abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66076327
Hallo,

Sinds 1 week trotse moeder van onze zoon Niels!
pi_66076341
quote:
Op zondag 15 februari 2009 10:03 schreef Irenebig het volgende:
Hallo,

Sinds 1 week trotse moeder van onze zoon Niels!
Je vergeet een linkje te plaatsen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_66083267
misschien is 't een echte zoon, geen virtuele?

irenebig, gefeliciteerd! en welkom hier.

leuk, LovelyLady & Mibos & Maffemuts! nu nog even jullie lievelingsfilm/boek/muziek erbij, dan is 't alvast estafettetopic-fähig.
pi_66086411
Lievelingsfilm? Uhm Disney's/Pixar's en de rest wat daar bij hoort zijn favo. Pearl Harbor de enige waar ik een traan bij gelaten heb en verder hou ik voornamelijk van Cabaret dvd's kijken. (Bert Visscher, Jeff Dunham, Eddie Izzard, Herman Finkers etc.)
Boek:"Evelyn" en "Waar is de zon" van Evelyn Doyle niets over te vertellen dan behalve gewoon lezen!
Muziek: Uhm... Ik hou van heel veel soorten muziek. Vanaf jongs af aan meegekregen. (mijn vader had van de zolder een radiostationnetje gemaakt met heel veel lptjes en singles en deed aan illegale piraterij)
Ik heb 8 jaar bij Free Record Shop gewerkt en een kleine 9 maanden bij MediaMarkt op de cd/dvd afdeling. Brede muziek smaak dus maar waar ik happy van kan worden neigt toch meer naar de Rock/Metal afdeling

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2009 15:52:11 ]
pi_66113528
Hmm, Films, boeken en muziek heb ik ook niet verteld!:

Films Mega drama, trillers en animatie! Titanic, Interview With a Vampire, Nemo, Lion King, Enz.

Boeken Heb sinds vorig jaar eindelijk een boekenkast, staat al helemaal vol met kinderboeken, Stephen King en Karin Slaugther en Nicci French.

Muziek Alles wat maar alternatief is. En (heavy) metal Dimmu Borgir, Opeth, Amorphis, Nevermore, Iron Maiden. Maar ook racoon, Acda en de Munnik, Elbow, Demons and Wizzards, Tool en The Veils. Mijn favo muziek station is 3FM.

Eten Ik lus alles en eet eigenlijk ook alles. Heb ook niet iets wat ik echt super lekker vind.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:12:44 #31
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_66152399
Ik ben dus Huppelmuts aka Chantal.

Op dit moment woon ik in Emmen en het is heerlijk wonen hier! Ik kom eigenlijk uit Dordrecht en daar is mijn zoon ook geboren in het ziekenhuis. Ik heb jarenlang in Sliedrecht gewoond en ben blij dat ik daar weg ben want het is een vrij christelijk dorp en ik had wel een kind maar geen partner dus dan ben je heel fout bezig.

De vader van mijn zoon heb ik al vrij snel eruit getrapt want hij kreeg losse handjes en dat ik klappen kreeg vond ik nog niet eens zo heel erg maar toen sloeg hij mijn zoon die op dat moment 14 maanden oud was en dat was de druppel.
Jarenlang ben ik een alleenstaande moeder geweest en wij hebben dan ook een hele sterke en unieke band samen. Inmiddels heb ik een nieuwe hele lieve vriend waar ik heel veel van houd en hij kan ook heel goed met mijn zoon overweg.

Ik werk in Emmen als postbode en vreemd genoeg vind ik dat heel erg leuk. Hobby's heb ik eigenlijk niet behalve wandelen met de hond en surfen op het web.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_67249187
Ik heb al een tijdje een ander account gehad op fok. (volgens mij heb ik daarmee nooit in OUD gepost)
Nu onder een nieuwe naam toch een keertje.

Meelezen op FOK en ook OUD doe ik al ongeveer een jaartje.
Ik vind het heel bijzonder om te zien hoe iedereen hier met elkaar meeleeft rond zwangerschappen, opvoeding, enz.
Zelf heb ik geen kinderen (vind ik mezelf ook nog een beetje jong voor).
Ik zit op de pabo en werk dus wel met kinderen.
In mijn vrije tijd hou ik van films kijken, muziek luisteren, winkelen, met vrienden weg en stappen.

Reageren zal ik niet zoveel doen omdat ik nou eenmaal niet veel te vertellen heb, maar nu voel ik me toch wat vrijer om hier en daar een keertje te reageren!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:15:22 #33
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67249806
Leuk dat je je voorstelt Redster! Welkom als actieve user nu!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_67249913
Dankjewel PM-Girl.
Ik vind het altijd een beetje raar om in een sub-forum te posten waar het helemaal om kinderen draait omdat ik zelf geen kinderen heb en nu ook nog geen kinderen wil.
Maar goed, volgens mij ben ik niet de enige!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:28:16 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_67255416
redster welkom!
stormy waters...
sailin'
pi_67299857
Hier ook al een behoorlijke lurker!

Mijn naam is Marijke en ben (nog 3 weken) 23 jaar.
Woon samen met mijn grote liefde sinds 2 jaar hoewel we al bijna 11 jaar goede maatjes zijn.
Momenteel ben ik werkzaam in de ouderenzorg als Verpleegkundige voor een kleinschalig woon project met dementerende ouderen.
Kinderwens is enorm aanwezig maar staat door het plotseling overlijden van het petekindje van mijn vriend op een heel heel laag pitje. Mijn vriend wil dit nu echt niet en zit nu even in de fase van "alle kleine kindjes gaan dood". Nu hopen we dat we maar heel snel weer het nieuws krijgen dat we oom en tante worden van een gezond kindje...erg spannende tijd dus
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zondag 22 maart 2009 @ 18:50:01 #37
24188 Belana
kloon van belana
pi_67301230
Ereshkigal (wat een moeilijke naam!) welkom! ik hoop dat je vriend over zijn verdriet en angst heen komt!
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 maart 2009 @ 19:01:52 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67301608
Redster en Ereshkigal!

Enneh... niet schromen om te posten omdat je geen kindjes hebt hoor! Je weet nooit hoe ver je het nog schopt ten slotte.
  maandag 23 maart 2009 @ 08:36:21 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_67314354
Wat BE zegt dus

En welkom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 maart 2009 @ 09:06:04 #40
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67314916
Ik zal mij ook nog even voorstellen (weet niet precies wat jullie willen weten ???)
2 jaar geleden actief op fok onder de user " Sweaty" , nu gewoon onder mijn eigen naam, Wendy dus.
Ik ben 29 jaar, heb een zoontje van bijna 2,5 (november 2006) en nu in verwachting van een tweeling. Ik woon in Utrecht, samen met mijn man Lars. Ik werk bij de Belastingdienst 4 dagen per week.
Hobby's: musical, uiteten, bioscoop, lezen, tekenen, heel veel eigenlijk, maar heb nergens tijd voor ;-)

Eh nog meer? Ik zal snel alles even bijlezen
pi_67358265
Na al een hele tijd meelezen vind ik het ook wel tijd om me even voor te stellen. Alleen maar meelezen geeft af en toe een beetje een 'stiekem gevoel'. Ik denk dat het zo'n anderhalf jaar geleden is dat ik hier voor het eerst rondkeek, en de laatste tijd lees ik steeds vaker mee.

Mijn naam is Saskia, 21 jaar en studente cultuurwetenschappen. Geen kinderen en gezien mijn leeftijd maar vooral ook levensfase zal dat er voorlopig ook niet inzitten. Wel gek op kinderen, altijd opgepast en kleutergym & turnles gegeven. Een andere hobby is taarten decoreren, wat tevens de reden is dat een account op Fok! heb aangemaakt.

Nou ja, dat was het wel zo'n beetje geloof ik. Dus: hoi!
A balanced diet is a cookie in each hand
  Jubileum moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 21:08:50 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67371019
Wat leuk, allemaal lurkers die zich toch komen melden hier. Sta je niet bij stil altijd dat onze verhalen ook gelezen worden door mensen die je niet "ziet" Leuk, welkom!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:16:56 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_67371332
nou ben ik wel eens nieuwsgierig waarom mensen dan verhalen meelezen?
stormy waters...
sailin'
pi_67371488
He dit topic is ineens omhoog geschopt en volgens mij heb ik mijzelf nog nooit voorgesteld.

Ik ben Jessie, 28 jaar oud sinds 13-3-7 getrouwd met mijn ' high school sweetheart' en woonachtig in het zuiden des lands. In het dagelijks leven ben ik communicatie medewerker. Ik lurkte hier al mee toen OUD nog geen apart subforum was maar een topic. Ik heb ook zo'n geheugen dat ik bijna alle kinderen op foto's bij de juiste ouder kan plaatsen. Mijn man denkt dat ik een beetje ziek ben
Maar ik heb het altijd al leuk gevonden om jullie verhalen te volgen en nu heb ik dus zelf een zoontje van 11 weken oud: Seb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Estrys op 25-03-2009 12:53:52 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:30:10 #45
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67371813
Hoi Ereshkigal, Wennie, Taartje, én Estrys ook nog

Jeetje, zo lang lurken zonder te reageren, dat vind ik knap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_67371932
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
nou ben ik wel eens nieuwsgierig waarom mensen dan verhalen meelezen?
Ik ben eigenlijk 2 jaar geleden op FOK gekomen. (Iedere keer als ik iets op google opzocht stond FOK! forum er tussen en dan word ik toch nieuwsgierig)
Ik heb toen een tijdje in het forum van idols (geloof ik) meegelezen en ben na een tijdje gaan kijken wat voor subforums er nog meer waren.
Zo klikte ik dus na een tijd ook op OUD en ben een beetje gaan kijken wat er zoal besproken werd. Ik pikte hier en daar wat verhalen op. Toen ben ik een tijdje niet in OUD geweest en dacht ik een later: Hoe zou het eigenlijk afgelopen zijn met dat verhaal? Op die manier blijf ik eigenlijk altijd na een tijdje wel terug komen.

Daarnaast vind ik het heel erg bijzonder dat ondanks dat mensen elkaar niet echt kennen, ze toch zo ontzettend met elkaar mee leven.
Ondanks dat ik dan geen kinderen heb, kan ik soms ook ideeën oppikken over hoe andere mensen met lastige situaties met kinderen omgaan. (Wie weet waar het in de toekomst nog goed voor is )
pi_67372306
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:30 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Ereshkigal, Wennie, Taartje, én Estrys ook nog

Jeetje, zo lang lurken zonder te reageren, dat vind ik knap!
ik heb wel eens een enkele keer gereageerd hoor, onder een andere nick overigens.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67386311
Hallo lurkers en Estrys

Ik heb ook heel lang gelurkt hier ook. Vond het zo gezellig, stelletje theemutsen bij elkaar met hele leuke babytjes Maar ik vond dat ik hier nog niets te zoeken had (tot het rammelaarstopic in het leven werd geroepen ).

Estrys, getrouwd met je zweethart?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:08:49 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_67388092
tja, uiteindelijk heb ik zelf in het begin ook mee gelezen (met moussy's verhaal over Mink) dus eigenlijk snap ik het ook best wel. OUD is eigenlijk heel lief en leuk gewoon
stormy waters...
sailin'
pi_67388521
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef Belana het volgende:
tja, uiteindelijk heb ik zelf in het begin ook mee gelezen (met moussy's verhaal over Mink) dus eigenlijk snap ik het ook best wel. OUD is eigenlijk heel lief en leuk gewoon
Dat dus Vind het zo bijzonder om te zien hoe mensen die elkaar 'in het echt' helemaal niet kennen zo'n groep hebben opgebouwd. En ik vind het gewoon leuk om alle grote en kleine verhalen mee te lezen, misschien pik ik nog wat op voor later
A balanced diet is a cookie in each hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')