Wat is de mooie gedachte erachter dan? Ik ben daar niet zo in thuisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mooie naam, hè? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachter
(tvp voor als redleader weer bijgekomen is van zijn trauma)
(tis voor pa en ma erger dan het kind. ik heb getimed, hij heeft minder dan een minuut gehuild, waarbij een heel stuk mdat hij het koud had)
De nieuwste Heroes staat ook weer onlinequote:
Ik vind het een mooie naamquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mooie naam, hè? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachter
(tvp voor als redleader weer bijgekomen is van zijn trauma)
(tis voor pa en ma erger dan het kind. ik heb getimed, hij heeft minder dan een minuut gehuild, waarbij een heel stuk mdat hij het koud had)
idd mijn vierde bak nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:17 schreef Soempie het volgende:
Mogguhhh![]()
Hoe was je trip naar het buitenland?
Ik ben nog steeds halverwege seizoen 2quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De nieuwste Heroes staat ook weer online
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:28 schreef B.ertha het volgende:
Ten eerste wil ik ook even patsen dat ik de naam lekker ook al wist
[..]
Wat is de mooie gedachte erachter dan? Ik ben daar niet zo in thuis
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellen
Of heeft hij jullie een PM gestuurd en verder niets erbij gezegd?
Ja, Iamredleader is sinds vorige week papa...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:53 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ik zal hier wel te nieuw voor zijn, ik begrijp dat er iemand papa is geworden?
Maar wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.
Via Fok! heeft hij volgens mij nog niets bekend gemaakt...
Soms he, dan is een andere serie zo leuk dat je een andere serie gewoon niet meer kijkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds halverwege seizoen 2moet maar weer eens bijkijken
J.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Aha, op die fiets. Wat is trouwens de eerste letter? J of Y?
Klopt, maar alleen mat achternaam. Van die socialoog dusquote:de tweede naam is vast ook te vinden op wikipedia
zo, heb vrij gekregen, dus nu kan het feest beginnen. Ik heb alleen geen reet te doen op t werk..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:24 schreef BenjaminFranklin het volgende:
reis naar parijs is geboekt, as donderdag tm zondag! ik heb er zin in! Alleen dalijk nog vrij vragen van mn afstudeerstageeigenlijk in verkeerde volgorde gedaan...
\quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij een aantal mensen hier (MaJo, Nembrionic, Puntenslijpsel en mij in ieder geval) een SMS gestuurd waarin de naam staat.
Via Fok! heeft hij volgens mij nog niets bekend gemaakt...
Ik wacht inderdaad tot red hier hou zelf komt vertellenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik denk dat redleader dat zelf wil vertellen
Of heeft hij jullie een PM gestuurd en verder niets erbij gezegd?
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wacht inderdaad tot red hier hou zelf komt vertellen
tot die tijd moeten we het met wikipedia doen
ik wist de tweede naam trouwens vorige week al
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh wacht, ik weet de naam ook. Red had me gisteren een SMS gestuurd maar heb niet gehoord dat ik er een kreeg, vandaar dat ik er nu pas achter kom
Yupquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?
(ik wou jood typen, maar op een of andere manier klinkt dat beledigend, hoewel het net zo normaal is)
We zijn wel hecht jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Tis hier best een hecht groepje he? Mob nummers etc.. doen jullie ook aan meetings?
Tja.. 't is maar net hoe je het opvat of het beledigend is of niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik zag besnijdenis, is IARL van joodse komaf?
(ik wou jood typen, maar op een of andere manier klinkt dat beledigend, hoewel het net zo normaal is)
daar moest ook joodS staan, was de S vergetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
als je joods zou zeggen is dat geen probleem, jood ligt denk ik wat gevoeliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |