Hihi.quote:
Je kan niet dansen maar je bent wel goed in bed.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat voor mij niet geldt..
Hahaquote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het volslagen debiel vind dat het topic in de 50 minuten dat ik weg ben compleet vol zit?![]()
En voor de oudjes
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan niet dansen maar je bent wel goed in bed.
De leugen regeert!quote:
Dat weet ik nog niet.quote:
Mja, bij ons toch meer Gijquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij ons allebei, op dezelfde manier als je en jij
Noooh, dat valt mee! Ik jok noooooooooooitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
er wordt wat afgejokt hier
Zegt de naam Pibbo je iets?quote:schreef automatic_ het volgende:
Waarom vroeg jij dat van s.com?
Ik lieg nooitquote:
Wat ga je koken?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
ga ffies een hapje eten maken ondertussen
Oke lekker. Ik ga zo boontjes met aardappels en vlees koken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis zondag dus we doen makkelijk, lekker gebakken eitje en wat sla erbij voor t gezonde
Daarom.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom drukte ik op het reageer knopje
Tis inderdaad zondag.. Soepje, broodje hamburger en sla.... Die Nouk kan nog een complete maaltijd van de tiramisu maken die over isquote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis zondag dus we doen makkelijk, lekker gebakken eitje en wat sla erbij voor t gezonde
Komt omdat ze pot is?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik nu heel lomp als ik zeg dat ze wel een typische potten uitstraling heeft?
Jaah, vandaar ook dat de edit goed wasquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Komt omdat ze pot is?maar ze heeft een motor
en motoren zijn
en het was niet de bedoeling dat die hier zou staan
over wie gaat dit?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Komt omdat ze pot is?maar ze heeft een motor
en motoren zijn
en het was niet de bedoeling dat die hier zou staan
Het is belangrijk om goed te ontbijten inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
ik ga maar even mijn restje mihoen uit de vriezer opeten zo. dat is meteen mijn ontbijt dan
over 1 van me datesquote:
ben ook benieuwd hoe ze er uitziet als ze lacht.. want volgens mij is ze niet lelijk (qua lichaam mag het er sowieso wel wezen haha)quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaah, vandaar ook dat de edit goed wasmaar maar maar, jij lijkt helemaal niet op een pot qua uitstraling (dat vind ik een leuke uitstraling) van haar vind ik het jammer, ze kijkt zo verbitterd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ik wou iemand quoten maar er zat iets anders onder mijn ctrl c... bleek foto te zijn die ik gestuurd had naar iemand..quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en is die van fok ofzo dan anderen hier die kennen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Lekker nummerHeeft wel wat iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey robboloquote:![]()
Houdoe!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor
Fijne avond mensjes!
Primaquote:
Wat voor werk doe je dan? Bouncer?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Houdoe!
[..]
Prima
Beetje moe, heb de hele nacht buiten moeten werken (koud etc...) maar gelukkig wel weer een aantal leuke opstootjes gezien
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Lekker nummerLive zijn ze zoooooooo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, wel zoietsquote:
JB!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo.
wie heeft er gelogen?![]()
geen zin om in t vorige topic te kijken wat de reden is van deze tt...
nog gezoend??quote:Op zondag 8 februari 2009 17:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Middagje stad.We hadden niets gepland enzo maar het was weer gezellig
wat bevalt je niet aan singles zijn en hoe lang ben je single nu dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn vorige 'relatie' beviel me niet, maar single zijn net zo min!
hey slettebakquote:Op zondag 8 februari 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo.
wie heeft er gelogen?![]()
geen zin om in t vorige topic te kijken wat de reden is van deze tt...
ja hier goed. waaarom was ik niet uigenodigd voor middagje stad rotterdam?quote:
Dan zou je je oud hebben gevoeldquote:Op zondag 8 februari 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja hier goed. waaarom was ik niet uigenodigd voor middagje stad rotterdam?
stokerd!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey slettebak
nou tis anders de moeite waard om terug te lezen alleen niet vorige topic maar topic of wat terug hahahaha
Weet ik nietquote:Op zondag 8 februari 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja hier goed. waaarom was ik niet uigenodigd voor middagje stad rotterdam?
nee ik ben heel kinderachtig dus dat komt wel goedquote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zou je je oud hebben gevoeld
waar gaan jullie heen en hoe laat?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik ga donderdagavond vast wel weer wat drinken. Je bent bij deze uitgenodigd
Geen idee en geen idee. Weet ook niet eens wie we is. Maar tegenwoordig is donderdag en vrijdag een beetje standaard voor mij als gezellige avonden. Vandaar....quote:
O ja, waarom dan? Kun je geen samenvatting geven oid?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey slettebak
nou tis anders de moeite waard om terug te lezen alleen niet vorige topic maar topic of wat terug hahahaha
ahaquote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen idee en geen idee. Weet ook niet eens wie we is. Maar tegenwoordig is donderdag en vrijdag een beetje standaard voor mij als gezellige avonden. Vandaar....
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij kan prima de horizontale tango dansen!
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Weekend was goed hoor![]()
en met mij ook alles goed, ondanks dat er weer gedoe is met de trein.
nou duim succes ermee!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, waarom dan? Kun je geen samenvatting geven oid?
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
Hier nog maar een keer dan..
[..]
Daar weet jij nog helemaal niks van!
Dat is goedquote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
aha
anders pm me even als je meer weet?
dan kijken we ook meteen hoe en wat zaterdag
Wel een vage situatie?quote:
nou we weten nu met wie jij HET allemaal hebt gedaan in en halfjaar tijdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, waarom dan? Kun je geen samenvatting geven oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
*proest*quote:
waarom dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heel erg, en stiekem ben ik nu teleurgesteld in je
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou we weten nu met wie jij HET allemaal hebt gedaan in en halfjaar tijdJa, waar ging dat trouwens over? Sloeg een beetje nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ik suggereerde alleen maar dat iemand half fok geneukt hadquote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, waar ging dat trouwens over? Sloeg een beetje nergens op
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou we weten nu met wie jij HET allemaal hebt gedaan in en halfjaar tijdlaat maar dan, voor dat soort flauwekul voel ik me te goed. Zeker als ik er niet eens bij benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom dat?
ik vind dat als iemand een ander openlijk onderuit haalt de ander dit mag weten en zelf weten of ze een aanval terug wil uitvoeren of er om moet grijnzen en gewoon verder gaat!
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laat maar dan, voor dat soort flauwekul voel ik me te goed. Zeker als ik er niet eens bij ben
En waarom mij nog nietquote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik suggereerde alleen maar dat iemand half fok geneukt had
en toen was t hek van de dam
Volgens mij was het vrijdagavond, en kwam MLI er mee, mocht je 't nog willen opzoeken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laat maar dan, voor dat soort flauwekul voel ik me te goed. Zeker als ik er niet eens bij ben
Heb je gelijk in... maar maar maar.. ik haat forums gewoon zo af en toe.. soms had ik wel eens de snoeten willen zien van de mensen die dinggen typenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom dat?
ik vind dat als iemand een ander openlijk onderuit haalt de ander dit mag weten en zelf weten of ze een aanval terug wil uitvoeren of er om moet grijnzen en gewoon verder gaat!
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Och armequote:
quote:
Jij wil graag 1 van de velen zijn?quote:
Afhankelijk wie de slet is. Over wie hebben we het?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij wil graag 1 van de velen zijn?
Geen ideequote:Op zondag 8 februari 2009 18:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Afhankelijk wie de slet is. Over wie hebben we het?
Sommige dingen ziet ze dan weer nietquote:
Dat kon ook dmv webcams.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in... maar maar maar.. ik haat forums gewoon zo af en toe.. soms had ik wel eens de snoeten willen zien van de mensen die dinggen typen
quote:
het gaat over janies maar we weten niet of ze een slet is dat werd beweerd door iemand maar kan volslagen onzin zijnquote:
Gewoon het alleen zijn. Tja, hoe lang ik single ben? Een week, en daarvoor een hele moeilijke 'relatie' gehad van een maand. Daarvoor een half jaar single geweest en daarvoor een relatie gehad van meer dan zeven jaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat bevalt je niet aan singles zijn en hoe lang ben je single nu dan?
En ik probeerde het nog wel om het niet persoonlijk te makenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het gaat over janies maar we weten niet of ze een slet is dat werd beweerd door iemand maar kan volslagen onzin zijn
Je moet er ook iets anders in stoppenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waar bevalt single zijn wel dan?
Ik vind single zijn kut maar alle vrouwen die ik tegen kom zijn het gewoon net niet en dan wil ik daar niet mijn ziel en zaligheid in stoppen. Dat betekend niet dat ik graag single blijf...
ah dus eigenlijk is het nu dik een half jaar gekloot na een lange relatie?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon het alleen zijn. Tja, hoe lang ik single ben? Een week, en daarvoor een hele moeilijke 'relatie' gehad van een maand. Daarvoor een half jaar single geweest en daarvoor een relatie gehad van meer dan zeven jaar.
Like?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet er ook iets anders in stoppen
Misschien zou het single leven mij best wel kunnen bevallen, mist ik gewoon een leuk leven hadquote:
ja duim zegt net op de vorige blz tegen janies dat die dingen over haar zijn gezegd. dus dan kan ik dat toch wel herhalen?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik probeerde het nog wel om het niet persoonlijk te maken
Vraag je dit nu serieus?quote:
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
single zijn wenten dan zie je ook de voordelen en dan wil je niet meer anders haha
Ow dat kan zekerquote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Murmeli het volgende:
ja duim zegt net op de vorige blz tegen janies dat die dingen over haar zijn gezegd. dus dan kan ik dat toch wel herhalen?
niet blij met je leven?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien zou het single leven mij best wel kunnen bevallen, mist ik gewoon een leuk leven had
Het gaat niet zo lekker he vandaagquote:
Als ik niet op fok hang dan verveel ik me nog meerquote:Op zondag 8 februari 2009 18:12 schreef Murmeli het volgende:
niet blij met je leven?![]()
misschien moeten we wat minder op fok hangen en dan hebben we het wel leuker hahaha. doen we nog eens wat
Ik ben niet zo snel vandaag.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker he vandaag
ja tis niet altijd leuk nee. ik mis vooral knuffels.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.Er zijn momenten dat je er goed van kunt balen.maar ook momenten dat het handig is om single te zijn
Als we een leuk leven hadden had dit forum niet bestaan.. je bent niet alleenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien zou het single leven mij best wel kunnen bevallen, mist ik gewoon een leuk leven had
Een gebrek aan vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen dusquote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik niet op fok hang dan verveel ik me nog meer
Yupquote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een gebrek aan vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen dus
Of het gaat heel erg pijn doen bij de knuffelende partijquote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja tis niet altijd leuk nee. ik mis vooral knuffels.
en dan kan ik misschien knuffelen en dan durf ik niet
Dat knuffelen mis ik ook wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat dat wel komt maar de ervaring leert me dat het aantal vrienden eerder minder wordt als je ouder wordt dan meer.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of het gaat heel erg pijn doen bij de knuffelende partij
Je moet vooral gewoon geluk hebben..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:17 schreef RealZeus het volgende:
Ik kan wel zeggen dat dat wel komt maar de ervaring leert me dat het aantal vrienden eerder minder wordt als je ouder wordt dan meer.
huh?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of het gaat heel erg pijn doen bij de knuffelende partij
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:![]()
ik ben een ongelooflijke slet, en een lekker ding, een ontzettend lieve vriendin, een goede moeder en verder gewoon heel leuk gezelschap.
en dat mag t laatste over dit onderwerp zijn wbt mij betreft.
genoeg info zo, of moet ik namen en aantallen gaan noemen?
disclaimer- ik verwacht geen antwoord op die vraag.
Wil je daar aub een KPD topic over openen?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
ik ben een ongelooflijke slet, en een lekker ding,
OMG....quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:![]()
ik ben een ongelooflijke slet, en een lekker ding, een ontzettend lieve vriendin, een goede moeder en verder gewoon heel leuk gezelschap.
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een gebrek aan vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen dus
murm mag mij ook wel knuffelen hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat knuffelen mis ik ook wel.
Of als je tussen allemaal verliefde stelletjes zit, nou dan kan ik me knap overbodig voelen.![]()
En ik denk niet dat Kwaak het erg had gevonden als je hem geknuffeld had.
Dat ook, en de juiste mensen tegen komen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet vooral gewoon geluk hebben..
het is niet eens dat ik te weinig mensen heb geloof ik, ik ben gewoon te lui om maar wat dan ook te doen.quote:
Knuffelen, smsen, lekker opelkaar hangenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
donderdagquote:Op zondag 8 februari 2009 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
murm mag mij ook wel knuffelen hoor![]()
dan moet je net zoveel daten als ik... smsjes ten overvloed in ieder geval hahaquote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Knuffelen, smsen, lekker opelkaar hangendat mis ik vooral als ik single ben
Ik las "lekker elkaar ophangen"quote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
, lekker opelkaar hangendat mis ik vooral als ik single ben
ja.... lekker aaien en tegen elkaar aanhangenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
zoooooooo fijn, ach smsen doe ik al en knuffelen kan in t weekend weer hmmmmmmmmmmquote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoenen, elkaars warmte voelenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja.... lekker aaien en tegen elkaar aanhangen
Dus toch teruggelezen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
ook lekkerquote:
Ja.... Al doe ik smsen genoeg als ik alleen benquote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt gister toch een date gehad met die dude?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook lekker
misschien moet ik toch binnenkort wat lef gaan tonen...
murmeli durft niet
Ik wil je wel afleidenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
Zo, ik heb dit weekend goed nagedacht en besloten dat ik afstand neem van de kerel in kwestie. Geen bezette mannen voor MNR. Kost me a) veel te veel energie en b) ik verdien wel beter dan dat.
Nu alleen nog volhouden en maandag aan een ander bureau gaan zitten. Als ik dat eenmaal heb gedaan, zal de rest wel vanzelf gaan. God, wat is het toch lastig om zo verstandig te zijn, jek. Ik hoop maar dat ik gauw afleiding vind
Je kan het.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
Zo, ik heb dit weekend goed nagedacht en besloten dat ik afstand neem van de kerel in kwestie. Geen bezette mannen voor MNR. Kost me a) veel te veel energie en b) ik verdien wel beter dan dat.
Nu alleen nog volhouden en maandag aan een ander bureau gaan zitten. Als ik dat eenmaal heb gedaan, zal de rest wel vanzelf gaan. God, wat is het toch lastig om zo verstandig te zijn, jek. Ik hoop maar dat ik gauw afleiding vind
Mjah laten we het maar weer proberen te vergeten, right?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hou es even op. Ik mis het al genoeg
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
Hahahaha!quote:
Jaa maar dan is het smsen toch andersquote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja.... Al doe ik smsen genoeg als ik alleen ben
Succes morgen!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
quote:
Kan het zeker. Hoop alleen niet dat ik de vraag krijg waarom ik ergens anders ga zitten. Maar ja, op zich lijkt me dat wel duidelijk.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah laten we het maar weer proberen te vergeten, right?
Ja, maar tochquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa maar dan is het smsen toch anders
quote:
hoi MNR!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ow ik maak wel weer het ene drama van het andere
Thanks Autoquote:
Ik heb een ex waar ik veel mee knuffelquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik had altijd een paar goede vriendinnen waar ik heul veul mee knuffelde.
Tot ze een vriendje kregen en je er nooit meer wat van hoorde.
Ow sorry, niet negatiefquote:
Dat is wel even fijn dan. Hopelijk valt het allemaal mee morgenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks Auto
Heb net met vriendinnetje aan de telefoon gezeten en die heeft het me geadviseerd. Toch wel fijn
Sowieso lijken me relaties met mensen die bezet zijn niks.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks Auto
Heb net met vriendinnetje aan de telefoon gezeten en die heeft het me geadviseerd. Toch wel fijn
Nou oke jij mist het dan mss niet maar ik lekker welquote:
Daar begin ik ook niet meer aanquote:Op zondag 8 februari 2009 18:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb een ex waar ik veel mee knuffel
Je weet toch niet wat ik sms!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou oke jij mist het dan mss niet maar ik lekker wel
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb een ex waar ik veel mee knuffel
Ik denk het welquote:Op zondag 8 februari 2009 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel even fijn dan. Hopelijk valt het allemaal mee morgen
Ik denk dat er in dit geval een goede verstandhouding is waarbij we allebei weten wat we willen dat ook in elkaars verlengde ligt...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar begin ik ook niet meer aan
Ik zoek wel een ander slachtoffer
Een heel slachtofferquote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar begin ik ook niet meer aan
Ik zoek wel een ander slachtoffer
Ahh. *knuffel*quote:Op zondag 8 februari 2009 18:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand meer waarmee ik kan knuffelen.
![]()
*kras
Ik zou ook minder moet Fok!ken. En dingen gaan doen. Maar daar heb ik soms geen zin in.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het is niet eens dat ik te weinig mensen heb geloof ik, ik ben gewoon te lui om maar wat dan ook te doen.
huis opruimen ofzo.
dus dan zit ik maar heel de tijd achter fok, hahahaha.....
Ja, dat is verstand. Gevoelsmatig mag het wel even anders voelenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sowieso lijken me relaties met mensen die bezet zijn niks.
Het kost een hoop energie en ik vraag me af of je er nou echt wel voldoening uit haalt. Je wilt toch iemand die volledig voor jou gaat, lijkt me.
Daarbij zijn mensen die vreemdgaan in hun huidige relatie natuurlijk ook in staat dat in hun nieuwe relatie te doen.
Wat bedoel je steeds met kras?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand meer waarmee ik kan knuffelen.
![]()
*kras
Ik vind jou ook tof MNRquote:Op zondag 8 februari 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow sorry, niet negatief
Ik bedoelde dat het nu leek dat ik een signaal uitzond dat ik heel gewillig en beschikbaar ben
(was een grapje, ik vind jou tofFawie
)
zou bijna automutilatie denken..quote:
Ik wil best met je smsenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook weer smsen
en waarom gaan ullie zo hard
wil je mn nummer?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook weer smsen
Post je nummer en je krijgt smsenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook weer smsen
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat is verstand. Gevoelsmatig mag het wel even anders voelen
ja ik ook. klinkt niet best.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zou bijna automutilatie denken..
* Knuffelzacht wachtquote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil ook weer smsen
Ik ken jou smsjes alquote:
Heyquote:Op zondag 8 februari 2009 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
MaJo!!! hoe is het met jou vandaag?
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Post je nummer en je krijgt smsen
Ik zal me voortaan wat beter over m'n zinnen nadenkenquote:
VENCOOTJEquote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef vencodark het volgende:
Ik mis een muzieknootje als emoticon.![]()
Heb een liedje in mijn hoofd.
Emo'squote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zou bijna automutilatie denken..
quote:
Kloptquote:Op zondag 8 februari 2009 18:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hey![]()
Jij was toch die journaliste? Waar werk je als ik vragen mag? Of ben je free-lance?
verstandigquote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik zal me voortaan wat beter over m'n zinnen nadenken
Goede avondquote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef vencodark het volgende:
Eigenwijs ben je ook hequote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
hmmmz ja kan me voorstellen dat dat met je vriendin niet lekker zit. heb je er na gisteren al met haar over gesproken? Misschien dat ze er achteraf een stuk relaxter instaat.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey
Gaat z'n gangetje. Voel me weer niet zo lekker en dat gedoe met die vriendin ben ik wel een beetje down van. Maar heb vandaag een chilldagje ingepland dus dat is wel fijn
Volgens mij ook, want daar ging het gister ook overquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgens mij was het grappig bedoeld. Ik vond het iig grappig
Het was ook wel een schot in open doel voor iedereen he.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik zal me voortaan wat beter over m'n zinnen nadenken
En heb je ze ingemaakt?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef vencodark het volgende:
Even krassenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat is een FOK! dingetje.
Idd wat Knuffel zegt.
en let wel, ik zit natuurlijk niet echt met een mesje in mijn pols te figuurzagen
Heyquote:
Hooi, goed al ben ik wat gespannen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond
Hoe gaat het ermee?
Welke liedje?
28feb toevalling in ahoy?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptBen inderdaad freelancer
Werk bij een nieuwswebsite en daarnaast schrijf ik concertrecensies
En opdrachten daarnaast
Ik nietquote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom checken alle mensen je fotoboek anoniem
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom jezelf kapot maken als je anderen kunt kapot maken
Heb even geen zin om met haar te praten eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmz ja kan me voorstellen dat dat met je vriendin niet lekker zit. heb je er na gisteren al met haar over gesproken? Misschien dat ze er achteraf een stuk relaxter instaat.
niet zo lekker voelen is niet goed hoor. kan je deze week nog wat chilldagjes in plannen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat is een FOK! dingetje.
Idd wat Knuffel zegt.
en let wel, ik zit natuurlijk niet echt met een mesje in mijn pols te figuurzagen
Dat het merendeel dat ook al zei gisterquote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey
Ja, ik ben heel eigenwijs. Daarom belde ik ook dit vriendinnetje
Maar wat wil jij nu tegen me zeggen? Want dat begrijp ik niet
Je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op zondag 8 februari 2009 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptBen inderdaad freelancer
Werk bij een nieuwswebsite en daarnaast schrijf ik concertrecensies
En opdrachten daarnaast
Kloptquote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was ook wel een schot in open doel voor iedereen he.
Het duurde ff voor ik wist waar je het over had.quote:
Waarom check jij wie jouw fobo checken?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom checken alle mensen je fotoboek anoniem
Wat is er dan?quote:
Ben jij ook al donderdag vrij?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb even geen zin om met haar te praten eigenlijkHeb even geen zin in negatief gedoe...
De komende 3 dagen zijn druk, colleges, cursus voor werk en naar het ziekenhuis. Maar donderdag heb ik in ieder geval vrij
Oh dan ga ik maar snel weg hier wat ik klaag hier best veel.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hooi, goed al ben ik wat gespannen.Maar ik ga niet klagen want dan ben ik straks niet meer welkom hier.
![]()
Liedje van Guus Meeuwis:
Verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan...we waren veel te jong toen, we wisten niet van houden van.
Hahaha, ja dat kloptquote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat het merendeel dat ook al zei gister
Jammerquote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het duurde ff voor ik wist waar je het over had.![]()
Nee dus.Het begon best goed...ik stond 2e en ineens ging het weer slecht. Ben uiteindelijk 5e geworden...van de 6.
is venco verliefd? op wie dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hooi, goed al ben ik wat gespannen.Maar ik ga niet klagen want dan ben ik straks niet meer welkom hier.
![]()
Liedje van Guus Meeuwis:
Verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan...we waren veel te jong toen, we wisten niet van houden van.
Toevallig ook bij The Most unpleasant men geweest?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er dan?Schrijf alleen over concerten in Utrecht en Amsterdam
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 8 februari 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom check jij wie jouw fobo checken?
Het gaat niet over mijn single-zijn. Dat is niet het klaagprobleem van vandaag.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan ga ik maar snel weg hier wat ik klaag hier best veel.Tuurlijk mag je hier klagen. Wij zijn er toch om andere singles te steunen hier.
![]()
Waarom ben je gespannen?
Laten we het op een grote nieuwswebsite houdenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je maakt me wel nieuwsgierigWelke nieuwswebsite dan? En ik neem aan dat je over alle concerten die in je sig staan een rescensie moet schrijven?
Dat zeg ikquote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat klopt![]()
Eigenwijs, that's the keyword
P!NK!!! hahaquote:Op zondag 8 februari 2009 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er dan?Schrijf alleen over concerten in Utrecht en Amsterdam
Het is ook niet grappig. Het is eigenlijk best naar als iemand zoiets doet.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ik vind hem misschien niet zo grappig.
maar gaan jullie gerust je gang
Nou, daarom kijkt men dus anoniemquote:
Nou, ik vind verliefdheid niets aan. De hele dag met gierende zenuwen rondlopen en zulks.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, was het potverdrie maar waar. Dat zou het betreffende liedje nóg leuker maken.
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jij ook al donderdag vrij?
ow dan gaan we het over leuke dingen hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb even geen zin om met haar te praten eigenlijkHeb even geen zin in negatief gedoe...
De komende 3 dagen zijn druk, colleges, cursus voor werk en naar het ziekenhuis. Maar donderdag heb ik in ieder geval vrij
Ik kijk wel toe.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in een grote moshpit. Ik wil mijn energie kwijt
Hehe, ja je bent wel slimquote:
Nopequote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toevallig ook bij The Most unpleasant men geweest?
Hehe nee dat is niet echt mijn vakgebiedquote:
Ik noem het liever dat ik vaak gelijk hebquote:Op zondag 8 februari 2009 18:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ja je bent wel slim
Maar goed, ik ga eten koken voor mezelf. Tot later!![]()
* MNR is off
Lekker wijf en lekkere muziek... ik ga 2x dit jaarquote:
Je hoeft toch ook niet over single-problemen te klagen hier. Je mag ook over andere dingen klagen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat niet over mijn single-zijn. Dat is niet het klaagprobleem van vandaag.
Dat kan ik me voorstellen inderdaad. Heb ooit een concert van Jamiroquai moeten recenseren, en dat viel tegenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we het op een grote nieuwswebsite houden
Sommige concerten in mijn sig heb ik inderdaad gerecenseerd, maar ga ook vaak voor mijn eigen plezierMijn aller favorietste bands recenseer ik liever niet omdat ik er dan meer van kan genieten
Als je recenseert luister je toch heel anders naar een concert...
Jij ook al?quote:
Danko Jones in WATT. Geen indie maar word wel fucking vetquote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe nee dat is niet echt mijn vakgebied
Meestal indie, rock, sing and songwriters en electro achtig
idd. heb er iets te dichtbij gezeten....quote:Op zondag 8 februari 2009 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook niet grappig. Het is eigenlijk best naar als iemand zoiets doet.
Ze lijkt op m'n ex en daarom kan ik d'r niet uitstaan denk ik, ook vind ik de muziek matig.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lekker wijf en lekkere muziek... ik ga 2x dit jaar
Dat vind ik lievquote:Op zondag 8 februari 2009 18:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow dan gaan we het over leuke dingen hebbendaar word je blij van
ffdenken ehhh....
ik heb niet zoveel heel leuks wat niet al uitgebreid is besproken op fok. maar ik ben wel blijen zeker nu jij er weer bent
(klinkt slijmerig maar is wel gemeend)
Pink it´s my new obsessionquote:
Ja, ik ook. Maar ik heb geleerd dat je alles moet relativeren met humor. Maar goed, dat kan niet iedereen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
idd. heb er iets te dichtbij gezeten....
mijn ex deed dat...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
idd. heb er iets te dichtbij gezeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |