de [img] tag gebruikenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar hoe post je die dan op Fok! ?
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
move.to/social life
Fijne avond mensen
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik vind het teveel moeite om smileys van andere sites erbij te zoeken
quote:
quote:
Klik op een smile op die sitequote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor domme mensen als ik is die uitleg niet genoeg
Goed he! Is het gisteren (vannacht) nog gelukt met je directe aanpak?quote:
Yoshi is toch de bestequote:Op zondag 8 februari 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.En ik had een Mario en Luigi...maar nu niet meer.
de cosmos doet je een plezier maar download het net zo hard weerquote:Op zondag 8 februari 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh even alle cd's van Borsato downloaden.. kwam erachter dat ik niks meer heb van um
wat is PIquote:Op zondag 8 februari 2009 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Zullen we dan ook meteen het gebruik van de PI gaan uitleggen?
Erg hè... ik kan het af en toe ook niet bijhouden.quote:
De link van het plaatje, http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/0.gif bijvoorbeeld, tussen [img ] en [/img ] plaatsen, dan krijg jequote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor domme mensen als ik is die uitleg niet genoeg
Dat zou ik niet posten als de oldbies online zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh even alle cd's van Borsato downloaden.. kwam erachter dat ik niks meer heb van um
Waar is PI de afkorting van?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Zullen we dan ook meteen het gebruik van de PI gaan uitleggen?
slimme vrouwenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klik op een smile op die site
dan komt er bovenaan een URL te staan
Kopieer deze URL en kom terug naar het forum
typ [ IMG]postjeurl[/IMG ] (die [ en ] moet je wel vast maken aan de tekst.
Klaar.
Die volg ik maar halfquote:Op zondag 8 februari 2009 20:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
de cosmos doet je een plezier maar download het net zo hard weer
Opslaan op je pc en dan invoegen (als je naar smiles gaat, dan staat er ergens "toevoegen")quote:Op zondag 8 februari 2009 20:29 schreef Em.ster het volgende:
Hoe zet je die smileys in MSN?
[..]
Dat zou ik niet posten als de oldbies online zijn.
Post Iconquote:
Post Iconquote:
quote:
PostIcon..quote:
quote:
De enige met tieten die ik vandaag gezien heb was het meisje achter de kassa bij het tankstationquote:Op zondag 8 februari 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed he! Is het gisteren (vannacht) nog gelukt met je directe aanpak?
Mag hoor. Iedereen zijn dingquote:Op zondag 8 februari 2009 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die volg ik maar half
Ik snap hem nuJij
ik vind hem leuk.. sommige nummers dan
Ieuw! Je zoent als een wasmachinequote:
Yepquote:Op zondag 8 februari 2009 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
PostIcon..
Maar ik zie dat robbolo ze wel kent
Had je drank op gister, Rem? Je was lekker bezig iigquote:Op zondag 8 februari 2009 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De enige met tieten die ik vandaag gezien heb was het meisje achter de kassa bij het tankstation
Een kennis van mij heeft dat ook met Vista. Komt een foutmelding en verder niets. Maar goed; bij mij werkt het.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ik krijg MSN toch niet geopend. Maar ik snap nog stees niet waarom. Ik word doorverwezen naar een site en daar snap ik al helemaal niks van.
Die is niet als ik zoen hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ieuw! Je zoent als een wasmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |