Wij zijn er al eerder denk ik, en we gaan ook maar kort. Ik heb er binnenkort een shoot en moet de locatie even zien. Maar we treffen elkaar vast wel even.quote:
Ik ga al bijna een jaar niet meer uit en zo bijzonder zijn de tenten niet en ik mis het gay uitgaan helemaal niet!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mulltisexy? The Villa? Ik ken al de tenten niet. Moet toch eens wat vaker de deur uit hier. hahahahaah
ja die shit van Lady GaGa heb ik gezien.
Ja, maar dan is het nog niet erg waarschijnlijk dat ie hier in de buurt gaat draaien. Hoewel we wel een filmhuis hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Amerikaanse critici hebben Oorlogswinter lovend ontvangen op één-of-ander filmfestival. Dus het zou zomaar kunnen dat Oorlogswinter naar de VS komt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ga al bijna een jaar niet meer uit en zo bijzonder zijn de tenten niet en ik mis het gay uitgaan helemaal niet!
God, jij hebt het goed te pakken. Was de drank verkeerd gevallen? Geen bodempje gelegd?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, ik word alweer misselijk als ik er aan denk....
Ik denk dat ie dat niet apprecieertquote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Cahir het volgende:
Once again, behold Cairon:
[ afbeelding ]
Het is en blijft leuk
Gaan we nu weer de blote billen discussie voeren?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Het is en blijft leuk
wat? een huishoudtrap?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
Weetje... Ik rijd in een nissan micra, maar ik dnek dat ik de trap er net niet in kwijt kan...
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
groetjes van MisterO et moi vanuit de bus.
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Het is en blijft leuk
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:50 schreef Stroekie het volgende:
Yuri blijft een man van weinig woorden
Waarom heb jij een biografie?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:36 schreef Stroekie het volgende:
zeg heren, ik ben wel oud en out, maar is het nu nog niet te vroeg om nu al een biografie te hebben ?
Jap dat is ook een idee, maar ik moet eerst langs de woningstichting om de sleutels op te halen. Dus dat is niet zo handig (open auto open en blood met heel veel spullen erin...)quote:Op zondag 8 februari 2009 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? een huishoudtrap?
bank omlaag, bijrijdersstoel omlaag en trap vast maken aan de achterkant/onderkant. En de klep ook met een touw dichtmaken. U know what i'm saying?
heb je een imperial op je dak?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap dat is ook een idee, maar ik moet eerst langs de woningstichting om de sleutels op te halen. Dus dat is niet zo handig (open auto open en blood met heel veel spullen erin...)
En morgen moet ik mijn zuster mee vervoeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |