abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65901631
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:12 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat was een inhoudelijk reactie die precies goed genoeg is voor jou. Wat de werkelijke reden was mbt mijn stoppen gaat jou niets aan en ga ik ook zeker niet delen met jou
Met mij?
pi_65901665
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:39 schreef Juup© het volgende:

[..]

Posten met kloon terwijl originele account een ban heeft. Dat worden weer een paar weken erbij maar helaas heb ik het niet voor het zeggen.
Hoe komen ze erachter dat een bepaalde kloon bij een gebanned account hoort, en dan met name als je IP-adres niet fixed is?
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
pi_65901686
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef ProbeerMe het volgende:

[..]

Hoe komen ze erachter dat een bepaalde kloon bij een gebanned account hoort, en dan met name als je IP-adres niet fixed is?
Vraag eens aan Yvonne, die is daar goed in
pi_65901689
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Misschien heeft ze wat tips en tricks, want mijn kloons zijn altijd zo snel weg
pi_65901700
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gedreven als ze is in het herkennen van bepaalde schrijfstijlen denk ik dan zo
(denk niet dat ik een antwoord krijg als ik het echt aan d'r vraag )
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
pi_65901712
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien heeft ze wat tips en tricks, want mijn kloons zijn altijd zo snel weg
Als je een vast WAN IP Adres hebt is dat een kleine moeite inderdaad, kan me voorstellen dat het een ander verhaal wordt als iemand achter een proxy zit, dial-up gebruikt of via een Terminal server omgeving werkt
pi_65901733
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:41 schreef ProbeerMe het volgende:

[..]

Als je een vast WAN IP Adres hebt is dat een kleine moeite inderdaad, kan me voorstellen dat het een ander verhaal wordt als iemand achter een proxy zit, dial-up gebruikt of via een Terminal server omgeving werkt
Ja, hallo. Ik doe geen IT-opleiding
pi_65901765
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, hallo. Ik doe geen IT-opleiding
Dan kan je er inderdaad geen chocola van maken; Zodra je inlogt is je IP-Adres al bekend, dus als je vanaf dezelfde locatie met een kloon inlogt zien ze hetzelfde IP-adres
pi_65901875
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 01:50 schreef ProbeerMe het volgende:

[..]

Dan kan je er inderdaad geen chocola van maken; Zodra je inlogt is je IP-Adres al bekend, dus als je vanaf dezelfde locatie met een kloon inlogt zien ze hetzelfde IP-adres
Dat wist ik ook al
Mijn tip voor als je een kloon wil aanmaken is gewoon eerder aanmaken dan je bent geband dan valt et al een stuk minder snel op
Verder moet ik zeggen dat ik nog nooit een kloon heb gemaakt dus ik ben heel braaf (A)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')