abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65846699
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:56 schreef progje het volgende:
De beeb vab ElisaB is jarig
Gefeli ElisaBeeb!!

Lijstje gisteren:
O chococruesli + magere yoghurt
L sinaasappelkwark
S Evy (1 voor de derde keer)
D geb. aardappelen, gehaktbal
's avonds had ik een feestje, er waren brownies, en appelgebak, en chips. en hapjes. Ik heb 2 glazen light fris en een glas sap op. Gezien mijn normale eetpatroon op feestjes weet nu iedereen dat ik aan de lijn doe
pi_65846785
Knap hoop DipKip dat je niks genomen hebt op dat feestje
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65847075
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mijn meneer is ook 6 jaar ouder. Het went wel

...
Mijn meneer is 10 jaar ouder. Maar mijn vorige meneer was 20 jaar ouder, dus ik vind hem nog steeds een broekie
En ik vrees dat ik, al zou ik met iemand van 50 jaar ouder zijn, toch altijd voorbestemd ben in een relatie de volwassen, verantwoordelijke rol op me te nemen.
pi_65847077
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef progje het volgende:
Knap hoop DipKip dat je niks genomen hebt op dat feestje
Ik vond het ook best wel moeilijk, eigenlijk vooral de brownies. Maar ik val volgens de weegschaal helemaal niks af terwijl ik dus de helft minder eet dan eerst en ben gaan bewegen. Dus ik vond dat als ik brownies en chips ging zitten eten ik ook niet moet zeuren daarover. En ik zeur graag

WANT HET IS FUCKING ONEERLIJK hihi.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:16:06 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65847177
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:

MWAH!
Dat is het ook! *vuist op tafel*

Oh en gefelie voor Elisa's Beeb!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65847267
Brownies. . Wát een zelfdiscipline, Dipkip. . Ook al zie je op je weegschaal geen verschil, heb je je al opgemeten?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65847279
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij werd mijn vriend op een gegeven moment moe van mijn kreten van frustratie iedere keer als el capitán iets gemeens/ergs/weetikwat deed Wel goed neergezet dus, want WAT een lul

We gaan bij een Schots restaurant eten! Voor het eerst, om te proberen Ze hebben er idd ook haggis, en dat wil vriendlief proberen
schots restaurant???

waaar????
haggis
Ja doei.
pi_65847294
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik vond het ook best wel moeilijk, eigenlijk vooral de brownies. Maar ik val volgens de weegschaal helemaal niks af terwijl ik dus de helft minder eet dan eerst en ben gaan bewegen. Dus ik vond dat als ik brownies en chips ging zitten eten ik ook niet moet zeuren daarover. En ik zeur graag

Verdeelt je massa zich dan niet anders? Meer taille, meer spieren, zoiets? Probeer eens wat kledingstukken, hoe ze nu zitten, dat kan best schelen!
  zondag 8 februari 2009 @ 14:19:53 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65847323
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

schots restaurant???

waaar????
haggis
Alkmaar!
http://www.schotsrestauranthielander.nl/
*bada-boom-PISH!*

Ik ben benieuwd
pi_65847458
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Alkmaar!
http://www.schotsrestauranthielander.nl/
*bada-boom-PISH!*

Ik ben benieuwd
Gastvrouw: Wullie MacMorland!
pi_65847461
oewh

dat moet ik wel 's gaan proberen denk ik
Ja doei.
pi_65847481
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Brownies. . Wát een zelfdiscipline, Dipkip. . Ook al zie je op je weegschaal geen verschil, heb je je al opgemeten?
Nee, dat niet. Ik vind wegen al erg genoeg

Ik vind mezelf wel iets slanker ogen, vooral in mn gezicht. In mn broeken merk ik niet veel verschil. Ach, uiteindelijk zal ik heus wel gaan afvallen. Alleen normaal ben ik veel reactiever in mn gewicht, een week minder eten door griep en whoppa 3 kg. er af. Twee feestjes, whoppa 3 kg. er weer aan. Dus ik had wat meer resultaat verwacht zo na een maand. In ieder geval íets er af.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:23:11 #288
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65847482
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij werd mijn vriend op een gegeven moment moe van mijn kreten van frustratie iedere keer als el capitán iets gemeens/ergs/weetikwat deed Wel goed neergezet dus, want WAT een lul

We gaan bij een Schots restaurant eten! Voor het eerst, om te proberen Ze hebben er idd ook haggis, en dat wil vriendlief proberen
leuk, ben benieuwd naar je review
  zondag 8 februari 2009 @ 14:26:47 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65847656
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hmm, het lijkt me moeilijk. Te bang om teveel te eten... Afvallen is wat dat betreft makkelijker, gewoon minder eten wat je verbruikt, op streef blijven lijkt me echt erg moeilijk.

Moet jenog lang leren?? En doe je dat naast je drukke baan of krijg je er tijd voor ?
en neej ik hoef gelukkig niet lang meer te leren, het zijn de laatste loodjes... ip ben ik over 2 maanden helemaal klaar.
(kan alleen pas in juni mijn diploma komen halen).
moet nu nog 1 tentamen, en 2 praktijkopdrachten en een praktijkexamen.

wel spannend, vooral dat praktijkexamen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65847767
Middag!
Sneeuw hier!
Zal ik een stukje cheesecake of banoffee pie nemen Ze zien er erg mooi uit! Broer verdomt het alleen steeds om light dingen te kopen voor cola ofzo, das wel jammer.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:29:47 #291
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65847805
He jeetje. ik moet zo naar een verjaardag die ik was vergeten en nou heb ik geen kadootje. de enige winkel die open was vandaag had ook niks, ik heb geen wijn (wegens alcoholloos kwartaal) die ik kan inpakken, er ligt niks meer in de la met dingseltjes (ja een lantaarn van zwart metaal met een grote kaars, op zich wel lief maar meer een tuinding en niet voor iemand op een flat) en ik moet écht wat meebrengen
Iemand suggesties?
Prrrrr
pi_65847953
Een tegoedbon in elkaar knutselen? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:35:38 #293
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65848006
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:29 schreef mspoez het volgende:
He jeetje. ik moet zo naar een verjaardag die ik was vergeten en nou heb ik geen kadootje. de enige winkel die open was vandaag had ook niks, ik heb geen wijn (wegens alcoholloos kwartaal) die ik kan inpakken, er ligt niks meer in de la met dingseltjes (ja een lantaarn van zwart metaal met een grote kaars, op zich wel lief maar meer een tuinding en niet voor iemand op een flat) en ik moet écht wat meebrengen
Iemand suggesties?
Voor wie is ´t? man? vrouw? leeftijd? relatie tot jou?
pi_65848042
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:29 schreef mspoez het volgende:
Iemand suggesties?
Ben je niet ergens goed in? Kan je de jarige niet een dagje uit of een avondje catering of een taart aanbieden?
pi_65848077
gewoon zeggen dat je het vergeten bent en dat het cadeautje nog komt?

eerlijkheid is soms ook tof

Toen Vork jarig was en we eigenlijk niet zouden gaan en toch overgehaald waren, hebben we gezegd: "maar we hebben geen cadeautje" en zijn toen de AH ingedoken en hebben een pakket samengesteld met allemaal lekkere kookproducten
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:41:01 #296
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65848218
Ja heb ik ook aan gedacht, sushipakketje ofzo maar dat had de Bas dan weer niet, en alleen vis en zo zonder nori is ook zo kaal
Vrouw is het, 38, vriendin, moeder van de halfbroer van mijn zoons. Ze was al lang geleden jarig en zou haar verjaardag pas na de carnaval vieren maar nu bedacht ze deze week dat een etentje ook leuk is.
Tis in Rotterdam dus misschien duik ik daar nog wel even een winkel in.
Prrrrr
  zondag 8 februari 2009 @ 14:48:38 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65848468
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef Laureline het volgende:

[..]

Gastvrouw: Wullie MacMorland!
Da's volgens mij de eigenaar! Is een grote roodharige man in een kilt die alles weet over whiskey, schijnt (broertje van een jongen die ik ken heeft stage gelopen in het restaurant )

Ik zal achteraf laten weten hoe het was
  zondag 8 februari 2009 @ 14:49:10 #298
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65848490
De eigenaar een man met een kilt die zichzelf gastvrouw noemt? Nah...
Prrrrr
  zondag 8 februari 2009 @ 14:50:05 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_65848523
Geef een adoptiekip cadeau, www.adopteereenkip.nl
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65848529
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's volgens mij de eigenaar! Is een grote roodharige man in een kilt die alles weet over whiskey, schijnt (broertje van een jongen die ik ken heeft stage gelopen in het restaurant )

Ik zal achteraf laten weten hoe het was
jaaa doen!

ik heb de site bekeken en wil dus een keer zo'n schotse avond doen

misschien 's in CUL opperen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')