dan de lucht van 10 tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Beter één koe in de hand, dan tien in de lucht
Dankje.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald: "Ja, Bartina kwam maar één keer langs. En dan moet je erop springen".
Je mag ook meedoen PK..quote:
Als me iets te binnen schiet doe ik dat wel. Maar ik weet niks atm.quote:
Volgens Marco hebben jullie toch echt de beste grasmat van Nederland.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:12 schreef Adamo144 het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax test nieuw wapen in de strijd tegen erbarmelijke toestand van Arena veld
moest ff mn ongenoegen kwijt over de grasmat
hij bedoelde waarschijnlijk 'nieuwste'quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens Marco hebben jullie toch echt de beste grasmat van Nederland.
quote:-Ruud-
- Supporter: "Kleinzusje, kom eens van dat veld af" -
quote:-Suijk-
-Guus komt naar huus!-
quote:-Joesse-
-Thuiswedstrijd van Bertha HSC trekt veel bekijks-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
-Na Grashoppers, Leverkusen en VVV heeft Milka nu ook bij Red Bull Salzburg een contract afgedwongen... -
Lijkt me duidelijk, krijgt sezten tenminste gewoon weer de poedel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:29 schreef Starzky het volgende:
kutjuryvolgende keer laat ik gewoon sjimz winnen
Joesse heb ik al gezegd hoe geweldig ik je onderschrift vond, hoe mooi je kapsel is, wat een geweldige kledingsmaak je hebt en dat ik je enorm waardeer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Starzky het volgende:
[..]
Joesse heb ik al gezegd hoe geweldig ik je onderschrift vond, hoe mooi je kapsel is, wat een geweldige kledingsmaak je hebt en dat ik je enorm waardeer?
geld wil ik zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf vinden dat er een groter podium moet komen, en zeker vaker update ranglijst.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef sjimz het volgende:
Terechte winnaar, voor de rest had ik andere op het lijstje staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |