Welke?quote:
De final five reisden van de aarde naar de 12 colonies, kwamen daar de cylons/centurions tegen en gaven hen de skinjobs en resurrection - zelf konden de centurions enkel 'cyborgs' maken - in de hoop zo de oorlog en daarmee 'cyclus van geweld' te stoppen. Door dit te doen veroorzaakten (of versnelden) ze zelf echter onbedoeld via een van hun creaties de massamoord/vernietiging op de koloniën alsmede hun eigen onbewuste 'infiltratie' van uiteindelijk de vloot.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:32 schreef FoXje het volgende:
Dus de Final five reisden van de aarde naar de 13th colonies, kwamen daar de Cylons tegen, en stopten de oorlog? Die Cylons waren ook al bezig met skinjobs.
s04e15quote:
Ja, heb hem ook al gevonden!quote:
oldskoolcylonsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:24 schreef Mirel het volgende:
Oh ja ik had ook nog 3 caps gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef Lemmeb het volgende:
Hmmm, ik heb de laatste episode daarstraks gekeken, maar heb eigenlijk voortdurend zitten skippen. Doodvermoeiend vond ik het, al dat geleuter.
Ik moet ook eerlijk toegeven: ik heb nu zoveel geskipt dat ik er eigenlijk ook gewoon geen reet meer van "begrijp". Normaal gesproken zou ik dan moeite doen om het alsnog te snappen, maar in dit geval maakt het me niet meer uit. Het hele onderliggende verhaal vind ik dermate slap en vergezocht dat het me nauwelijks meer kan boeien.
Imho erg zonde van deze serie, die de eerste twee seizoenen gewoon steengoed was. Ik zal het geheel wel afkijken: er komen vast nog wat gave, spannende ruimtegevechten en ben toch benieuwd naar de (ongetwijfeld goede) afloop.
Ik vraag mij af waarom je nog kijkt, blijkbaar is deze serie gewoon niet voor je weggelegd...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef Lemmeb het volgende:
Hmmm, ik heb de laatste episode daarstraks gekeken, maar heb eigenlijk voortdurend zitten skippen. Doodvermoeiend vond ik het, al dat geleuter.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef Lemmeb het volgende:
Ik moet ook eerlijk toegeven: ik heb nu zoveel geskipt dat ik er eigenlijk ook gewoon geen reet meer van "begrijp". Normaal gesproken zou ik dan moeite doen om het alsnog te snappen, maar in dit geval maakt het me niet meer uit. Het hele onderliggende verhaal vind ik dermate slap en vergezocht dat het me nauwelijks meer kan boeien.
Imho erg zonde van deze serie, die de eerste twee seizoenen gewoon steengoed was. Ik zal het geheel wel afkijken: er komen vast nog wat gave, spannende ruimtegevechten en ben toch benieuwd naar de (ongetwijfeld goede) afloop.
quote:
maar kobol is toch niet de 13de tribequote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:32 schreef Mirel het volgende:
De 5 reisden naar de 12 colonies, hun resurrection tech hadden ze van Kobol (13e tribe) en hebben het kunnen ontwikkelen. Gaven het aan de centurions, stopten de oorlog, toen kwamen er 8 modellen. Waaronder Daniel, die gestopt werd.
Cavil werd gemaakt naar het evenbeeld van John, iemand die Ellen kende (toch? Of niet?) Cavil doodde uiteindelijk de final five en liet ze resurrecten zodat ie bepaalde herinneringen kon blokkeren, en stopte ze tussen de mensen zodat als ze later wéér doodgingen, genoeg reden hadden om hem te helpen. Maar Ellen kon dit allemaal zien en weigerde. Samen met Boomer ontsnapte ze (tijdens S2?) en al die tijd waren ze dus waarschijnlijk op reis naar de menselijke vloot.
Nee, Prison Break vind ik echt de dom voor woorden. En 90210 lijkt met al dat geleuter net op het huidige BSG.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Prowl het volgende:
[..]
![]()
Kssst, ga snel Prison Break of 90210 kijken jij
De eerste twee seizoenen heb ik echt genoten van deze serie. En nu is de serie zelf kwalitatief minder geworden en zou deze ineens "niet meer voor mij zijn weggelegd"? Wat is dat nou weer voor BS?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:00 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom je nog kijkt, blijkbaar is deze serie gewoon niet voor je weggelegd...
Ach man klets toch zelf niet zo...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De eerste twee seizoenen heb ik echt genoten van deze serie. En nu is de serie zelf kwalitatief minder geworden en zou deze ineens "niet meer voor mij zijn weggelegd"? Wat is dat nou weer voor BS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |