Bij dat stukje van Osman aan de zee, ik zat bijna te huilen johquote:Op zondag 8 februari 2009 18:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het echt machtig al die plaatjes en speculaties!
Ik ben zo benieuwd wie het nou echt heeft aangestoken. Ik vind die theorie van Ozman die iemand zag en toen per ongeluk zn zoon heeft vermoord wel een goeie.
en ik vond sommige stukjes zo zielig dat de tranen in mijn ogen stonden![]()
![]()
Die scène vond ik erg goed bedacht en gespeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:23 schreef booo het volgende:
[..]
Bij dat stukje van Osman aan de zee, ik zat bijna te huilen joh
Volgens mij zijn het geen hints hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef ddx het volgende:
Zaten er vorig jaar ook zoveel hints in de intro verborgen ?
je brandt van nieuwsgierigheid ?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:29 schreef icemotion het volgende:
Ff een TVP-tje maar. Eerste aflevering in de herhaling op zondag kunnen zien, Tweede aflevering tot dusver helemaal gemist, vanavond maar eens op uitzending gemist kijken of t daar al op staat.
Er zat ook een bankpasje in de portomonnee. Dat helpt toch neem ik aan ook bij iemands identificatie?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:24 schreef babette21 het volgende:
Het wil er bij mij niet in dat Ferdi dat verbrande lijk is. Volgens mij was hij aan zijn gezicht niet meer te herkennen en hebben ze het vooral op dat Lido-kaartje gebasseerd, ik heb iig niets over dna of gebitsgegevens ofzo gehoord.
Oh dat heb ik dan gemist. Maar dan nog, voor hetzelfde geld is die portemonnee gejat ofzo....quote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er zat ook een bankpasje in de portomonnee. Dat helpt toch neem ik aan ook bij iemands identificatie?
Was gewoon een loepzuivere Michael Corleone uit The Godfather part III. Ook dat geluid dempen en bij de schreeuw weer aanzetten, net als Coppola.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:42 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Die scène vond ik erg goed bedacht en gespeeld.
Touchéquote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef fietsband88 het volgende:
[..]
Was gewoon een loepzuivere Michael Corleone uit The Godfather part III. Ook dat geluid dempen en bij de schreeuw weer aanzetten, net als Coppola.
Zoveel 'gewouwel' over een personage die na 1 aflevering het strijdveld verlaat... Hm, wekt toch vooral de indruk dat we nog veel meer Ferdi te zien krijgen......quote:Philip Ivanov wil er niet veel over kwijt, maar een van de grote mysteries in de thrillerserie Vuurzee draait dit seizoen om zijn personage Ferdi Aslan. "Je moet niet aan zijn familie komen".
Ferdi is een van de moeilijkst te doorgronden karakters in Vuurzee. De oudste zoon van Osman en Josje Aslan komt en gaat en is lomp en opvliegend. Maar als het nodig is, gaat hij tot het uiterste om zijn familie te beschermen. "Ik heb er lang over nagedacht hoe ik Ferdi wilde neerzetten", zegt Philip Ivanov. "Is hij een foute jongen of iemand die eigenlijk wel oké is, maar in een situatie belandt die het slechtste in hem naar boven brengt? Ik heb voor het laatste gekozen. Zodra iemand met je familie bezig is, komen er emoties boven die je je niet kunt voorstellen."
In principe gaat alleen de eerste zin over seizoen 2, de rest lijkt mij over seizoen 1 te gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef babette21 het volgende:
Uit de mikrogids van deze week (ik heb alleen het stukje over Ferdi overgenomen, de rest van het interview is niet zo boeiend):
[..]
Zoveel 'gewouwel' over een personage die na 1 aflevering het strijdveld verlaat... Hm, wekt toch vooral de indruk dat we nog veel meer Ferdi te zien krijgen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is al zeker dat er geen seizoen 3 komt? Anders is Ferdi óf dood óf haalt hij het einde van het seizoen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |