je hebt gelijk! ik zal morgen even kijken waar t mis is gegaan; ondertussen even de vraag: hebben we in 2009 al eens een dag overgeslagen omdat de jury dr niet was of er te weinig inzendingen waren o.i.d.?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
5x eerste dacht ik, en ik heb het eerst gecheckt voor ik erover durfde te beginnen.![]()
![]()
Eén van de zes keer jury was ook als invaller...
Misschien heb je deze gemist: Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #153: Met veel deelnemers (zonder lay-out, nadat fok down was geweest)
De OP moet bijgewerkt worden trouwens, ik zat al op pagina 7 van m'n AT ofzo..![]()
Ja daar dus. DivineJester liet op zich wachten en daarna ging fok eruit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:31 schreef Joesse het volgende:
[..]
je hebt gelijk! ik zal morgen even kijken waar t mis is gegaan; ondertussen even de vraag: hebben we in 2009 al eens een dag overgeslagen omdat de jury dr niet was of er te weinig inzendingen waren o.i.d.?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef Smeich het volgende:
[ afbeelding ]
Hofs heeft oogje op Sneijder
poedel?
ah ja ik zie het, in dat geval heb ik 1 van jouw overwinningen per ongeluk bij iemand anders gezet (soms wordt je een beetje scheel als je lang naar een beeldscherm staartquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja daar dus. DivineJester liet op zich wachten en daarna ging fok eruit.
sjimz viel in als jury op zondag terwijl de foto op donderdagavond gepost was.
Deze grap was al gemaaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Verzorger: "Euhm Nicky... ik denk dat je Molhoek daar niet zal vinden hoor."
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:26 schreef SCH het volgende:
Nummer 3: ik houd niet zo van die interne grappen maar om deze moest ik zo hard lachen dat het raar zou zijn hem niet in de top 3 te zettenBovendien de enige die de koe-smiley gebruikte.
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik moest lachen...
ik weet het...
Nou, voel je geroepen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
De OP moet bijgewerkt worden trouwens, ik zat al op pagina 7 van m'n AT ofzo..![]()
Vanaf het nieuw jaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Suijk het volgende:
Vanaf wanneer begint die telling eigenlijk voor de score?
Doe maar sjimz, is wel zo goed voor de spanning.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:43 schreef Joesse het volgende:
[..]
ah ja ik zie het, in dat geval heb ik 1 van jouw overwinningen per ongeluk bij iemand anders gezet (soms wordt je een beetje scheel als je lang naar een beeldscherm staart) dus ik zal even kijken bij wie dat was, en diegene krijgt dan 5 punten minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |