Die natrek-procedure bleek dus ineffectief. Al is de controle nog zo goed, er zijn mensen die het net zo goed zo niet nog beter kunnen vervalsen. Fouten maken blijft menselijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond aflevering 2 nog steeds heel slecht.
Het hele concept is wat mij betreft bagger uitgewerkt. Hoe kunnen ze zo'n organisatie ondergronds houden maar wel klanten ontvangen in een kantoor, die ze vervolgens niet fatsoenlijk natrekken?
Ze hebben meerdere assets, zou misschien niet mogelijk zijn om zoveel mensen mee te zenden? Laat staan dat het dan nog onopvallend kan.quote:Waarom sturen ze met Echo 1 busje met 2 mensen erin mee, zonder op hun eigen beveiliging te letten, terwijl als het moet helikopters, swatteams etc. etc. zo uitrukken?![]()
Zeker als je weet dat er iets gruwelijk fout is gegaan binnen je organisatie.![]()
Niets op aan te merken, maar misschien ben ik niet zo'n expert.quote:Eliza Dushku's acteerprestaties.![]()
Mwah dat vind jij, ik vind het tot nu toe een goeie serie en ben zeker benieuwd naar volgende afleveringen.quote:Zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een, op je lachspieren werkende, baggerserie.
Oeh, als die nou eens gaat meedoen, misschien wordt het dan nog watquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef Jivis het volgende:
Elisha
Ze mag doen wat ze wil, ze is immers geldschieterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:10 schreef Mirel het volgende:
Ik keek deze ep 15 min ofzo, en vind de verhaallijnen die ze uitkiezen voor Dushku gewoon kankersaai. Helemaal als het een popzangeressenverhaallijn is waar we ook nog eens naar de zangkwaliteiten moeten luisteren van haar.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Pek het volgende:
Oeh, als die nou eens gaat meedoen, misschien wordt het dan nog wat
Hihi, je hebt 'm heul niet ge-edit. failquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef Jivis het volgende:
Las trouwens in een interview met Elisha
Ik dacht er deels hetzelfde over maar vond de imprint of the week - schaars geklede vrouwen ten spijt - behoorlijk duf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Azijnpissers.
Echo pwnt want ze kan buiten haar geprogrammeerde identiteit treden. En er is een "attic" waar afgedankte dolls heen gestuurd worden? Intrigerend vind ik! En hoe Eliza op het eind zo nee schudde naar Rayna's grootste fan, dat geeft toch wel aan dat ze dingen onthouden op de 1 of andere manier...
Ik vind aflevering 3 tof! Laat ep 4 maar komen
Flipquote:
De eerste zeven afleveringen zijn meer losstaand dan de latere in het seizoen. Da's bewust, zodat je eenvoudiger kunt inspringen in de serie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:10 schreef Mirel het volgende:
Ik ben gestopt met kijken. De overkoepelende verhaallijn zit er niet echt in, en die komt eigenlijk meer aan bod bij Helo, de enige die onderzoek doet en we via hem dus meer te weten komen.
Maar dan is het nog wel gewoon saai. Saai gewoon. mehquote:Op zondag 1 maart 2009 09:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
De eerste zeven afleveringen zijn meer losstaand dan de latere in het seizoen. Da's bewust, zodat je eenvoudiger kunt inspringen in de serie.
Is attic niet gewoon een synoniem voor onder de grond stoppen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Azijnpissers.
Echo pwnt want ze kan buiten haar geprogrammeerde identiteit treden. En er is een "attic" waar afgedankte dolls heen gestuurd worden? Intrigerend vind ik! En hoe Eliza op het eind zo nee schudde naar Rayna's grootste fan, dat geeft toch wel aan dat ze dingen onthouden op de 1 of andere manier...
Ik vind aflevering 3 tof! Laat ep 4 maar komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |