastgoedmagnaat verkocht deze auto te vroeg, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat blijkbaar niet echt tof in de georganiseerde misdaad
Ik, v.w.b. de terminologie dan...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Server A - Partij 1
Server B - Partij 2
Partij 1: site
Partij 2: andere site
Partij 3: CMS installateur
Partij 4: Andere CMS installateur
Partij 5: de host van partij 2
Partij 1 en 2 willen van Partij 4 weten hoe het met de verhuizing van een zooi sites met content staat.
Partij 4 zegt dat Partij 5 bezig is met de verhuizing.
Partij 2 zegt niets op de server te zien.
Na een hoop gezeik komen we erachter dat Partij 4 een fuck-up heeft gemaakt en dacht dat Partij 2 dezelfde was als Partij 5.
Oftewel: niets verhuisd.
Partij 2 is nu aan de gang met verhuizen maar krijg halverwege van Partij 4 te horen dat de content ergens anders heen moet
Wie snapt het nog?
Joh, ik was daarnet de douche en toilet aan het schoonmaken, en toen ging ik per ongeluk zomaar verder met de afwas en de vloer! Nu is alles hier opgeruimd. Ik schrok er een beetje van.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een opgeruimd huis zo fijn. Ik heb het hele weekend opgeruimd en schoongemaakt en nu hoop ik dat het zo blijft.![]()
Mag ik nu, Nem? Mag ik nu huilen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Nouja, heb half jaar in madrid gewoond, en half jaar in kaapstad. naar namibie geweest, botswana, kenya, egypte, maleisie, dubai, sri lanka, australie, florida, los angeles, tijuana, mexico city, heel europa, rusland (vooral st petersburg, erg mooi), oostblok heb ik ook gehad. en nu dus meerdere keren in europa op reis. Dus ik vind dat ik al redelijk wat gezien heb... En ik ben 20![]()
Die heb ik wel eens gepost en ik heb het er mij met Sheep over gehad. Je luistert niet naar ons.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden niet opgelet, toen is dit liedje uitgebracht
Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag kwam ik tot de conclusie dat airbags volledig overbodig zijn. In een auto heb ik veel meer kans om dood te gaan door een aanrijding dan thuis, terwijl ik thuis helemaal geen airbags heb en in een moderne auto zitten er een stuk of zes.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, v.w.b. de terminologie dan...
Ja, maar nu huil ik gewoon keihard met je meequote:
Airbags zijn DUUR.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.
mijn reacties waren
1 - what the fuck er is hier ook criminaliteit
2 - hoe schraal moet je zijn als je airbags gaat jatten, of een gejatte airbag in je auto laat bouwen
Ik heb een Ford Focus C-Max.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.
mijn reacties waren
2 - hoe schraal moet je zijn als je airbags gaat jatten, of een gejatte airbag in je auto laat bouwen
Maar dan nog... ga andere dure dingen stelen ofzo.quote:
Mn pa ook, maar die was ongeschonden. Nu wonen wij er ook wel een eindje vanaf en niet in een woonwijk... dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Ford Focus C-Max.
Valt die ook onder de risico groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vast het werk zijn van vandalen die het ook niet op hebben met de Ford Ka.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mijn reacties waren
Lijkt me niet, vandalen gaan niet de tijd en moeite nemen om een airbag uit je auto te schroeven.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zal vast het werk zijn van vandalen die het ook niet op hebben met de Ford Ka.
In Mei dacht ik. Maar bedoelde meer die Amerikaansequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ze zullen wel druk bezig zijn met de schoolexamens. Nog 3 maanden tot de Centrale examens, toch?
Nu is het een kwestie van bijhouden.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Joh, ik was daarnet de douche en toilet aan het schoonmaken, en toen ging ik per ongeluk zomaar verder met de afwas en de vloer! Nu is alles hier opgeruimd. Ik schrok er een beetje van.![]()
Mooie naam, hč? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachterquote:
Ik ben heel vaak gewoon werk aan het doen tijdens het fokken hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:55 schreef wyccie het volgende:
Oh je bent/was dus aan het werk.
Ik ga ook plat. Morgen weer leuk doktertje spelen.
Wat is de mooie gedachte erachter dan? Ik ben daar niet zo in thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mooie naam, hč? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachter
(tvp voor als redleader weer bijgekomen is van zijn trauma)
(tis voor pa en ma erger dan het kind. ik heb getimed, hij heeft minder dan een minuut gehuild, waarbij een heel stuk mdat hij het koud had)
De nieuwste Heroes staat ook weer onlinequote:
Ik vind het een mooie naamquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mooie naam, hĆØ? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachter
(tvp voor als redleader weer bijgekomen is van zijn trauma)
(tis voor pa en ma erger dan het kind. ik heb getimed, hij heeft minder dan een minuut gehuild, waarbij een heel stuk mdat hij het koud had)
idd mijn vierde bak nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:17 schreef Soempie het volgende:
Mogguhhh![]()
Hoe was je trip naar het buitenland?
Ik ben nog steeds halverwege seizoen 2quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De nieuwste Heroes staat ook weer online
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:28 schreef B.ertha het volgende:
Ten eerste wil ik ook even patsen dat ik de naam lekker ook al wist
[..]
Wat is de mooie gedachte erachter dan? Ik ben daar niet zo in thuis
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellen
Of heeft hij jullie een PM gestuurd en verder niets erbij gezegd?
Ja, Iamredleader is sinds vorige week papa...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:53 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ik zal hier wel te nieuw voor zijn, ik begrijp dat er iemand papa is geworden?
Maar wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.
Via Fok! heeft hij volgens mij nog niets bekend gemaakt...
Soms he, dan is een andere serie zo leuk dat je een andere serie gewoon niet meer kijkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds halverwege seizoen 2moet maar weer eens bijkijken
J.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Aha, op die fiets. Wat is trouwens de eerste letter? J of Y?
Klopt, maar alleen mat achternaam. Van die socialoog dusquote:de tweede naam is vast ook te vinden op wikipedia
zo, heb vrij gekregen, dus nu kan het feest beginnen. Ik heb alleen geen reet te doen op t werk..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
reis naar parijs is geboekt, as donderdag tm zondag! ik heb er zin in! Alleen dalijk nog vrij vragen van mn afstudeerstageeigenlijk in verkeerde volgorde gedaan...
\quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.
Via Fok! heeft hij volgens mij nog niets bekend gemaakt...
Ik wacht inderdaad tot red hier hou zelf komt vertellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellen
Of heeft hij jullie een PM gestuurd en verder niets erbij gezegd?
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wacht inderdaad tot red hier hou zelf komt vertellen
tot die tijd moeten we het met wikipedia doen
ik wist de tweede naam trouwens vorige week al
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh wacht, ik weet de naam ook. Red had me gisteren een SMS gestuurd maar heb niet gehoord dat ik er een kreeg, vandaar dat ik er nu pas achter kom
Yupquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?
(ik wou jood typen, maar op een of andere manier klinkt dat beledigend, hoewel het net zo normaal is)
We zijn wel hecht jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?
Tja.. 't is maar net hoe je het opvat of het beledigend is of niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?
(ik wou jood typen, maar op een of andere manier klinkt dat beledigend, hoewel het net zo normaal is)
daar moest ook joodS staan, was de S vergetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
als je joods zou zeggen is dat geen probleem, jood ligt denk ik wat gevoeliger
voor zover ik weet alleen Iamredleader en zijn vrouw en Physicsrules en DaviniaHR (ook getrouwd), maar die komen niet zo vaak. Islamitisch niemandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef BenjaminFranklin het volgende:
zijn er zo nog meer mensen hier van joodse komaf of islamitische komaf oid?
Ik heb lang niet van iedereen het mobiele nummer hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?
En mn kind ook, he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
voor zover ik weet alleen Iamredleader en zijn vrouw en Physicsrules en DaviniaHR (ook getrouwd), maar die komen niet zo vaak. Islamitisch niemand
Dat kind kan nog niet voor zichzelf beslissen, dus die telt niet mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En mn kind ook, he?
Ach, en als je zegt: jij bent een jood, is toch niets mis mee?
zeggen: je bent joods, klinkt wat vriendelijker, denk ik,
maar er ligt ook heel veel in de toonzetting
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die de naam nog niet weer?
wat een levenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeKomt vanzelf
Ik was pas om half 12 wakker
Hij is joods, of hij er later iets mee doet, is een tweedequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kind kan nog niet voor zichzelf beslissen, dus die telt niet mee.
Mijn ouders zijn ook gelovig, maar ik heb daar absoluut niks mee.
laten jullie hem daar totaal vrij in, of stuur je hem wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hij is joods, of hij er later iets mee doet, is een tweede
Genuanceerd...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. 't is maar net hoe je het opvat of het beledigend is of niet.
Als je het zo wil zeggen: IARL is van joodse komaf, MadMaster is een jood.
Eigenlijk vind ik dat altijd raar. Net als dat ik "neger" geen scheldwoord vind of een negatieve bedoeling heeft, zijn "jood" en "neger" altijd taboe. Maar Indiaan is wel normaal. Ik weet wel waar het vandaan komt in de geschiedenis, maar ik vind het altijd jammer als de persoon in kwestie gepikeerd is als dat woord(neger, jood) gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
als je joods zou zeggen is dat geen probleem, jood ligt denk ik wat gevoeliger
Meuningquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, morgen kan ik niet mee MaJo
WTF?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |