Gezien de goals die hij scoort en de achterstand van psv na vandaag, is het helaas nog relevant voor ons ookquote:
Nee, ik denk dat MvB eerder zelf opstapt.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef SCH het volgende:
Komt Van Basten echt onder druk te staan denken jullie? In de zin van wegwezen?
Niet van het bestuur, lijkt mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef SCH het volgende:
Op welk moment?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat MvB eerder zelf opstapt.
Het lijkt mij dat hij zelf wel zal opstappen. Hij ziet de bui al hangen natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef SCH het volgende:
Ik denk op vrij korte termijn. Hij dacht afgelopen week al openlijk aan stoppen, en hij is niet de persoon die goed om kan gaan met verlies. Voor verdere omschrijving moet je het vorige topic even teruglezen. Anders val ik in herhalingquote:
Interviewer: "Hoe verklaar je dit dramatische spel?"quote:Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=20264
Reactie van Van Basten, alleen in IE.
Misschien kan je beter MvB in zijn reet nemen en er wat peppertjes bijstoppen. Aangezien je voor de zoveelste keer afgedroogd wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien de goals die hij scoort en de achterstand van psv na vandaag, is het helaas nog relevant voor ons ook.
Ik acht de kans dat hij al opstapt na een slecht resultaat tegen feyenoord groot.quote:
Dan weet je dus ook niet wat er aan de hand was. Ik heb het wél gezien en natuurlijk zou ik het gewoon toegeven als het een terechte kaart zou zijn geweest. Zoals bijvoorbeeld het geval is bij die Volendam speler zojuist. Wat een aanslag was dat zeg...quote:Op zondag 8 februari 2009 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik heb Eredivisie Live, nee ik kijk de wedstrijd niet.
Na vandaag geen zin in wat dan ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Misschien kan je beter MvB in zijn reet nemen en er wat peppertjes bijstoppen. Aangezien je voor de zoveelste keer afgedroogd wordt :'P
Als je hem vandaag ook weer zag, zelfs de veldspelers hadden het met hem gehad. Van der Wiel wachte op Stekelenburg die gewoon bleef staan en daarna van der Wiel ging verwijten dat hij die bal niet weg schoot. De uittrappen waren ook weer om te janken, dan die eerste goal nog toen hij als een zak aardappels naar de grond ging en Nilsson er zonder enige moeite ook maar langs kon. Dat gebeurde bij die 4e goal precies hetzelfde alleen toen werd de bal voorgegeven en slecht verdedigd.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Stekelenburg was daarvoor heel lang goed. Snap wel dat hij opgesteld wordt, jammer alleen dat zijn vorm er echt niet is nog.
Hij wás in vorm tot Stekelenburg terug kwam. Dus had hij hem gewoon weer op moeten stellen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:59 schreef Cheiron het volgende:
Het ophemelen van Vermeer is ook lekker opportunistisch. Die heeft ook wel wat dikke fouten gemaakt hoor. Rond de tijd van tegen Villa zat hij een wedstrijd of 3 achter elkaar niet lekker. Wel goed hersteld overigens, maar niet de superheld als hij nu wordt voorgesteld.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-476211/category/sport/quote:Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voorlopig is daar nog geen sprake van.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef SCH het volgende:
Het lijkt me wel pijnlijk dat er veel spelers van Groningen en een beetje van Heerenveen zijn gekocht en dat je dan straks misschien nog wel onder ze in de ranglijst komt te staan.
Die laatste zin. Tering die doet pijnquote:Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat spijt me...quote:Op zondag 8 februari 2009 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Na vandaag geen zin in wat dan ook.
Nou, voorlopig - dat kan over een of twee weken al anders zijn en het is op dit moment redelijk realistisch eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voorlopig is daar nog geen sprake van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |