Grotendeels onder de Turnhoutsebaan, volledig afgesloten mek hekwerk en deuren, maar 4 en 5 april is 't open dagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:19 schreef Virus3000 het volgende:
Cool, maar euhm, weet hier niets van?
Hoe kom je daar? waar ligt het ergens?
(ben zelf van antwepren)
Eensquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw! Ik vind vooral #1 en #6 heel geslaagd.
België heeft meer als één van die nooit gebruikte, maar toch gebouwde toestanden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens.
30 jaar ongebruikt ?Wat grappig
GMTAquote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef miss_bleu het volgende:
wauw! lijkt net uit half life the game te komen
In Antwerpen hebben ze 'electriciteit'.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:22 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat er zoveel licht daar brandt??
Er zijn al 30 jaar mensen fulltime bezig met het onderhoud. Nu ze het toch (gedeeltelijk) in gebruik gaan nemen, is dat wellicht verstandig.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef pea4fun het volgende:
Wat mij opvalt is dat het er redelijk "schoon" uitziet voor iets wat zolang al niet in gebruik is.
De foto's hebben erg mooie diepte, naargeestig of luguber vind ik ze niet. Ik vind het eerder architectonische kunststukjes lijken.
Zegt hij ietwat naïef.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Xcalibur het volgende:
bizar dat dat er al 30 jaar ligt zeg, only in Belgium...
Verklaar je nader?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:19 schreef Halinalle het volgende:
Zegt hij ietwat naïef.
In elk land vind je grote infrastructurele werken die niet afgemaakt, of niet functioneren zoals ze bedoeld waren en daarna buiten gebruik gesteld zijn of een andere bestemming hebben gekregen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |