Dat weet ik. Dan blijven we bezig. Maar aan de andere kant doet Marco van Basten het nu slechter dan zijn voorgangers en we kunnen niet zeggen dat dit verrassend is.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe trainer helpt dit echt niet hoor.
Je laatste zin strookt niet helemaal met je eerste volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dan hebben mensen in ieder geval nog begrip ervoor dat het een jonge speler is en dat de opstelling logisch is. Als Ajax lekker draait en de opstelling is logisch met bijvoorbeeld Gabri + Lindgren op het middenveld en je staat voor, dan is het begrijpelijk dat een jonge speler als Anita minuten mag maken. Maar ga niet zo'n speler met zo weinig ervaring in deze tijd in de basis zetten.
Stevens, Advocaat?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef TAV74 het volgende:
Misschien maar eens beginnen met het radicaal afstappen van de zogenaamde huisstijl en een trainer zoeker die een zakelijke en degelijke betonnen achterhoede kan bouwen waar vanuit we verder kunnen..
Dat kan niet meer, want we hebben nu een Algemeen Directeur met weinig voetbal know-how. Dat strookt dus niet met het vod van Coronel.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef peaceman het volgende:
We kunnen Blind wel weer een kans geven, mocht Marco vertrekken.
Zat ik ook al even aan te denken. Denk dat hij wel aardig weet hoe het er nu aan toe gaat enzo.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef peaceman het volgende:
We kunnen Blind wel weer een kans geven, mocht Marco vertrekken.
Ach, Marco heeft miljoenen mogen investeren in spelers. Hij kiest er voor om een paar hele dure jongens te halen en voor de rest zich te beroepen op goedwillende subtoppers als Schilder, Anita, Sarpong en Bodul....quote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan zet hij Bodul erin en dan wordt het ook niks. En dan zal het gros weer roepen dat hij te jong is. Het gaat erom dat er géén waardige vervangers zijn.
Ik ben het eens met mensen die zeggen dat hij in de fout gaat met Vermeer-Stekelenburg en dat hij niet met zo'n achterlijke 3-4-3-opstelling moet spelen. Maar ik heb het net ook al gezegd, je moet ook het materiaal hebben. En dat heb je niet, dus moet je het niet raar vinden als je gewoon meedraait met de subtop.
Eerst werd er altijd geroepen dat ze geen middelmaat moesten halen en alleen topaankopen, doen ze dat...quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, Marco heeft miljoenen mogen investeren in spelers. Hij kiest er voor om een paar hele dure jongens te halen en voor de rest zich te beroepen op goedwillende subtoppers als Schilder, Anita, Sarpong en Bodul....
Drie weken geleden wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dan blijven we bezig. Maar aan de andere kant doet Marco van Basten het nu slechter dan zijn voorgangers en we kunnen niet zeggen dat dit verrassend is.
dat is ook weer overdreven. het verleden is blijkbaar alweer snel uit je geheugen verdwenen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dan blijven we bezig. Maar aan de andere kant doet Marco van Basten het nu slechter dan zijn voorgangers en we kunnen niet zeggen dat dit verrassend is.
Bullshit. Iedereen wilde Sulejmani en bijna iedereen was enthousiast over Cvitanich. Aisatti is geblesseerd.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, Marco heeft miljoenen mogen investeren in spelers. Hij kiest er voor om een paar hele dure jongens te halen en voor de rest zich te beroepen op goedwillende subtoppers als Schilder, Anita, Sarpong en Bodul....
Ik gaf enkel voorbeelden van trainers die eerst aan de achterhoede denken en daarna pas over een mogelijk aanval nadenken.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Stevens als trainer? Dat meen je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |