Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag kwam ik tot de conclusie dat airbags volledig overbodig zijn. In een auto heb ik veel meer kans om dood te gaan door een aanrijding dan thuis, terwijl ik thuis helemaal geen airbags heb en in een moderne auto zitten er een stuk of zes.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik, v.w.b. de terminologie dan...
Ja, maar nu huil ik gewoon keihard met je meequote:
Airbags zijn DUUR.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.
mijn reacties waren
1 - what the fuck er is hier ook criminaliteit
2 - hoe schraal moet je zijn als je airbags gaat jatten, of een gejatte airbag in je auto laat bouwen
Ik heb een Ford Focus C-Max.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zijn hier in het dorp afgelopen week een stuk of 20 ford focussen opengebroken... en de airbags uit gejat.
mijn reacties waren
2 - hoe schraal moet je zijn als je airbags gaat jatten, of een gejatte airbag in je auto laat bouwen
Maar dan nog... ga andere dure dingen stelen ofzo.quote:
Mn pa ook, maar die was ongeschonden. Nu wonen wij er ook wel een eindje vanaf en niet in een woonwijk... dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Ford Focus C-Max.
Valt die ook onder de risico groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vast het werk zijn van vandalen die het ook niet op hebben met de Ford Ka.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mijn reacties waren
Lijkt me niet, vandalen gaan niet de tijd en moeite nemen om een airbag uit je auto te schroeven.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zal vast het werk zijn van vandalen die het ook niet op hebben met de Ford Ka.
In Mei dacht ik. Maar bedoelde meer die Amerikaansequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ze zullen wel druk bezig zijn met de schoolexamens. Nog 3 maanden tot de Centrale examens, toch?
Nu is het een kwestie van bijhouden.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Joh, ik was daarnet de douche en toilet aan het schoonmaken, en toen ging ik per ongeluk zomaar verder met de afwas en de vloer! Nu is alles hier opgeruimd. Ik schrok er een beetje van.![]()
Mooie naam, hè? Ik had het niet verwacht, en moet best ff wennen.Maar wel mooie gedachte erachterquote:
Ik ben heel vaak gewoon werk aan het doen tijdens het fokken hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:55 schreef wyccie het volgende:
Oh je bent/was dus aan het werk.
Ik ga ook plat. Morgen weer leuk doktertje spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |