Het is tanden trekken bij die bitch gast voor een verhaaltje.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:50 schreef Stroekie het volgende:
Yuri blijft een man van weinig woorden
Of via een mod spelenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:58 schreef Cairon het volgende:
Cahir, bij deze het verzoek om die foto niet meer te plaatsen.
ik houd niet van verhaaltjesquote:Op zondag 8 februari 2009 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het is tanden trekken bij die bitch gast voor een verhaaltje.![]()
Hahaquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 plaatje of foto zegt meer dan 1000 woorden
je bedoelt deze?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:06 schreef Stroekie het volgende:
En Cairon gegriefd door het plaatsen van een foto van zichzelf die hij hier ooit heeft achtergelaten ?
hoe was het? Khad er ook wel bij willen zijn. Ach, misschien zie ik ze morgen hahahquote:Op zondag 8 februari 2009 23:44 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben fan van. MisterO
.
Helaas was het te donker voor een filmpje.
Het was wel leuk. Rete alternatief en da's niet echt mijn scene, maar verandering van spijs doet eten.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
hoe was het? Khad er ook wel bij willen zijn. Ach, misschien zie ik ze morgen hahah
Ahura? zeker voor mijn tijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het was wel leuk. Rete alternatief en da's niet echt mijn scene, maar verandering van spijs doet eten.. We zagen Ahura ook nog en die deed net alsof hij ons niet kende en hij zei ook dat hij nog nooit in het homotopic gepost had. Wat een grappenmaker!
.
Hoe lang ben je in Nederland, mike?
Maar vergeet niet eerst ramen en deuren te sluiten, je tv aan te zetten en het gas open te draaien!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij moeten we Ang3l maar in laten slapen, rustig afmaken.
Hij is helemaal van het padje, reageert ook anders en kletst je oren van je kop, volgens mij hallucineert ie ook.
Ga maar naar het licht ang3l, ga maar naar het licht
We zijn maar een weekje op honeymoon, dus alle tijd om je mee te slepen naar de sleazetentenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ahura? zeker voor mijn tijd.
Trut alternatief?
Ben tot dinsdagochtend in Nederland. Ik moet daarna naar Zaragoza toe. Ik ben van de zomer een maand hier, dan wil ik jullie weleens zien. Je bent toch niet op je honeymoon dan he?
Die is in juni, dus zou kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
Je bent toch niet op je honeymoon dan he?
Ach jezusquote:Op zondag 8 februari 2009 23:55 schreef Pieter. het volgende:
[..]
We zijn maar een weekje op honeymoon, dus alle tijd om je mee te slepen naar de sleazetenten.
En wanneer is Egypte ook alweer?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die is in juni, dus zou kunnen.. Al is dat maar een weekje hoor.
"Ja, ik wil" en *hop* de Londense sauna's in..
We hebben vanavond de hotelverdeling gemaakt.
ma en di: supersuperdeluxe, locatie onbelangrijk
woe, do, vrij: als het maar midden in Soho is en enigszins netjes.
za en zo: als het maar midden in Vauxhall is (sleeeaaaaze) en enigszins netjes.
Zo pikken we overal wat van mee en hoeven we nooit ver naar huis te reizen..
ooo van de zomer it isquote:Op maandag 9 februari 2009 00:00 schreef Pieter. het volgende:
Egypte is in April 2 weken.
Welterusten allemaal!
kerel... stiekem geniet je best van de aandacht die het genereert.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:58 schreef Cairon het volgende:
Cahir, bij deze het verzoek om die foto niet meer te plaatsen.
daarom al post ik geen foto's in het homo-topic.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
kerel... stiekem geniet je best van de aandacht die het genereert.
Waarom post je anders die foto's?
Dat is hetzelfde als die andere foto die je ff in een topic plaatste en toen weer snel weghaalde...
Naja je kunt het ook overdrijven...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
daarom al post ik geen foto's in het homo-topic.
Tuurlijk begreep ik je wel. I was just f*cking with ur mindquote:Op maandag 9 februari 2009 00:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je kunt het ook overdrijven...
Als je nou alleen maar van dat soort foto's hebt dan kan ik het nog begrijpen...
maar je snapt het punt trouwens niet. Cairon post foto's om ze later weg te halen, wanneer een aantal ze al gezien hebbem. Om vervolgens te balen van de aandacht die het genereert. Dat vind ie blijkbaar leuk of zo...
Nee kom zeg... ben geen handtasquote:Op maandag 9 februari 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk begreep ik je wel. I was just f*cking with ur mind![]()
Ging jij nou ook naar PCD morgen? Ik onthoud het allemaal niet meer haha
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee kom zeg... ben geen handtas![]()
Dat zeg jij...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar ik ben ook geen handtas![]()
Wat doe jij nog zo laat op? Moet je niet werken?
Je hebt absoluut gelijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 01:17 schreef wonderer het volgende:
Als Cairon niet wil dat die foto geplaatst wordt, kan dat toch wel gewoon netjes gerespecteerd worden? Sheesh.
aan het werk?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:39 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff het regent spoedjes..........
tss... belachelijk! en hebben ze dat helemaal niet van te voren aangemeld? straks moet je ook nog echt aan het werk vannachtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:39 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff het regent spoedjes..........
probleem is dat ik alleen ben op de afdeling en alle spoedjes die via de SEH en verloskamers komen komen allemaal naar mij.......quote:Op maandag 9 februari 2009 01:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
tss... belachelijk! en hebben ze dat helemaal niet van te voren aangemeld? straks moet je ook nog echt aan het werk vannacht
werk je wisseldiensten?quote:
alleen op de afdeling? heb je helemaal geen collega's? Dat is lekker stilquote:Op maandag 9 februari 2009 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
probleem is dat ik alleen ben op de afdeling en alle spoedjes die via de SEH en verloskamers komen komen allemaal naar mij.......![]()
Dus ja dat word werken ....
oow oke... puik geregeld...quote:Op maandag 9 februari 2009 01:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
probleem is dat ik alleen ben op de afdeling en alle spoedjes die via de SEH en verloskamers komen komen allemaal naar mij.......![]()
Dus ja dat word werken ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |