Met mij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was een inhoudelijk reactie die precies goed genoeg is voor jou. Wat de werkelijke reden was mbt mijn stoppen gaat jou niets aan en ga ik ook zeker niet delen met jou
Hoe komen ze erachter dat een bepaalde kloon bij een gebanned account hoort, en dan met name als je IP-adres niet fixed is?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Posten met kloon terwijl originele account een ban heeft. Dat worden weer een paar weken erbijmaar helaas heb ik het niet voor het zeggen.
Vraag eens aan Yvonne, die is daar goed inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Hoe komen ze erachter dat een bepaalde kloon bij een gebanned account hoort, en dan met name als je IP-adres niet fixed is?
Misschien heeft ze wat tips en tricks, want mijn kloons zijn altijd zo snel wegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraag eens aan Yvonne, die is daar goed in
Gedreven als ze is in het herkennen van bepaalde schrijfstijlen denk ik dan zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraag eens aan Yvonne, die is daar goed in
Als je een vast WAN IP Adres hebt is dat een kleine moeite inderdaad, kan me voorstellen dat het een ander verhaal wordt als iemand achter een proxy zit, dial-up gebruikt of via een Terminal server omgeving werktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien heeft ze wat tips en tricks, want mijn kloons zijn altijd zo snel weg
Ja, hallo. Ik doe geen IT-opleidingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:41 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Als je een vast WAN IP Adres hebt is dat een kleine moeite inderdaad, kan me voorstellen dat het een ander verhaal wordt als iemand achter een proxy zit, dial-up gebruikt of via een Terminal server omgeving werkt
Dan kan je er inderdaad geen chocola van maken; Zodra je inlogt is je IP-Adres al bekend, dus als je vanaf dezelfde locatie met een kloon inlogt zien ze hetzelfde IP-adresquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik doe geen IT-opleiding
Dat wist ik ook alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:50 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Dan kan je er inderdaad geen chocola van maken; Zodra je inlogt is je IP-Adres al bekend, dus als je vanaf dezelfde locatie met een kloon inlogt zien ze hetzelfde IP-adres
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |