quote:Als de velden goed zijn en de bal die rolt
Gaan we er met z'n allen tegenaan
Dan komt de echt club eraan
Die laat ons niet in 't hempie staan
Wij zijn dan als Vitesse niet te verslaan.
Geel en zwart zijn onze kleuren
Daar kan je echt niets mee gebeuren
In onze stad al aan de Rijn
Daar moet je echt Vitessenaar zijn
Want dat is toch zo fijn.
Geef elkaar nu allemaal maar eens de hand
Want met voetballen wil niemand trammelant
Veel leut en pret dat is zo fijn
En om Vitessenaar te zijn
Ja daarvoor moet je bij ons cluppie zijn.
Want dat is toch zo fijn
Al wekenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef Dos37 het volgende:
Het GENIETEN met hoofdlettters
Ajax is aan het verliezen he dusquote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef VatosLoco het volgende:
FOK vliegt er 10x uit, duurde 5 min voordat ik kon posten
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
3-1 achter en alleen het uitvak horen. Wat een trieste bedoeling toch altijd in het Gelredome
En zelf niet gaanquote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nog zo'n standaardreactie, naast de afgunst-reactie, na een nederlaag van Ajax. Dan zijn de supporters van de tegenstanders altijd een stelletje mongolen
Inderdaad, terwijl er op het Ajax-publiek ook genoeg valt aan te merken.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nog zo'n standaardreactie, naast de afgunst-reactie, na een nederlaag van Ajax. Dan zijn de supporters van de tegenstanders altijd een stelletje mongolen
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Genieten van Ajax?
Als je van slecht voetbal geniet waarom ga je dan nooit naar feyenoord?
En volgende week volledig volgens de traditie weer erbovenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef -SG- het volgende:
Hopelijk aan het eind van de middag nog 1 puntje achter ajax.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
kijk hoe blij alle Ajax-haters zijn. die jaloerzie moet wel héél diep zitten.
Slechtspelend Ajax?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef VatosLoco het volgende:
Waar zou het deze keer aan liggen?
- Arbitrage?
- Dak wat open was?
- Slecht veld?
- Verkeerde weersomstandigheden?
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
witte pannenkoekenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
kom er maar in met de witte zakdoekjes, want volgens mij kunnen zelfs WIJ een betere opstelling maken
Zou mooi zijn, zou mooi zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef sammeh het volgende:
[..]
En volgende week volledig volgens de tradietie weer erboven
voorspelbaar +1quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
De bal was niet helemaal rondquote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef VatosLoco het volgende:
- Arbitrage?
- Dak wat open was?
- Slecht veld?
Tuurlijk we zijn jarloers, haha pannekoek.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ach als je dit ziet was de 0-0 in de glasbak best goedquote:Op zondag 8 februari 2009 14:11 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Dacht eigenlijk dat woensdag het dieptepunt wel was bereikt, niets blijkt minder waar
Best ernstig idd dat er na een 4-1 valt te zeggen dat vitesse 2 1000% kansen knullig omzeep heeft geholpen.... stevanovic met nonchalante kutpass en van wolfswinkel die ego'd als kolk er perfect voor staat.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Het is dat Vitesse niiet best met de kansen omgaat..
6-1 oid had niet misstaan.
Opnieuwquote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal niet goed geslapen, overnieuw die wedstrijd!
quote:
HAHAHAHHAHAHA!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef VatosLoco het volgende:
En die 6 ajax supporters wat straks nog durven te reageren gaan natuurlijk weer zeiken over Feyenoord of PSV hahaha![]()
Zullen ze gaan rellen denk je?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:14 schreef Paul het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Ado weer door de hekken wil komen
Is ook weinig positiefs te melden om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:15 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Leo Driessen is inderdaad wel negatief over Ajax, maar er is ook echt daadwerkelijk NIETS positiefs te zeggen over Ajax vandaag
En maar zeiken over jarloers zijn. Ze zijn ARROGANT vergeten, waarom de rest van Nederland het zo leuk vind dat ajax verliestquote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef VatosLoco het volgende:
En die 6 ajax supporters wat straks nog durven te reageren gaan natuurlijk weer zeiken over Feyenoord of PSV hahaha![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:16 schreef VatosLoco het volgende:
Marco van Basten : We miste een balvaste speler op het middenveld, een type Marc van Bommel![]()
Ajax, zoals elke week.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:10 schreef VatosLoco het volgende:
- Arbitrage?
- Dak wat open was?
- Slecht veld?
dat is jaloezie man!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef VatosLoco het volgende:
wat wordt er gezongen?quote:
Truequote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef need2009 het volgende:
[..]
En maar zeiken over jarloers zijn. Ze zijn ARROGANT vergeten, waarom de rest van Nederland het zo leuk vind dat ajax verliest
En waarom Suarez door iedereen wordt uitgefloten. Maarja, onze vrienden de ajacieden gooien dat op jaloeziequote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef need2009 het volgende:
[..]
En maar zeiken over jarloers zijn. Ze zijn ARROGANT vergeten, waarom de rest van Nederland het zo leuk vind dat ajax verliest
Dat zal het worden ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:16 schreef SCH het volgende:
Heerenveen en Groningen leegkopen en dan straks achter hen eindigen in de eindstand
protestactie?quote:
Om deze wanprestatie kan ik anders alleen maar lachenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef need2009 het volgende:
[..]
tussendecenniumquote:Op zondag 8 februari 2009 14:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Maar dit is gewoon een tussenseizoen
Alsof het allemaal nog uitmaakt.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat Suarez zo nog een kaart pakt...
Zou mooi zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat Suarez zo nog een kaart pakt...
Ja AZ is zo makkelijk te kloppenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
haahahhahaha Ajax stelletje falers![]()
![]()
![]()
Volgende week staat PSV gewoon weer boven Ajax.
En er loopt me toch voor een kapitaal voorin.quote:
30 miljoen ofzoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En er loopt me toch voor een kapitaal voorin.
Bodul was gratis hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 14:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En er loopt me toch voor een kapitaal voorin.
Ja.quote:
quote:
Dank U voor deze nieuwe morgen Vitesse,
dank U Vitesse voor deze nieuwe dag ,
Dank U dat ik met al mijn zorgen bij U komen mag.
Dank U Vitesse voor alle bloemengeuren,
dank U voor ieder klein geluk,
dank U voor alle held're kleuren, dank U voor muziek.
Dank U dat Gij hebt willen sprken,
dank U Gij kent eenieders taal,
dank U dat Gij het brood wilt breken met ons allemaal.
Dank U voor alle goede vrienden,
dank U, o God voor al wat leeft.
dank U voor wat ik niet verdiende: dat Gij mij vergeeft.
Dank U uw liefde kent geen grenzen,
dank U, dat ik nu weet daarvan.
Dank U, o God ik wil U danken dat ik danken kan.
potje schenkstroop?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat zal van Basten dit keer naar zijn hoofd geslingerd krijgen?
En dan nog wel in de arena een Champions Lounge hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax en champions league gaat niet samen
de helft van dat kapitaal speelt op het middenveld op 10 waar die niet hoort. en onze Argentijnse vriend is weer geblesseerd.quote:
Ajax heeft CO ADRIAANSE nodigquote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ajax heeft een Duitse trainer nodig.. De zweep eroverheen
Niet gezien?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Gingen ajax supporters nou met elkaar op de vuist?
Hij zal het niet slechter doen dan Makaayquote:Op zondag 8 februari 2009 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Astublieft zometeen geen Theo Reitsma bij Feyenoord
Ik dacht al dat ik 'm niet gezien hadquote:Op zondag 8 februari 2009 14:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
de helft van dat kapitaal speelt op het middenveld op 10 waar die niet hoort. en onze Argentijnse vriend is weer geblesseerd.
Stevens zoekt nog een clubquote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ajax heeft een Duitse trainer nodig.. De zweep eroverheen
Eerlijk is eerlijk, daar ben ik het mee eens, Ajax heeft het type coach Adriaanse/Van Gaal nodig. Kan Cruijf zeggen wat hij wil, zijn vriendjes kunnen het niet.quote:
quequote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal het niet slechter doen dan Makaay
Geef ze eens ongelijk...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam is ook al te horen in Utrecht
Beelden uit het verleden, heb je ook nog zwart wit foto's van het laatste kampioenschap van ajax?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet hoe het voelt, lijkt me?
Ik zag het ook maar met een kwart oog, vandaar mijn vraag. Ik zag een camera inzoomen op het uitvak en zag iets of iemand over wat stoelen heen vallen en toen stonden er opeens veel gele hesjes in het uitvak.quote:
Ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, wel van feyenoord.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beelden uit het verleden, heb je ook nog zwart wit foto's van het laatste kampioenschap van ajax?
2-1 toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel is Utrecht geworden?
Omdat Eredivisie Live veel beter is.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef TheYoung1 het volgende:
Iemand een stream voor volendam-psv?
En waarom is er geen nederlands voetbal meer op die Myp2p-site??
dreiging van rechtzaken geloof ik. Daarom ook geen PL wedstrijden daar.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef TheYoung1 het volgende:
Om een shirt van een 20 jarige ofzoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Gingen ajax supporters nou met elkaar op de vuist?
http://www.rojadirecta.com/quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef TheYoung1 het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef TheYoung1 het volgende:
quote:Because of pending legal proceedings, Myp2p has removed all links in the following competions:
Elitserien - SM-Liga - NHL - Swedish Allsvenskan - Italian Serie A - English Premier
League - Dutch Eredivisie.
Once a judgment has been given, we will notify you of the outcome.
rojadirecta.comquote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef TheYoung1 het volgende:
zielig hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam is ook al te horen in Utrecht
Zou zomaar kunnen. Gebeurt wel vaker hoor, niets mis mee.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar met een kwart oog, vandaar mijn vraag. Ik zag een camera inzoomen op het uitvak en zag iets of iemand over wat stoelen heen vallen en toen stonden er opeens veel gele hesjes in het uitvak.
Ik kan er ook 100% naast zitten hoor
Ja maar daar moet ik voor betalen, en dat is nou net ff niet de bedoeling....quote:
Waarom maak jij je steeds druk over Ajax? Het lijkt wel alsof je je verbonden voelt met de club.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoeveel jaar is ajax alweer geen kampioen?
5. Wij hadden toen al gewoon een kleurentelevisie enzo. Ik weet niet hoe het in Ridderkerk is?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2004/2005.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Do we care?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2003/2004 hoor?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2004/2005.
En Feyenoord is alweer wat langer geleden, dus stfu bitte
Hè LEGE PLEINEN EXPERT.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
0-2, mee eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord - Groningen gaat ''gewoon'' 2-0 worden
Best een normale vraagquote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom maak jij je steeds druk over Ajax? Het lijkt wel alsof je je verbonden voelt met de club.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij hadden toen al gewoon een kleurentelevisie enzo.
Ik hoorde hem al in Arnhemquote:Op zondag 8 februari 2009 14:31 schreef -SG- het volgende:
Ik weet bijna 100% zeker dat we het liedje 'Always look on the dwight side of life' gaan horen vandaag.
Ehm, lezen, ik dacht dat nl.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
idd is de 2de keer dat ik een ajacied zie beweren dat ze in 2005 nog kampioen waren
En het leuke waren die opmerkingen 5 wedstrijden geleden:quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
Serieus he
Ik was dus bij oma vandaag he, dus kon Ajax niet helemaal volgen
Ik deed ff teletekst daar aan en ik dacht jeuj 1 - 3 voor, gaat goed
Ik beter kijken en mijn gezicht ging echt zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is die zo de hele tijd:
Ik vind er ook geen.............quote:Op zondag 8 februari 2009 14:32 schreef VatosLoco het volgende:
Hebben we een livestream van PSV?
PSV heeft toch een veel hogere begroting?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lang geleden voor de club met het meeste geld?
Ik ook niet. De host is een Fok!ker, trouwens.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
meer mensen geen geluid bij graafschap - twente?
Klopt, maar Timmer wisselt hele sterke momenten af met hele zwakke.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie Timmer toch echt weer een punt pakken voor Feyenoord. Volgens Derksen doet hij dit nooit.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |