Och, je kunt ook altijd nog naar de Drag Bingo in de QueensHead gaan elke dinsdagavond.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat je dansen noemt
[..]
Ja, da's ook weer zonde ja.
Word een rain cheque. Ik krijg straks vrienden over de vloer.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hey mike, pieter, gb en mrbrightside. MisterO en ik gaan zo naar de Trut. Jullie ook?
Lijkt me leuk! Even checken met Dirk.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hey mike, pieter, gb en mrbrightside. MisterO en ik gaan zo naar de Trut. Jullie ook?
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Even checken met Dirk.
Ik zag al wel dat het 35 min lopen is, dus ik denk dat we met de auto komen.
Da's wel iets om Brad heen te slepen. Zeker omdat ze het tweetalig doenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:04 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Och, je kunt ook altijd nog naar de Drag Bingo in de QueensHead gaan elke dinsdagavond.
De laatste keer zijn we met Dirks ouders geweest, echt superleuk!!
Fiets is ook handigquote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Even checken met Dirk.
Ik zag al wel dat het 35 min lopen is, dus ik denk dat we met de auto komen.
Oh! zeker. Het is altijd 2 talig omdat de helft van het publiek toeristen zijn. Erg gezellig!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel iets om Brad heen te slepen. Zeker omdat ze het tweetalig doen
Die hebben we vorige week aanquote:
Wheheeh.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Die hebben we vorige week aanDaniel
gegeven.
Dus we hebben nu geen fiets meer, niet dat we er ooit op reden. Dat ding heeft 1,5 jaar in de kelder gestaan!
Staat nog op mijn to do list. Like many other thingsquote:
Net zoals de helft van de posters in dit topic zeker?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Staat nog op mijn to do list. Like many other things
Nou ja, ik moet wel zeggen dat ik hogere verwachtingen had hoor. Maar, het blijft wel een van de betere Nederlandse films.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Staat nog op mijn to do list. Like many other things
Ik heb hem vrijdag gezien.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
Is er iemand al gegaan naar Spion van Oranje (met Paul de Leeuw)? Hij is met de grond gelijk gemaakt, maar is het echt zo slecht? Ik weet het, meningen zijn subjectief, maar toch...
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:35 schreef Xiance het volgende:
Pieter. nee bitch, niet over stroeks
dan bel ik m wel voor een biografie
over Terminal Services, da's toch de shit van de toekomst he
woeehooeeee ik praat al net zoals mike.. met zn bitch en shit en whatevah
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar Nuno, jullie hadden nu toch afgesproken om trouw te blijven?
jullie hebben het geheel over meer complicado gemist zeker. maar genoeg erover het is inderdaad tussen R. en mij. En ondanks alles is hij de enige die belangrijk isquote:Op zondag 8 februari 2009 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de verhouding tussen "af en toe sex missen" en Nuno's escapades een beetje scheef
Maar goed, ik ga er niet over oordelen. Da's R's werk, niet het mijne.
Prachtige clipquote:
Amerikaanse critici hebben Oorlogswinter lovend ontvangen op één-of-ander filmfestival. Dus het zou zomaar kunnen dat Oorlogswinter naar de VS komt.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:42 schreef wonderer het volgende:
Hoop Nederlandse films weer... Jammer dat die hier niet in de bios komen.
Mulltisexy? The Villa? Ik ken al de tenten niet. Moet toch eens wat vaker de deur uit hier. hahahahaahquote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef samjustme het volgende:
@sMrBrightside ben ook ooit in Multisexy geweest, wel een jaar of 2 geleden volgens mij. Ok sfeertje , bijna hetzelfde type muziek als in Villa.
@mikehunt
heb je deze al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |