Ja maar dan word je nooit 'echt goedquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
Maar dan heb je wel een echte gitaarversterker
En al mijn geld wegquote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
Maar dan heb je wel een echte gitaarversterker
Achja,quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Cynic het volgende:
Maar ik zou ook op zoek gaan naar een Valvestate
Vriend van me krijgt:quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kreeg altijd gewoon een doos lego
Hiervoor had ik heel legoland kunnen kopen
Ja die krijg ik ook altijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Achja,
Ik krijg toch deze voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon zo gek niet waar ik ze kwijt moest, ik dacht eerst ik zet ze in de gang naast al m'n LCD tv's die ik steeds win omdat ik steeds weer de 100.000e bezoeker ben ergens teovalligquote:
Yeah, rightquote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Achja,
Ik krijg toch deze voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
Wil je misschien zo'n TV ruilen met een van de vele vakanties die ik maandelijks win?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zo gek niet waar ik ze kwijt moest, ik dacht eerst ik zet ze in de gang naast al m'n LCD tv's die ik steeds win omdat ik steeds weer de 100.000e bezoeker ben ergens teovalligmaarja dat pas ook al niet meer
Oke...quote:
Deze is tenminste lifesize voor jou.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Oke...
[ afbeelding ]
Nee, geen flauw idee wat ik ga vragen/krijgen... ws gewoon geld
Ha-haquote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deze is tenminste lifesize voor jou..
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij me 400 euro geeft. Mag je de nadruk leggen waar je zelf wil.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan word je nooit 'echt goedpfff duh snap dat
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef KaMo het volgende:
Goedendag, wat staat mijn telecaster er weer mooi bij vandaag tvp:9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |