abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66410804
Ik vond aflevering 2 nog steeds heel slecht.

Het hele concept is wat mij betreft bagger uitgewerkt. Hoe kunnen ze zo'n organisatie ondergronds houden maar wel klanten ontvangen in een kantoor, die ze vervolgens niet fatsoenlijk natrekken?

Waarom sturen ze met Echo 1 busje met 2 mensen erin mee, zonder op hun eigen beveiliging te letten, terwijl als het moet helikopters, swatteams etc. etc. zo uitrukken?
Zeker als je weet dat er iets gruwelijk fout is gegaan binnen je organisatie.

Eliza Dushku's acteerprestaties.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een, op je lachspieren werkende, baggerserie.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:53:59 #127
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_66411668
Haha. Het ergste is dat je gewoon gelijk hebt..
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:58:25 #128
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_66411806
Ik vind het wel jammer dat het zo chaotisch is.. Ik vind het concept echt enorm vet.. maar het is niet zo goed uitgewerkt..
Fuck the EBU
pi_66412035
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond aflevering 2 nog steeds heel slecht.

Het hele concept is wat mij betreft bagger uitgewerkt. Hoe kunnen ze zo'n organisatie ondergronds houden maar wel klanten ontvangen in een kantoor, die ze vervolgens niet fatsoenlijk natrekken?
Die natrek-procedure bleek dus ineffectief. Al is de controle nog zo goed, er zijn mensen die het net zo goed zo niet nog beter kunnen vervalsen. Fouten maken blijft menselijk.
quote:
Waarom sturen ze met Echo 1 busje met 2 mensen erin mee, zonder op hun eigen beveiliging te letten, terwijl als het moet helikopters, swatteams etc. etc. zo uitrukken?
Zeker als je weet dat er iets gruwelijk fout is gegaan binnen je organisatie.
Ze hebben meerdere assets, zou misschien niet mogelijk zijn om zoveel mensen mee te zenden? Laat staan dat het dan nog onopvallend kan. Die fout was tijdens de uitzending van Echo nog niet aan het licht.
quote:
Eliza Dushku's acteerprestaties.
Niets op aan te merken, maar misschien ben ik niet zo'n expert.
quote:
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat een, op je lachspieren werkende, baggerserie.
Mwah dat vind jij, ik vind het tot nu toe een goeie serie en ben zeker benieuwd naar volgende afleveringen.

Kortom, ik vind dat je je opmerkingen nogal plaatst als feiten terwijl het in mijn ogen erg persoonlijk is. Firefly vond ik een geweldige serie, dus misschien is mijn oordeel gekleurd als Whedon 'fan'. De andere zuurpruim reacties in dit topic kan ik me ook niet echt in vinden.
---
pi_66413429
Zijn punt klopt wel natuurlijk: hoe komen die rijke types die een superdure prostituee willen huren van een geheime organisatie überhaupt ooit in aanraking met die organisatie?

De laatste aflevering had wel meer problemen. Echo heeft in eerste instantie de persoonlijkheid van een stoere chick die voor de grap even net doet alsof ze van een berg af valt, en als die psychopaat op haar gaat jagen verandert ze ineens in een huilende baby die elke vijf meter onderuit gaat, totdat ze haar handler (het enige echt interessante personage) tegenkomt, en ineens gaat ze zelf koelbloedig die psychopaat opjagen. Sowieso stond de hele aflevering bol van de clichés.

Dushku's acteerprestaties vond ik in de tweede aflevering nog aan te zien, maar in de eerste aflevering toen ze die negotiator moest spelen was het echt lachwekkend. Volgens Whedon wordt het rond aflevering 5 en 6 een stuk beter, maar anders was ik echt al lang gestopt.
pi_66414014
Grappig dat iedereen expert op het gebied is van geheime organisaties en het gedrag van stoere chicks wanneer ze opgejaagd worden e.d.. Ik ben blij dat ik de serie met plezier kan kijken, zonder al die onvolkomenheden (?) als storend te ervaren.

Vele zie ik niet, ik zal er wel geen verstand van hebben maar ik vind het een redelijke serie. Tuurlijk, het verhaal is ietwat doorzichtig en misschien (nog) niet altijd goed uitgewerkt, maar ik heb me nog geen seconde echt gestoord aan de serie.
---
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:10:17 #132
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_66551243
Ik ben gestopt met kijken. De overkoepelende verhaallijn zit er niet echt in, en die komt eigenlijk meer aan bod bij Helo, de enige die onderzoek doet en we via hem dus meer te weten komen.
Ik keek deze ep 15 min ofzo, en vind de verhaallijnen die ze uitkiezen voor Dushku gewoon kankersaai. Helemaal als het een popzangeressenverhaallijn is waar we ook nog eens naar de zangkwaliteiten moeten luisteren van haar. Doet me denken aan zangeressen die een rol krijgen in een serie en dan ook gewoon gaan zingen.
Als ze nou leukere verhaallijnen voor Echo iedere keer konden bedenken, dus bij elke rol die ze aanneemt, dan zou het nog wel interessant voor me zijn. Dat ze negotiator, bergbeklimmer of zangeres is, doet me helemaal niks.
En anders kan ik een serie nog wel kijken om de leuke actiescenes, sfeer of humor (zie Chuck), maar ik zie het allemaal niet in Dollhouse.

Volgens Whedon pas na 5 of 6 dus. Ik dacht dat ie 8 zei. Het is hoe dan ook te veel. Als het 2 of 3 eps duurt, ok, maar minimaal 5? Meh.

Philadelphia Daily News: "Dollhouse is less about the ninja kicks and witty banter than it is about instant transformations, and about making the audience care about a character who's likely to behave differently every time we see her."

Ja net datgene dat echt niet kan en gaat werken.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 15:21:27 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66553342
Hele matige aflevering.
2000 light years from home
pi_66554318
ook gestopt hiero

merk het wel als het nog enigszins interessant wordt, want dit is echt zonde van mijn tijd

recent trouwens eindelijk dr horrible gezien van meneer whedon, die was WEL briljant
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:03:14 #135
88233 Steve
Still the best.
pi_66554577
Oh ja, ik was het al vergeten. Wat ook wel een beetje betekent dat ik niet heel erg sta te springen om nieuwe afleveringen... Straks toch maar even de derde bekijken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_66560782
Wat een baggeraflevering. Als ze doorgaan met deze kansloze kutfillers verdienen ze het ook gewoon om van de buis gehaald te worden. De magie van vorige Whedon-series mist hier compleet. Dat zangeresverhaaltje .

Las trouwens in een interview met Elisha dat zij zegt dat het verhaal pas echt bij aflevering 6 van start gaat. Wil Whedon dat z'n series gecanceld worden ofzo? Hij speelt het wel erg in de kaart op deze manier.

4.1 miljoen kijkers trouwens.

[ Bericht 25% gewijzigd door Jivis op 28-02-2009 19:55:39 ]
Amen.
pi_66567504
Azijnpissers.

Echo pwnt want ze kan buiten haar geprogrammeerde identiteit treden. En er is een "attic" waar afgedankte dolls heen gestuurd worden? Intrigerend vind ik! En hoe Eliza op het eind zo nee schudde naar Rayna's grootste fan, dat geeft toch wel aan dat ze dingen onthouden op de 1 of andere manier...

Ik vind aflevering 3 tof! Laat ep 4 maar komen
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:39:01 #138
28033 Pek
je moet wat
pi_66569062
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef Jivis het volgende:
Elisha
Oeh, als die nou eens gaat meedoen, misschien wordt het dan nog wat
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:44:30 #139
28033 Pek
je moet wat
pi_66569221
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:10 schreef Mirel het volgende:

Ik keek deze ep 15 min ofzo, en vind de verhaallijnen die ze uitkiezen voor Dushku gewoon kankersaai. Helemaal als het een popzangeressenverhaallijn is waar we ook nog eens naar de zangkwaliteiten moeten luisteren van haar.
Ze mag doen wat ze wil, ze is immers geldschieter
pi_66569315
Toch knap, het aantal topicreacties vóórdat de serie gecanceld wordt, zullen gewoon meer zijn dan de reacties ná de eerste uitzending.
pi_66570968
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:39 schreef Pek het volgende:
Oeh, als die nou eens gaat meedoen, misschien wordt het dan nog wat
toen ik dat naar Eliza editte was jouw reply er nog niet

Ik had toevallig een filmpje met Elisha Cuthbert erin gezien vlak voor mijn post Vandaer.

Oh en MEHO, Dollhouse scoort hoger dan TTSCC. Dus ik zie het nog niet 100% zeker gecancelled worden.
  zondag 1 maart 2009 @ 01:26:49 #142
28033 Pek
je moet wat
pi_66571452
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:35 schreef Jivis het volgende:
Las trouwens in een interview met Elisha
Hihi, je hebt 'm heul niet ge-edit. fail
  zondag 1 maart 2009 @ 01:29:52 #143
236046 NotYou
tigerblood
pi_66571511
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Azijnpissers.

Echo pwnt want ze kan buiten haar geprogrammeerde identiteit treden. En er is een "attic" waar afgedankte dolls heen gestuurd worden? Intrigerend vind ik! En hoe Eliza op het eind zo nee schudde naar Rayna's grootste fan, dat geeft toch wel aan dat ze dingen onthouden op de 1 of andere manier...

Ik dacht er deels hetzelfde over maar vond de imprint of the week - schaars geklede vrouwen ten spijt - behoorlijk duf.
Je suis Charlie Sheen
pi_66571522
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:26 schreef Pek het volgende:
Hihi, je hebt 'm heul niet ge-edit. fail
Ik ben niet Jivis.

Epic fail
  zondag 1 maart 2009 @ 01:38:19 #145
28033 Pek
je moet wat
pi_66571690
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ben niet Jivis.

Epic fail
Flip
Ik heb echt een bril nodig
  zondag 1 maart 2009 @ 02:41:40 #146
133369 Jivis
Critikut
pi_66572415
Was in de war met Ellsha Cuthdinges, sorrrrry .
Amen.
  Admin zondag 1 maart 2009 @ 09:30:47 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66573780
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:10 schreef Mirel het volgende:
Ik ben gestopt met kijken. De overkoepelende verhaallijn zit er niet echt in, en die komt eigenlijk meer aan bod bij Helo, de enige die onderzoek doet en we via hem dus meer te weten komen.
De eerste zeven afleveringen zijn meer losstaand dan de latere in het seizoen. Da's bewust, zodat je eenvoudiger kunt inspringen in de serie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:01:48 #148
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_66584136
Ik vond 3 ook leuk Wat mij betreft is de Whedon magie zeker wel aanwezig. En het standalone gebeuren vind ik vooralsnog niet storend. Gewoon een relaxte manier om een aantal verschillende concepten van de serie rustig uit te leggen, en onderwijl de grotere verhaallijnen (Echo die een eigen identiteit ontwikkelt - die agent die op zoek is naar de Dollhouse - Alpha) in gang te zetten. Ik heb er wel vertrouwen in, alleen ben ik een beetje bang voor de kijkcijfers en cancellation
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 1 maart 2009 @ 16:56:55 #149
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_66585938
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:30 schreef Breuls het volgende:

[..]

De eerste zeven afleveringen zijn meer losstaand dan de latere in het seizoen. Da's bewust, zodat je eenvoudiger kunt inspringen in de serie.
Maar dan is het nog wel gewoon saai. Saai gewoon. meh
When all else fails, you always have delusion.
pi_66593381
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Azijnpissers.

Is attic niet gewoon een synoniem voor onder de grond stoppen? Ik kan me wel enigszins vinden in de negatieve commentaren maar ik ga zeker nog verder kijken en zou het ook zeer jammer vinden als deze serie ten onder gaat aan negatieve commentaren of lage kijkcijfers.
---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')