ja sorry, ik zal deze week nog een stand posten, en het dan wat vaker bijhoudenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Blijf vinden dat er een groter podium moet komen, en zeker vaker update ranglijst.
En anders wil ik die taak wel op me nemen. Maar voor competitie en met meer deelnemers mag er best wat aantrekkelijker gemaakt worden
Geeft niet, maar ben gek op statistieken , ranglijstjes enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja sorry, ik zal deze week nog een stand posten, en het dan wat vaker bijhouden
Ze zaten er allemaal dichtbij, maar ik moest gewoon zo lachen om kleinzusje, sorryquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld.Goede ronde, dat wel!
![]()
![]()
Die van Bartina vond ik ook echt super!
Kutjury dus.![]()
Die is nu zeker op het veld aan het schijten? Ik zie haar al een tijdje niet meer hier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zaten er allemaal dichtbij, maar ik moest gewoon zo lachen om kleinzusje, sorry
Die kan ik nog wel begrijpen maar de nummer 2 kan ik niet bijquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zaten er allemaal dichtbij, maar ik moest gewoon zo lachen om kleinzusje, sorry
Guus kom naar huus want de koeien staan op springenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel begrijpen maar de nummer 2 kan ik niet bijmet zo'n hoogstaande ronde
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Guus kom naar huus want de koeien staan op springen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:26 schreef SCH het volgende:
Nummer 3: ik houd niet zo van die interne grappen maar om deze moest ik zo hard lachen dat het raar zou zijn hem niet in de top 3 te zetten
met 7 poedels lig je goed op koers voor de Koning Poedelprijs jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:47 schreef sezten het volgende:
Mooi zo een tussenstand, eerste krachtmeting goed doorstaan.
Nu is het zaak om constant te blijven presteren en die beker is van mij op het eind
Ga de jury nou maar doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef Joesse het volgende:
[..]
met 7 poedels lig je goed op koers voor de Koning Poedelprijs ja
Oh fuckquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:13 schreef Joesse het volgende:
[..]
zou wel errrug vroeg zijn als ik die nu al ging doen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:13 schreef Joesse het volgende:
[..]
zou wel errrug vroeg zijn als ik die nu al ging doen
Deelname = +1quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
sjimz heeft een flink gat.![]()
Hoe is de telling nou precies? In de OP staat poedel = -2 +1 = -1
Geldt dat ook voor podiumplekken? Dus eerste = 5 +1 = 6 of krijg je dat ene punt dan niet?
Ja krijg je wel:quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
sjimz heeft een flink gat.![]()
Hoe is de telling nou precies? In de OP staat poedel = -2 +1 = -1
Geldt dat ook voor podiumplekken? Dus eerste = 5 +1 = 6 of krijg je dat ene punt dan niet?
A. Ga er maar niet van uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Deelname = +1
Dus het zou moeten gelden maarja, ga er maar niet van op mij aan (zoiets)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A. Ga er maar niet van uit
B. Ga maar niet op mij af
C. Van mij kan je niet op aanDankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Duidelijk, dank je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:25 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ja krijg je wel:
Als je deelneemt krijg je sowieso een punt, dus de meeste deelnemers krijgen tijdens een ronde 1 punt. Nummer 3 krijgt daar 2 punten bovenop = 3 punten; nummer 2 krijgt er 3 = 4 punten; nummer 1 krijgt er 5 = 6 punten; poedel krijgt -2 = -1 punt.
Jury krijgt 1 punt maar mag niet deelnemen. Als de jury niet op komt dagen en iemand anders moet jureren, krijgt hij / zij zowel jurypunt als deelnamepunt (mits hij / zij iets ingezonden heeft).
Ik heb voor jou staan:quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Duidelijk, dank je.Volgens mij heb ik dan te weinig punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |