Ik heb er nooit aan gedacht. Echt nog nooit. Ik doe liever anderen pijn (vaak verbaal) dan dat ik mezelf pijn. Weet niet waarom...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb geleerd dat je alles moet relativeren met humor. Maar goed, dat kan niet iedereen.
Arcade Fire, Radiohead, Arctic Monkeys (ooit wel gerecenseerdquote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen inderdaad. Heb ooit een concert van Jamiroquai moeten recenseren, en dat viel tegen![]()
En wat zijn je aller favorietste bands dan?
Ik ken het ja.. alleen blijft het bij mij tegenwoordig al snel een paar dagen hangen..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dit heb ik eens in zoveel tijd.Morgen is het weer over
quote:I want to know
How it feels
When we die
Can you take me under?
Chorus:
Dream over
Grieve no more
And breathe one last time
Now I lay thee down
She watched me leave
Me bleeding
On the floor
As she takes me under
(Chorus)
Godless mimicry
Where lights cemetery
Flashes of the angel’s ivory wings
Images so many broken dreams
Of pain
Terror
Fear
Crippling
Follow the light into the tunnel
Or will it end up in a black hole?
Follow the light into the tunnel,
dead in its end
Was it love?
Was it murder?
Within the eyes of the beholder
(2x)
What have I done?
I’ve gone and killed the only one I love
How could I do this?
I’m screaming at God
Why do you curse me?
Fuck it, load it, sever the day
(Chorus)
Now I lay thee down,
Underground
Ik niet, maar ik weet wel hoe het voelt om afleiding te zoeken voor je problemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
idd. heb er iets te dichtbij gezeten....
Het ging over pinkquote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef vencodark het volgende:
Crap, ik had heel veel aandacht besteed aan mijn vorig post en nu leest niemand hm
Gewoon nog een keer postenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef vencodark het volgende:
Crap, ik had heel veel aandacht besteed aan mijn vorig post en nu leest niemand hm
Jij hebt smaak!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade Fire, Radiohead, Arctic Monkeys (ooit wel gerecenseerd), R.E.M.
Nee, ik ook niet. Maar goed, ik heb er een hekel aan. Laten merken dat je problemen hebt kan ook op een andere manier. (en dan niet zoals mijn buurman die zich ophing op zolder.)quote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit aan gedacht. Echt nog nooit. Ik doe liever anderen pijn (vaak verbaal) dan dat ik mezelf pijn. Weet niet waarom...
Plaats hem nog een keerquote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef vencodark het volgende:
Aerosmith is leukquote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef vencodark het volgende:
Radiohead en Arctic Monkeys zijn de enige waar ik echt nummers van ken (en AM ook live gezienquote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade Fire, Radiohead, Arctic Monkeys (ooit wel gerecenseerd), R.E.M.
beter toch! ik paar keer bijna gedaan en hoe je je dan voel dat is gewoon niet grappig. ik snap dat je dingen met humor moet relativeren maar met dit kan ik dat geloof ik niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit aan gedacht. Echt nog nooit. Ik doe liever anderen pijn (vaak verbaal) dan dat ik mezelf pijn. Weet niet waarom...
Dat heb ik ook. Meestal voel ik mij dan de volgende dag wel weer beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken het ja.. alleen blijft het bij mij tegenwoordig al snel een paar dagen hangen..
Maar het ligt er wel aan wat voor afleiding.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik weet wel hoe het voelt om afleiding te zoeken voor je problemen.
Nope, gewoon doenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja vond ik eigenlijk ook, maar ik dacht: misschien vinden jullie dat stom.
Thanksquote:
Van welke artiest is dit?quote:
Check Arcade Fire eens, dat is zooooo mooiquote:Op zondag 8 februari 2009 18:52 schreef robbolo het volgende:
[..]
Radiohead en Arctic Monkeys zijn de enige waar ik echt nummers van ken (en AM ook live gezien) en die zijn zeker goed!
Waarom zouden we je belachelijk maken joh. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je op dat moment ontzettend shit voelt. Zo heb ik me ook wel eens gevoeld...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beter toch! ik paar keer bijna gedaan en hoe je je dan voel dat is gewoon niet grappig. ik snap dat je dingen met humor moet relativeren maar met dit kan ik dat geloof ik niet.
verder wel hoor dus jullie mogen me verder rustig belachelijk maken
Most unplesant man vond ik wel grappig, Jason Mraz vind ik goed, Jack Johnson ed. En verder eigenlijk alles wel als het maar niet te extreem isquote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Waar hou jij van dan? En ik noemde nu even wat grote namen, onder mijn favorieten zitten ook wat obscuurdere bandjes
Metal als je te laat bent en Klassiek als je tijd over hebtquote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar het ligt er wel aan wat voor afleiding.
Muziek, een stuk autorijden oid is een wel een betere afleiding.
het is niet altijd aandachttrekkerij. soms knapt er gewoon wat in je hoofd en dan is het heel moeilijk om de controle te bewaren. het is mij altijd wel net gelukt maar ik kan me heel goed voorstellen dat het bij mensen mis kan gaan (of bij mezelf ooit een keer maar dat hoop ik niet)quote:Op zondag 8 februari 2009 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar goed, ik heb er een hekel aan. Laten merken dat je problemen hebt kan ook op een andere manier. (en dan niet zoals mijn buurman die zich ophing op zolder.)
Ik heb ook dingen gedaan waarvan ik nu denk dat ze niet slim waren. Je problemen proberen weg te drinken gaat niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beter toch! ik paar keer bijna gedaan en hoe je je dan voel dat is gewoon niet grappig. ik snap dat je dingen met humor moet relativeren maar met dit kan ik dat geloof ik niet.
Deja-vu?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef vencodark het volgende:
Pink it´s my new obsession
Pink it´s not even a question
Pink on the lips of your lover, ´cause
Pink is the love you discover
[knip]
Pink it was love at first sight
Pink when I turn out the light
Pink it´s like red but not quite
And I think everything is going to be all right
No matter what we do tonight
Btw. ik heb sinds gister een knalroze Trust muis. [ afbeelding ]
Ik voel me hip.
Herkenbaarquote:Op zondag 8 februari 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De verkeerde afleiding drank bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar het ligt er wel aan wat voor afleiding.
Muziek, een stuk autorijden oid is een wel een betere afleiding.
Beetje rustige gitaarmuziek dus? In dat kader vind je Death Cab for Cutie misschien ook wel tof. Als je dat niet kent check dan de nummers I will follow you into the dark en A lack of colour. Liefde op het eerste gezichtquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Most unplesant man vond ik wel grappig, Jason Mraz vind ik goed, Jack Johnson ed. En verder eigenlijk alles wel als het maar niet te extreem is
haha nee joh dat was een grapje. meer om aan te geven dat jullie er wel om mogen lachen maar dat ik niet meedoequote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom zouden we je belachelijk maken joh. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je op dat moment ontzettend shit voelt. Zo heb ik me ook wel eens gevoeld...
Ik wil er best op reageren, weet alleen niet hoe. Maar hierbij dus gereageerdquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef vencodark het volgende:
Pink as the bing on your cherry
Pink ´cause you are so very
Pink it´s the color of passion
`Cause today it just goes with the fashion
Pink it was love at first sight, yea
Pink when I turn out the light, and
Pink gets me high as a kite
You could be my flamingo
´Coz pink is the new kinda lingo
Pink like a deco umbrella
It´s kink - but you don´t ever tell her
I want to be your lover
I wanna wrap you in rubber
As pink as the sheets that we lay on
Pink is my favorite crayon, yeah
Ik voel me hip.
Ach, ik ben denk ik niet gemaakt om alleen te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dus eigenlijk is het nu dik een half jaar gekloot na een lange relatie?
dat is ook niet leuk. maar dat slijt wel denk ik. single zijn wenten dan zie je ook de voordelen en dan wil je niet meer anders haha
Machine Head is een leuke band.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is van Machine Head van het album The Blackening, het nummer Now I Lay Thee Down
Sorry.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik wil er best op reageren, weet alleen niet hoe. Maar hierbij dus gereageerd
Op de momenten waarop ik mij het kutst heb gevoeld heeft muziek me er altijd doorheen gesleept. Vooral verschillende soorten metal kunnen mij echt heerlijk rustig krijgen op zulke momentenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee joh dat was een grapje. meer om aan te geven dat jullie er wel om mogen lachen maar dat ik niet meedoeno worries....
Aerosmith.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef vencodark het volgende:
Pink as the bing on your cherry
Pink ´cause you are so very
Pink it´s the color of passion
`Cause today it just goes with the fashion
Pink it was love at first sight, yea
Pink when I turn out the light, and
You could be my flamingo
´Coz pink is the new kinda lingo
Pink like a deco umbrella
It´s kink - but you don´t ever tell her
I want to be your lover
I wanna wrap you in rubber
As pink as the sheets that we lay on
Pink is my favorite crayon, yeah
Ik voel me hip.
Dont say sorry. Ik vind het beter dan een tvpquote:Op zondag 8 februari 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry.voor het dubbelposten, maar ik had geknipt en geplakt en gedaan.
en toen was het topic al vol.
Maar dan is er toch iets wat al langer speelt lijkt me? Iets wat opgekropt zit en er ineens uit komt?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het is niet altijd aandachttrekkerij. soms knapt er gewoon wat in je hoofd en dan is het heel moeilijk om de controle te bewaren. het is mij altijd wel net gelukt maar ik kan me heel goed voorstellen dat het bij mensen mis kan gaan (of bij mezelf ooit een keer maar dat hoop ik niet)
maargoed, dit is te serieus voor singles ik hou op met zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |