94e minuut totaal onverdient Bodul met een omhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:04 schreef Aanvoerder het volgende:
1-0 en we praten er niet meer over.
wiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
94e minuut totaal onverdient Bodul met een omhaal![]()
gek-ken-huis
die oude avatar van jou oogt nou ook niet bepaald volwassenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
nu mag je eindelijk bij de scf.. Overigens was je grap leuk, zonde dat je hem verpest door in tiener/puberstijl 020 neer te zetten
Ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:58 schreef Silenus het volgende:
Welke Feyenoordfans zitten nu in het uitvak zondag?
Welke? Ik heb al een hele tijd Sjakie en een spandoek van Ajaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
die oude avatar van jou oogt nou ook niet bepaald volwassen
0-4quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Welke? Ik heb al een hele tijd Sjakie en een spandoek van Ajax
niet in mijn browser iigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij mij wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij ziet die 0-4? Die heb ik al 1.5 jaar of zo niet meerquote:
Alles om ons kampioen te makenquote:
Ik heb nu dat plaatje weggehaald (ik zag het nog ergens staan), nu nog steeds het probleem?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet als je in zijn profiel kijkt toch? denthemen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij ziet die 0-4? Die heb ik al 1.5 jaar of zo niet meer
hebben we voor niks anderhalf jaar naar dat tyfus ding van je zitten kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij ziet die 0-4? Die heb ik al 1.5 jaar of zo niet meer
Na Zondag komt er een nieuwequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
hebben we voor niks anderhalf jaar naar dat tyfus ding van je zitten kijken.
Je nieuwe avatar is geen verbetering.
Zou je het moeten zien en anders je cookies deleten.quote:
Nu moet het geen probleem meer zijn. Dan hebben zij in opties waarschijnlijk dat bij een post de usericon komt te staan en niet de webicon.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb nu dat plaatje weggehaald (ik zag het nog ergens staan), nu nog steeds het probleem?
Kloptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dus bij mij zullen ze waarschijnlijk het Besiktaslogo zien, terwijl ik al 1,5 jaar Mampuya heb..
Die mooie vlag van jou wel gelukkigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
hebben we voor niks anderhalf jaar naar dat tyfus ding van je zitten kijken.
Je nieuwe avatar is geen verbetering.
Hehe, daar hield ik niet eens rekening mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nu ook wat veranderd in de voorkeuren van die plaatjes (webicons omdraaien of iets dergelijks) en nu zie ik allemaal andere icons.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nu ook wat veranderd in de voorkeuren van die plaatjes (webicons omdraaien of iets dergelijks) en nu zie ik allemaal andere icons.
Marioquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zie je bij mij dan als ik vragen mag?
Nog steeds die man die met zijn piemel staat te zwaaienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ik zie nou die anderequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb nu dat plaatje weggehaald (ik zag het nog ergens staan), nu nog steeds het probleem?
Hoevaak heb je jezelf daarop gefapt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog steeds die man die met zijn piemel staat te zwaaien
Een foto van Dirk Kuytquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een jochie van net 14.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of het scorebord met daarop de vraag of niemand vroegtijdig het stadion wil verlatenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
de songtekst van het ajax clublied op het scorebord?
die voor de eerste keer naar de ArenA gaat in het uitvakquote:
Je moet een goede Primera uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Morgen maar een gokje wagen bij de laatste 200 kaarten.
Zal wel weer niks worden.
Ja maarja woon in Rotterdam.Overal hier staan veel mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet een goede Primera uitzoeken.
naar amsterdam toequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maarja woon in Rotterdam.Overal hier staan veel mensen.
Ik denk dat ik het via internet ga proberen.
Dat is de moeite ook niet waard.quote:
Niemand weet toch dat ik 't benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Als hij daar aankomt, lopen wij toch allemaal weg.
HPFT: Ja mag ik een kaartje voor feyenoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is de moeite ook niet waard.
Kaartjes voor de Uefa Cup finale wel in amsterdam gehaald.
[..]
Niemand weet toch dat ik 't ben
Ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Als hij daar aankomt, lopen wij toch allemaal weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |