Verrassend.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ik hem nog open had staan in ander venster![]()
[..]
Dan nu een officieel bericht van MIJ naar FOK!:
Bah ! en ik hoop dat alle donateurs hun geld terug vragen , want de dag dat ik nog een shoot doe, komt pas als de hel dichtvriest.
Eerst alle Oeh's, Aah's en Je bent geweldig dat je dat overhebt voor de arme kindertjes in Afrika! in ontvangst nemen en vervolgens een uitvlucht verzinnen waardoor het echt aan de anderen liggen dat jij je niet aan je afspraak wil houden.quote:
Ja zoiets.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:
Ah, we zijn er weer. Ik snap dat hele SHE verhaal niet. Wil ze die shoot nu wel of niet en wie heeft dat verhaal dan de wereld ingeholpen? Na een ruzie met een crewlid is ze mod af en daarna wil ze de shoot niet meer. Zoiets???
Shmoopy!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:
Ah, we zijn er weer. Ik snap dat hele SHE verhaal niet. Wil ze die shoot nu wel of niet en wie heeft dat verhaal dan de wereld ingeholpen? Na een ruzie met een crewlid is ze mod af en daarna wil ze de shoot niet meer. Zoiets???
quote:Op zondag 8 februari 2009 10:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Fritseltje is de hele nacht opgebleven om dit topic nieuw leven in te blazen
ik denk dat je een aanbidder hebt.......
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef beequeen het volgende:
Hoi liesje, al een beetje over de teleurstelling heen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn hier toch allemaal aanbidders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe fucking cute ik was vroeger! Hoe fucking cute was jij vroeger
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, alleen jij!
Ja dat ben jij echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe fucking cute ik was vroeger! Hoe fucking cute was jij vroeger
![]()
quote:Ik zal het dan ook maar hier melden, zodat er geen onduidelijkheden zijn.
Het crewtopic inzake UVT wordt al maanden volgebaggerd door Ambrosius en Boswachter. Iets wat mij het modden erg lastig maakt, zoniet ondoenlijk. Daarbij bespraken zij op zeer laffe wijze dingen met users die betrekking hadden op mij.
Na een bedreiging van het adres van Boswachter en eindeloos gezuig van Ambro was voor mij de maat vol.
Dus heb ik de FA's voor de keuze gesteld; of ze geven knabbel en babbel een verbod op het posten in dat specifieke crew topic, of ik wil op zwart. Dit omdat dit gezeik al maaaanden aan de gang is en ik zo geen enkel plezier meer heb in het modden van WOS.
De Fa's kozen het laatste.
En daar eindigd FOK! voor mij; want ik laat me niet als een kleuter in de hoek zetten
M.a.w., ze wil gewoon haar zin doordrijven. Royal sadness.quote:Als dit akkefietje recht gezet wordt, dan gaat de shoot gewoon door.
Zo niet, dan mag je Boswachter & Ambro daar verantwoordelijk voor houden
Niet de moed verliezen liesje.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, alleen jij!
Cool! Leuke foto & geinig topic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe fucking cute ik was vroeger! Hoe fucking cute was jij vroeger
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Doe maar effe een pic dan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
Ik werd altijd voor jongen versleten, met mijn witte rattenkoppie.
ikke sta er ook inquote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk hoe fucking cute ik was vroeger! Hoe fucking cute was jij vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |