quote:Op zondag 8 februari 2009 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zojuist een vervroegd valentijnskado ontvangen...
iemand heeft een enorme grote kunstlul, zo'n dildo als Gellar op zijn voorhoofd had
op mijn papiercontainer deksel gelijmd
onze lieven heer hej vrimde kostgangers
wat heb je gedaan gisteren?quote:
ow die had ik zo er afgetrokken hoorquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow die had ik zo er afgetrokken hoor
[ afbeelding ]
zelfs mijn kat was onder de indruk van dit monster
[ afbeelding ]
Duur grapje voor de persoon in kwestie... Die dingen zijn niet goedkoop, volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow die had ik zo er afgetrokken hoor
[ afbeelding ]
zelfs mijn kat was onder de indruk van dit monster
[ afbeelding ]
Is toch een duidelijk verhaal. Niks mis mee ook. Als het voor jullie werkt!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is niet echt een open relatie, meer gebaseerd op realiteit.
Vriend zit in Zuid-Amerika
Ik zit in Engeland
Als we bij elkaar zijn dan gebeurt er niets maar da ook helemaal niets met anderen. Alleen omdat we door de omstandigheden gedwongen zijn zover van elkaar te leven voor langere tijd zijn we wel realisten en weten we dan we gewoon sex af en toe missen. Daarom laten we elkaar vrij als we gescheiden van elkaar leven. Maar met vrij bedoel ik niet helemaal vrij, er zijn wel een aantal duidelijke regels.
Het is nog wel wat meer complicated maar dat laat ik verder even.
Voor de rest, ik doe zoms wel vrij makkelijk erover hier, maar dat betekent niet dat het is makkelijk is![]()
snap je het Mieke
Ik zou je KONING willen kronenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:25 schreef hierissieweer het volgende:
deze is toch ook verschrikkelijk leuk!?
Die dingen die ik tegen kwam/kom waren echt rete langzaam. (echt drama's ben ooit eens een hele middag bezig geweest in het bejaardenhuis, waar ik toen werkte, om een paar plaatjes van bloemetjes te voorschijn getoverd te krijgen...quote:Op zondag 8 februari 2009 19:30 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Is dat zo? Komt dat niet gewoon door te weinig resources op de server?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |