Lol, ik handel nietquote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef LXIV het volgende:
Shorten en vervolgens paniek zaaien is zo doorzichtig! En wie is meneer eigenlijk? Hij heeft niet genoeg geld voor een das, zo te zien!
De grote vraag is: kloppen zijn praatjes ook?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Lol, ik handel nietDie meneer volgens mij ook niet, is een Canadese journalist die in GB woont en dagelijks zijn praatje over het nieuws houdt - heel informatief vaak. Zo berekende hij van de week dat het GDP op jaarbasis in de VS 10 procent is gedaald in 2008.
Ik doelde ook op die meneer en niet op jou. Maar er zijn zoveel mensen die iets denken of geloven over de markt...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Lol, ik handel nietDie meneer volgens mij ook niet, is een Canadese journalist die in GB woont en dagelijks zijn praatje over het nieuws houdt - heel informatief vaak. Zo berekende hij van de week dat het GDP op jaarbasis in de VS 10 procent is gedaald in 2008.
Nou ja, die gast waar hij dus de info vandaan haalde, had drie maanden van tevoren op de dag nauwkeurig de crashes van september en oktober voorspeld, en zegt nu dus 9 en 13 februari. En de cryptische boodschap "Be sure to pay your electric billsquote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grote vraag is: kloppen zijn praatjes ook?
Waarom? We kunnen toch een gezonde discussie hebben over wat er zou kunnen gebeuren? Daar weten ze hier meer van af dan in TRU, me dunkt.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Eerste deel net gekeken... Wat een partij onzin zeg. Het gaat helemaal nergens over. Kickje TRU?
Je wilt toch een reactie op die filmpjes neem ik aan? Nja, die gast die niet bijzonder intelligent op mij over komt lult een beetje dingen over een 'waarzegger' en numerologie en religie en alles... Dit neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Waarom? We kunnen toch een gezonde discussie hebben over wat er zou kunnen gebeuren? Daar weten ze hier meer van af dan in TRU, me dunkt.
Hmm, gister leek het heel wat, maar toen was ik ook wel wat dronken.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je wilt toch een reactie op die filmpjes neem ik aan? Nja, die gast die niet bijzonder intelligent op mij over komt lult een beetje dingen over een 'waarzegger' en numerologie en religie en alles... Dit neem je toch niet serieus?
De Q4 cijfers van GE zijn toch al bekend? 44% omlaagquote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou ja, die gast waar hij dus de info vandaan haalde, had drie maanden van tevoren op de dag nauwkeurig de crashes van september en oktober voorspeld, en zegt nu dus 9 en 13 februari. En de cryptische boodschap "Be sure to pay your electric bills", GE anyone?
Volgens deze meneer gaat in Februari 2009 de Dollar ingeruild worden voor de Amero.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef superworm het volgende:
Je moet het youtubefilmpje kijken om het helemaal te snappen, maar deze meneer legt uit dat hij vermoedt dat morgen en/of vrijdag enorme dingen gaan gebeuren op de beurzen. Het schijnt dat een aantal banken hun Q4-cijfers gaan onthullen - het wordt uitvoerig uitgelegd op het filmpje, maar lijkt aardig plausibel.
Stel dát het gebeurt, de dollar door het gootsteenputje, de AEX door de 200 heen en de Dow richting 6000 - kan het systeem in huidige staat zo'n beuk nog wel aan? Wat gaat er gebeuren als zulks voorvalt? Begint dan de hyperinflatie eindelijk?
Volgens deze hond is E=More Cupcakes in het kwadraat.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens deze meneer gaat in Februari 2009 de Dollar ingeruild worden voor de Amero.
idd. helaas dus komt het voorlopig niet meer goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef Westerling het volgende:
We zullen het zien.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen, maar zo niet dan is er toch weinig meer aan te doen.
Zolang het protectionisme maar niet de kop opsteekt komt het allemaal wel weer goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |