ehm je begrijpt het misschien niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar nu het slecht gaat ligt dat dus niet aan de kwaliteiten van de spelers
Nee, 4 om precies te zijn, nitwitquote:Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Is ajax niet die club die pas 1 punt heeft gehaald in 2009?
quote:
Ajax overtuigt al jaren niet. Door een beleid op langere termijn te gaan volgen is er meer kans dat het overtuigen misschien weer terug komt.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
ehm je begrijpt het misschien niet.wat ik bedoel is dat je het Ek kan toewijzen aan de kwaliteiten van van B. Maar ik denk dat dat kwam ondanks van Basten. de selectie klikte gewoon.
laten we eerlijk zijn dit Ajax overtuigt al het hele seizoen niet.
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:45 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Tenzij vBasten gewoon zelf ontslag neemt. Waar hij zelf ook al over na heeft gedacht.
eens, maar als het niet botert tussen spelers en coach is het einde verhaal.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ajax overtuigt al jaren niet. Door een beleid op langere termijn te gaan volgen is er meer kans dat het overtuigen misschien weer terug komt.
Als Van Basten nou alweer weg zou moeten, krijg je nooit continuïteit. Laat hem maar gewoon blijven.
Voor alsnog zijn daar nog niet echt aanwijzingen voor, zover mij bekend althans. Al hoef je geen Barca te zijn om te weten dat Silva niet blij is.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
eens, maar als het niet botert tussen spelers en coach is het einde verhaal.
Uit Sportweek:quote:Op maandag 9 februari 2009 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor alsnog zijn daar nog niet echt aanwijzingen voor, zover mij bekend althans. Al hoef je geen Barca te zijn om te weten dat Silva niet blij is.
Ik heb dat artikel ook gelezen, maar behoudens dat van Gabri en Suarez (wat ik overigens wel mee vind vallen in beide gevallen), is het vooral speculatie.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Uit Sportweek:
Suarez boos op ploeggenoten. ,,We moeten met een andere houding het veld ingaan. Er ontbreekt bij ons zin om te voetballen en kansen te creëren. Ik ben net heel boos geworden in de kleedkamer.” Gebrek aan ervaring speelt volgens hem een rol. ,,Zelf op de bank zitten geen oude spelers.”
Suarez tijdens de nabespreking van Heracles, toen Van Basten klaagde over inzet op de training. ,,U zegt daar niets over als ik scoor.”
Steeds vaker sijpelen er geluiden naar buiten dat de populariteit van de strenge coach onder de spelers afneemt. Gabri is niet de enige.
Voor wat het waard is... het zou iig het ontbreken van de absolute wil om te winnen verklaren.
Dat simpele volk is weer gerust gesteld totdat ze eventueel verliezen van Feyenoord. Dan breekt de pleuris uit als nooit tevoren waarschijnlijk en zal er voorlopig binnen worden getraindquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef Fyodor het volgende:
Hoe is dat gesprek van Marco met een afvaardiging van de fans afgelopen maandag eigenlijk afgelopen?
Is dat simpele volk weer gerust gesteld?
ff benadrukken! Altijd lekker om zo in te wrijven!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Ajax thuis verliest van dit Feyenoord is er ook wel heel wat aan de hand natuurlijk.
Ja man, echt pijnlijk. Veel pijnlijker dan de twaalfde plaats op de ranglijst!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
ff benadrukken! Altijd lekker om zo in te wrijven!
Dit is typisch een geval van de klok(een spreekwoord) hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze opmerking is een typisch geval van de klok hebben horen luiden, maar geen idee hebben waar de klepel is.
Auw wrijf niet zo hardquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:00 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
ff benadrukken! Altijd lekker om zo in te wrijven!
maar hij heeft nu dus weer zijn excuses aangeboden voor die kritiek:?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Barca het volgende:
Hij bekritiseert terecht zijn spelers maar kijkt onvoldoende kritisch naar zichzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |