Eik is je klacht gewoonweg terecht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
Gisteren had ene Guyfawkes dus een doodsbedreiging in de richting van mij gepost. En hij word daarvoor dus niet geband, ik daarentegen word daarvoor meteen geband.
Daar is een woord voor, voortrekken. Dus waarom word ik daarvoor wel geband en hij niet?
Het gaat om deze post: TMF en aanhang (die al reeds geedit is)
Blokfluit en countryquote:
Doe er wat aan dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eik is je klacht gewoonweg terecht.
Voor die types bestaat maar één prijs:quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:12 schreef JanusAnus het volgende:
Mensen een ban proberen aan te naaien
Pre-puberaal gebrag.
Ja baasquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:35 schreef probeer het volgende:
"waar er 2 ruzie hebben hebben er 2 schuld"
en omdat dit topic dan op slot kan.
Je noemt zeker geen namenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:00 schreef credendo_vides het volgende:
Ach, ik ken mensen die worden geband omdat ze geen naaktfoto's van zichzelf willen laten maken
Wat heb ik gemistquote:Op zondag 8 februari 2009 01:00 schreef credendo_vides het volgende:
Ach, ik ken mensen die worden geband omdat ze geen naaktfoto's van zichzelf willen laten maken
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:00 schreef credendo_vides het volgende:
Dat wel natuurlijk, ik wist wel dat het plan was een nude shoot te doen voor 3FM. Maar verder nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |