neenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef barney74 het volgende:
ik mag niet hopen dat dat Meg Ryan is....
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef Starzky het volgende:
bekend geworden door de adams family?
Niet erg netjes, maar wel begrijpelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:18 schreef qonmann het volgende:
jou geef ik geen punt, spelbreker
Luister wijsneus, het is gewoon not done om bewust geen topic te openen omdat je "wel wat beters te doen hebt". Als je nou niet weet hoe het moet, oké, maar jij begrijpt volgens mij precies hoe alles werkt. Je komt hier net kijken en hangt nu al de grote jongen uit? Ik begrijp qonmanns frustratie goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef Twerk het volgende:
Precies. Nu hij uitgehuild is, zou hij als grote jongen beter weer het goede voorbeeld kunnen geven.. en niet het spel vertragen met huishoudelijk geneuzel.
Ach, als er 1 iemand een wijsneus is dan ben jij het wel. Meende je ook nog maareens de helft van wat je zeiquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Luister wijsneus, het is gewoon not done om bewust geen topic te openen omdat je "wel wat beters te doen hebt". Als je nou niet weet hoe het moet, oké, maar jij begrijpt volgens mij precies hoe alles werkt. Je komt hier net kijken en hangt nu al de grote jongen uit? Ik begrijp qonmanns frustratie goed.
Ik stel echter wel voor om gewoon het punt uit te delen zodat we verder kunnen gaan...
Jouw wijze van reageren is ook niet erg netjes, en dat was al een aantal keren geweest.Voor jij kwam was er in ieder geval een betere sfeer.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef Twerk het volgende:
Precies. Nu hij uitgehuild is, zou hij als grote jongen beter weer het goede voorbeeld kunnen geven.. en niet het spel vertragen met huishoudelijk geneuzel.
Goed, je doet niet eens je best om ons te begrijpen. Prima, maar verwacht dan van ons geen respect voor jou.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ach, als er 1 iemand een wijsneus is dan ben jij het wel. Meende je ook nog maareens de helft van wat je zei
Ik snap dat je graag wil scoren, maar je doet allerlei aannames die nergens op gebaseerd zijn.
Als je echt zo begaan was met het spel, dan belet je het spel niet zoals je nu doet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |