Ik heb andere merken geprobeerd en die smeren gewoon niet prettig. Valt van je mes af en zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Dat snap ik nou echt niet, dat mensen van sommige dingen per se een bepaald merk willen hebben. Is Becel beter dan andere margarine (nog even afgezien van het feit dat margarine an sich troep is)?
Vaak komt het van dezelfde producent als het huismerk of een B-merk.
Als mensen toch de smaakperceptie hebben dat het ene merk beter is als het andere, laat ze lekker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Dat snap ik nou echt niet, dat mensen van sommige dingen per se een bepaald merk willen hebben. Is Becel beter dan andere margarine (nog even afgezien van het feit dat margarine an sich troep is)?
Nou en of.. ik gebruik becel voor cholesterol verlaging maar ook om smeerbaarheid, waar een andere boter mn brood kapot smeertquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die hebben wij ook van Heinz, hoewel dat hier niet zoveel gebruikt wordt op het moment.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:20 schreef Bastard het volgende:
Verder bijvoorbeeld voor de ketchup absoluut Heinz, is ook echt beter dan andere tomatenketchup
Duh. Daarom kun je beter roomboter nemen, daar zitten tenminste geen geharde vetten, transvetten, gehydroliseerde vetten in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb andere merken geprobeerd en die smeren gewoon niet prettig. Valt van je mes af en zo.
En het is geen troep. In dit soort vetten zitten toch bepaalde vitaminen die je anders moeilijker binnen krijgt of die zonder vet moeilijk opneembaar zijn. Sommige mensen menen dat vetvrij en koolhydraatvrij gezond is. Dat is dus niet zo.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef Lastpost het volgende:
Om maar wat simpele voorbeelden te geven:
- Gewoon aardappels schillen en snijden ipv een zak patat halen.
- Grootverpakkingen scoren van zaken die toch wekelijks terugkerend zijn én lang goed te houden zijn.
- Naar de markt voor m'n groeten en fruit.
- Goed op de aanbiedingen letten.
- Meerdere winkels checken.
- Geen rokers in huis, geen koffiedrinkers, weinig alcohol.
- Eigen brood bakkend, zelfde verhaal voor croisants, koekjes enz.
- Amper tot geen "lekkers" in huis halend qua snoepgoed.
- Veelal ijsthee (goedkoop), water en thee drinkend thuis.
- Huismerken gebruiken indien handig.
- Van te voren een lijstje makend.
- Niet teveel inslaan waar je bij twijfelt of het op gaat.
- Voor vlees níet naar de supermarkt gaan maar naar een veel goedkopere slager.
En zo zijn er vast nog wel wat dingen waar we op letten.
pff,quote:Op woensdag 23 september 2009 02:37 schreef Kaar68 het volgende:
dan is het 100 euro voor de week.
Dat is inclusief roken voor 2 personen (shag), dingetjes van de drogist, benzine voor 1 auto en brokjes voor 2 katten.
Dus jullie eten/drinken met 2 personen voor 5 euro per dag. Dat lijkt me grofweg onmogelijk (zeker aangezien er ook schoonmaakspullen en evt. alcohol en sigaretten bij horen)quote:Op woensdag 23 september 2009 10:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Aantal personen: 2
Winkels: Jumbo en Aldi.
Meestal rond de 30 a 40 euro per week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |