Gefeli ElisaBeeb!!quote:
Mijn meneer is 10 jaar ouder. Maar mijn vorige meneer was 20 jaar ouder, dus ik vind hem nog steeds een broekiequote:Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn meneer is ook 6 jaar ouder. Het went wel
...
Ik vond het ook best wel moeilijk, eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef progje het volgende:
Knap hoop DipKip dat je niks genomen hebt op dat feestje
quote:
schots restaurant???quote:Op zondag 8 februari 2009 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij werd mijn vriend op een gegeven moment moe van mijn kreten van frustratie iedere keer als el capitán iets gemeens/ergs/weetikwat deedWel goed neergezet dus, want WAT een lul
![]()
We gaan bij een Schots restaurant eten! Voor het eerst, om te proberenZe hebben er idd ook haggis, en dat wil vriendlief proberen
Verdeelt je massa zich dan niet anders? Meer taille, meer spieren, zoiets? Probeer eens wat kledingstukken, hoe ze nu zitten, dat kan best schelen!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vond het ook best wel moeilijk, eigenlijkvooral de brownies. Maar ik val volgens de weegschaal helemaal niks af terwijl ik dus de helft minder eet dan eerst en ben gaan bewegen. Dus ik vond dat als ik brownies en chips ging zitten eten ik ook niet moet zeuren daarover. En ik zeur graag
![]()
WANT HET IS FUCKING ONEERLIJKhihi.
Alkmaar!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schots restaurant???
waaar????haggis
Gastvrouw: Wullie MacMorland!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alkmaar!
http://www.schotsrestauranthielander.nl/
*bada-boom-PISH!*
Ik ben benieuwd
Nee, dat niet. Ik vind wegen al erg genoegquote:Op zondag 8 februari 2009 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Brownies.. Wát een zelfdiscipline, Dipkip.
. Ook al zie je op je weegschaal geen verschil, heb je je al opgemeten?
leuk, ben benieuwd naar je reviewquote:Op zondag 8 februari 2009 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij werd mijn vriend op een gegeven moment moe van mijn kreten van frustratie iedere keer als el capitán iets gemeens/ergs/weetikwat deedWel goed neergezet dus, want WAT een lul
![]()
We gaan bij een Schots restaurant eten! Voor het eerst, om te proberenZe hebben er idd ook haggis, en dat wil vriendlief proberen
en neej ik hoef gelukkig niet lang meer te leren, het zijn de laatste loodjes... ip ben ik over 2 maanden helemaal klaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt me moeilijk. Te bang om teveel te eten... Afvallen is wat dat betreft makkelijker, gewoon minder eten wat je verbruikt, op streef blijven lijkt me echt erg moeilijk.
Moet jenog lang leren?? En doe je dat naast je drukke baan of krijg je er tijd voor ?
Voor wie is ´t? man? vrouw? leeftijd? relatie tot jou?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:29 schreef mspoez het volgende:
He jeetje. ik moet zo naar een verjaardag die ik was vergeten en nou heb ik geen kadootje. de enige winkel die open was vandaag had ook niks, ik heb geen wijn (wegens alcoholloos kwartaal) die ik kan inpakken, er ligt niks meer in de la met dingseltjes (ja een lantaarn van zwart metaal met een grote kaars, op zich wel lief maar meer een tuinding en niet voor iemand op een flat) en ik moet écht wat meebrengen![]()
Iemand suggesties?
Ben je niet ergens goed in? Kan je de jarige niet een dagje uit of een avondje catering of een taart aanbieden?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:29 schreef mspoez het volgende:
He jeetje. ik moet zo naar een verjaardag die ik was vergeten en nou heb ik geen kadootje. de enige winkel die open was vandaag had ook niks, ik heb geen wijn (wegens alcoholloos kwartaal) die ik kan inpakken, er ligt niks meer in de la met dingseltjes (ja een lantaarn van zwart metaal met een grote kaars, op zich wel lief maar meer een tuinding en niet voor iemand op een flat) en ik moet écht wat meebrengen![]()
Iemand suggesties?
Da's volgens mij de eigenaar! Is een grote roodharige man in een kilt die alles weet over whiskey, schijntquote:
jaaa doen!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's volgens mij de eigenaar! Is een grote roodharige man in een kilt die alles weet over whiskey, schijnt(broertje van een jongen die ik ken heeft stage gelopen in het restaurant
)
Ik zal achteraf laten weten hoe het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |