Blij zijn dat je Ajax-feyenoord mistquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er zoveel vertrouwen in hebt en dat ik op vakantie ben zodat ik geen drama hoef te zien
Tulpen uit Amsterdamquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Draaien ze vooraf dan weer al die amsterdamsche liedjes
Vertrouwen hebben dat er volgende week gewonnen wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Blij zijn dat je Ajax-feyenoord mist
Ja jezus en iedere suggestie van die verslaggever doet ie van de hand af als van .. "ja joh ik doe toch waar ik zin in heb . Anderen moeten hun taken uitvoeren.. het lig tniet aan mij er hoeft niets te veranderen aan mijn spelopvatting "quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zie edit, ik redeneerde vanuit Van Basten.
Het zal toch zeker niet de bedoeling zijn geweest om zo slap te spelen?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Houniet het volgende:
Net terug uit Arnhem, wat een slappe tering bedoeling!!!!!!
Zo langzamerhand begint dat daar wel op te lijken zeg.quote:
Laten we hopen dat het rustig blijftquote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Spelersbus opgewacht bij de Arena aldus Langs de Lijn nu.
Morgen komt er weer een gesprek.
Ben je nu serieus bang voor feyenoord? Godverdomme, het wordt steeds gekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben dat er volgende week gewonnen wordt
Afgelopen vrijdag heeft Marco de hand nog in eigen boezem gestoken. Maar sommigen hier beschikken helaas niet over een goed geheugen.quote:
Nou met deze verdedigingquote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef ES57 het volgende:
We zullen zien. Ik als trotse Feyenoord-supporter ben niet zo bang voor dat potje in dat pannenkoekenrestaurant volgende week. Ik denk namelijk dat wij er qua vertrouwen en spirit inmiddels een stuk beter voorstaan dan onze gesnavelde vrienden.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:43 schreef Chadi het volgende:
Ik heb zelfs mijn kaartjes voor volgende week weg gegeven omdat ik het niet aan kan zien.
Wat heeft ie gezegd dan? Dat hij tegen vitesse alsnog met een tutti frutti opstelling komt?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag heeft Marco de hand nog in eigen boezem gestoken. Maar sommigen hier beschikken helaas niet over een goed geheugen.
Respect. Supporters als jij, daar kan een club opbouwen. Sukkel!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:43 schreef Chadi het volgende:
Respect voor die lui die wedstrijd op wedstrijd meegaan met deze kolere bende .. alsjeblieft zeg. Ik heb zelfs mijn kaartjes voor volgende week weg gegeven omdat ik het niet aan kan zien. Normaal gesproken neem je voor zo'n wedstrijd een dag vrij en mag je blij zijn als je hem bij mag wonen.
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Respect. Supporters als jij, daar kan een club opbouwen. Sukkel!
Moet je ff bij AZ vragen, die weten het wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor.
Weet iemand hoe en wanneer je je lidmaatschap van de Ajaxsupportersclub op kunt zeggen?
We zullen je ook echt niet missen hoor, pannenkoek.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |