abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2009 @ 14:29:07 #1
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65847772

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!

Ps. Iedereen binnen BoF! is aan de pannenkoeken!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_65847889
Wat een kut wedstrijd
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_65847924
Gefeliciteerd Niels!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65847994
pi_65848103
BOEHOEHOEHOE
pi_65848471
Yep heb het via eredivisie live gezien en moet zeggen dat Vitesse toch wel erg goed speelde.
Er werden pannenkoeken op het veld gegooid

9 punten in 1 week, doen niet veel ploegen na op dit moment
pi_65849709
Dieprood

Smerige overtreding maar we domineren wel.
pi_65851794
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 8 februari 2009 @ 16:29:00 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65852715
Jammer Feyenoord. Ondanks de rode kaart zat een overwinning er de hele wedstrijd in.
pi_65853569
AJAX

Gelukkig komt Feyenoord volgende week... 110% inzet nu als je maar 1 punt uit 4 wedstrijden haalt.
BF2: Diamond3d
  zondag 8 februari 2009 @ 16:57:46 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65853757

* mee lacht..
  zondag 8 februari 2009 @ 17:01:27 #12
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65853887
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
AJAX

Gelukkig komt Feyenoord volgende week... 110% inzet nu als je maar 1 punt uit 4 wedstrijden haalt.
En toch moet je die 2de zin erbij typen he.... Boehoehoehoe!
pi_65854657
Als we zo spelen dan hebben we volgende week zelfs een kansje Wel zuur van die onterechte gele kaart voor Hofland

De Leffe staat al koud voor bij de samenvattingen straks
pi_65854786
Lasse Nilson
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_65855136
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef FJD het volgende:
Als we zo spelen dan hebben we volgende week zelfs een kansje Wel zuur van die onterechte gele kaart voor Hofland

De Leffe staat al koud voor bij de samenvattingen straks
Hofland en Nieveld geschorst... weinig verdediging meer over..

Ik zet mijn geld zeker op Ajax.
  zondag 8 februari 2009 @ 18:32:35 #16
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65856517
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hofland en Nieveld geschorst... weinig verdediging meer over..

Ik zet mijn geld zeker op Ajax.
Agh, je moet nog altijd aanvallen om te winnen
pi_65856535
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik wacht ook eerst wat de odds worden.
pi_65857113
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef Keltie het volgende:
Met Suarez, Suljemani en Cvitanic hebben ze genoeg in huis om onze verdediging horendol te spelen.

Het was zeker niet verkeerd vanmiddag tegen Groningen maar Groningen heeft ook niet enorm veel druk gezet en echt de wil gehad om te winnen. Respect voor de Kuip zo je wil. Ga je naar de Arena dan is er voor dat soort dingen geen respect meer en gaat het om zo snel mogelijk doordrukken en we staan niet zo sterk te verdedigen dat we dat 90 minuten lang vol kunnen houden.

Ach ja, het is ook wel weer eens fijn om Diamond lachend in dit topic te zijn, lijkt alweer een eeuwigheid geleden. Ik blijf hopen dat het andersom is natuurlijk maar realistisch gezien vrees ik t ergste.

Ik heb vanmiddag iig wel weer met veel plezier (en een beetje angst) naar een wedstrijd van Feyenoord zitten kijken. Drang naar voren, kansen creëren en vechtlust. Uiteindelijk kun je niet doordrukken omdat je (terecht) met 10 man staat maar het is al een hele vooruitgang vergeleken met bv. Feyenoord - Willem II

Wat een heerlijk doelpunt trouwens die laatste van Vitesse

[ Bericht 4% gewijzigd door FJD op 08-02-2009 19:11:31 ]
pi_65860106
Ajax - Fey is altijd een wedstrijd apart joh... gezien de historie en de ranglijst verwacht ik een 2-0 overwinning met meneertje Suarez als uitblinker.
BF2: Diamond3d
  zondag 8 februari 2009 @ 20:24:31 #20
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65860200
Ik hoop dat de rest van de verdediging eens goed naar Nieveld heeft gekeken, hebben ze kunnen zien hoe met Suarez om te moeten gaan.
pi_65860256
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef Keltie het volgende:
Ik hoop dat de rest van de verdediging eens goed naar Nieveld heeft gekeken, hebben ze kunnen zien hoe met Suarez om te moeten gaan.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:28:07 #22
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65860347
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef Keltie het volgende:
pi_65864479
FC Utrecht
FC Twente

Sfeertje in Utrecht was (uiteindelijk) wel tof.

\Mrakz0r heeft balls of steel door zijn auto incl. Twente shirtje aan 't raam bij het Galgenwaard te parkeren. (en geluk, want ik was 't gewoon vergeten )
pi_65866091
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:25 schreef Mrakz0r het volgende:
FC Utrecht
FC Twente

Sfeertje in Utrecht was (uiteindelijk) wel tof.

\Mrakz0r heeft balls of steel door zijn auto incl. Twente shirtje aan 't raam bij het Galgenwaard te parkeren. (en geluk, want ik was 't gewoon vergeten )
mwah ik heb bij PSV - Heracles ook gewoon busjes van Heracles naast het stadion gezien, meeste mensen rellen niet
  maandag 9 februari 2009 @ 00:39:35 #25
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65869063
Vandaag reden we langs een circus. Zijn er even gestopt en dat even werd uiteindelijk iets langer..
De vrouw van de eigenaar blijkt uit Ridderkerk te komen..
Veel gepraat, ritje op de olifant gemaakt en de olifant mogen voeren.

Uiteindelijk wilden we weer weg gaan omdat we nog andere plannen hadden. Wilden we nog een donatie doen, mochten we gratis naar de show..

Bij de show nog iemand anders ontmoet wiens man bij Disney werkt en die neemt ons binnenkort voor niets mee naar Disney..

Oohja, van de week ook nog bij die circus mensen op de koffie..

Al met al wel een toffe dag dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')