Hihi.quote:
Je kan niet dansen maar je bent wel goed in bed.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat voor mij niet geldt..
Hahaquote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het volslagen debiel vind dat het topic in de 50 minuten dat ik weg ben compleet vol zit?![]()
En voor de oudjes
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan niet dansen maar je bent wel goed in bed.
De leugen regeert!quote:
Dat weet ik nog niet.quote:
Mja, bij ons toch meer Gijquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij ons allebei, op dezelfde manier als je en jij
Noooh, dat valt mee! Ik jok noooooooooooitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
er wordt wat afgejokt hier
Zegt de naam Pibbo je iets?quote:schreef automatic_ het volgende:
Waarom vroeg jij dat van s.com?
Ik lieg nooitquote:
Wat ga je koken?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
ga ffies een hapje eten maken ondertussen
Oke lekker. Ik ga zo boontjes met aardappels en vlees koken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis zondag dus we doen makkelijk, lekker gebakken eitje en wat sla erbij voor t gezonde
Daarom.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom drukte ik op het reageer knopje
Tis inderdaad zondag.. Soepje, broodje hamburger en sla.... Die Nouk kan nog een complete maaltijd van de tiramisu maken die over isquote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis zondag dus we doen makkelijk, lekker gebakken eitje en wat sla erbij voor t gezonde
Komt omdat ze pot is?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik nu heel lomp als ik zeg dat ze wel een typische potten uitstraling heeft?
Jaah, vandaar ook dat de edit goed wasquote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Komt omdat ze pot is?maar ze heeft een motor
en motoren zijn
en het was niet de bedoeling dat die hier zou staan
over wie gaat dit?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Komt omdat ze pot is?maar ze heeft een motor
en motoren zijn
en het was niet de bedoeling dat die hier zou staan
Het is belangrijk om goed te ontbijten inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
ik ga maar even mijn restje mihoen uit de vriezer opeten zo. dat is meteen mijn ontbijt dan
over 1 van me datesquote:
ben ook benieuwd hoe ze er uitziet als ze lacht.. want volgens mij is ze niet lelijk (qua lichaam mag het er sowieso wel wezen haha)quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaah, vandaar ook dat de edit goed wasmaar maar maar, jij lijkt helemaal niet op een pot qua uitstraling (dat vind ik een leuke uitstraling) van haar vind ik het jammer, ze kijkt zo verbitterd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ik wou iemand quoten maar er zat iets anders onder mijn ctrl c... bleek foto te zijn die ik gestuurd had naar iemand..quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en is die van fok ofzo dan anderen hier die kennen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Lekker nummerHeeft wel wat iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey robboloquote:![]()
Houdoe!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor
Fijne avond mensjes!
Primaquote:
Wat voor werk doe je dan? Bouncer?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Houdoe!
[..]
Prima
Beetje moe, heb de hele nacht buiten moeten werken (koud etc...) maar gelukkig wel weer een aantal leuke opstootjes gezien
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Lekker nummerLive zijn ze zoooooooo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |