quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Schop!
Ik wil unreallen. Zonde van de dood van dit draadje.
Dood. . . .. . . MJquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Schop!
Ik wil unreallen. Zonde van de dood van dit draadje.
En, als je alle aandacht ervoor bekijkt, godlikequote:
Dan moet ik maar een servertje opzetten he? Dan kunnen we het zien haha. Heb nu me nieuwe internet abbo met 6mbit upload dus moet wel te doen zijn met een groepje spelersquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:59 schreef Wisheh het volgende:
Time for some change:
[ link | afbeelding ]
Kan je nou zo snel lopen of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:59 schreef Wisheh het volgende:
Time for some change:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:
Doe maar niet, kopen kan je!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef CheeseFrog het volgende:
kan iemand me een linkje geven naar UT?![]()
Speelde het vroeger altijd, maar ben alles kwijt.
En ja, ik kan hosten
Zie het nu pasquote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef Paul het volgende:
Dus wie doet er mee vanavond om 22.30 uur
Voldoende tijd om nog te installen dus
Mooi was die tijd.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef tralalala het volgende:
Zit even wat oude topics door te lezen.Krijg er helemaal zin in!
Instagib
goed planquote:Op donderdag 10 september 2009 23:44 schreef Rumille het volgende:
Ik stel dan CTF Face-I voor 3 vs 3. Even oldskool beginnen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Wisheh het volgende:
Het begint weer druk te worden merk ik en heb me nieuwe internet binnen met een betere upload. De UT FOK server weer tot leven brengen begint wel weer beetje te kriebelen
Doe maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Wisheh het volgende:
Het begint weer druk te worden merk ik en heb me nieuwe internet binnen met een betere upload. De UT FOK server weer tot leven brengen begint wel weer beetje te kriebelen
Je hebt nog 7 minuten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Wisheh het volgende:
Nu wat minderquote:
Klopt ben updates naar webserver aan uppenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja alleen de ping is een beetje hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |