Same here...quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik doe nooit uitspraken over deze wedstrijd.
0j0x, die versie was ik nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:33 schreef PabloLopez het volgende:
Toch geef ik Feyenoord een goede kans 0j0x te verslaan!
En dan kan Bassie wegwezen, hoe jammer ook haha
Jep, joods complot.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien gaf Kuipers vandaag Hofland expres geel in opdracht van de KNVB
Toch verloor Feyenoord tussen 1998/1999 en 2006/2007 maar 1 keer in de Arena (en speelde het 4x gelijk en won het 3x inclusief een JCS)quote:Op zondag 8 februari 2009 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Same here...
Feyenoord heeft het altijd moeilijk in amsterdam, hoe goed of slecht beide teams het ook doen voor de rest...
Als het vooropgezet was hadden we wel gevraagd of ze hem absoluut géén kaart wilden gevenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien gaf Kuipers vandaag Hofland expres geel in opdracht van de KNVB
Zit ook wat in jaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het vooropgezet was hadden we wel gevraagd of ze hem absoluut géén kaart wilden geven.
Wie weet heeft Makaay z'n dag. Tomasson moet je ook niet vergeten. Die scoort vaak tegen ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is te hopen dat Diego super speelt zoals de laatste weken, dan is er nog wat dreiging
Ik heb eigenlijk nooit zin in ajax-Feyenoord.quote:
Vermeer moet erinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |