quote:'Poetin is fan van Abba'
Uitgegeven: 7 februari 2009 08:38
Laatst gewijzigd: 7 februari 2009 08:39
MOSKOU - De Russische premier Poetin ontkent met klem dat hij heeft gedanst op muziek van popgroep Abba. Abba-coverband Bjorn Again maakte vrijdag bekend dat het voor ongeveer 15.000 euro voor Poetin had opgetreden. Dat meldden Amerikaanse media.
Poetin, een voormalig officier van de Sovjetveiligheidsdienst KGB, heeft een zwarte band in judo en staat bekend om zijn macho-imago. Zijn woordvoerder haastte zich dan ook om te ontkennen dat het optreden heeft plaatsgevonden.
De manager van Bjorn Again beweert echter dat de band vijftien Abba-hits heeft opgevoerd tijdens een privéconcert in Rusland voor de premier en zeven andere gasten.
Bravo
Zangeres Aileen McLaughlin zei eerder tegen de Britse krant The Times dat de premier enthousiast meeklapte met de muziek en ''bravo'' riep.
''Poetin had het erg naar zijn zin. Hij zat te dansen in zijn stoel tijdens het nummer Super Trooper en toen we Mamma Mia speelde stak hij zijn handen in de lucht.''
© ANP
Dan had hij dat toch gewoon kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Je bent fan van ABBA dus gelijk homo?Sommige mensen (ook in rusland) vinden foute muziek op zijn tijd wel leuk, dus Poetin ook.
ABBA is niet zo heel fout overigens. Boney M natuurlijk wel. Heb ik ook op gedanst.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:45 schreef geelkuikentje het volgende:
Mijn vader kan ABBA en Boney M op zijn tijd ook waarderen. Is hij dan gelijk homo? Echt niet. Lekkere foute muziek toch
Nou dat weet ik zo net nog niet, misschien vind hij mannelijke rectums uitermate interessant als hij ABBA luistert, wie weet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:45 schreef geelkuikentje het volgende:
Mijn vader kan ABBA en Boney M op zijn tijd ook waarderen. Is hij dan gelijk homo? Echt niet. Lekkere foute muziek toch
Heb gisteren YMCA gedownload en ben geen homo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Village people, dat is pas homomuziek!
Uh neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef Party_P het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet, misschien vind hij mannelijke rectums uitermate interessant als hij ABBA luistert, wie weet.
Hij heeft je dus ook niet aangeraakt terwijl ABBA tierig op de achtergrond uit de speakers kwam?quote:
Dat denk je maar! Mensen kunnen zichzelf een hoop wijsmaken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:04 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:
[..]
Heb gisteren YMCA gedownload en ben geen homo.
Probeer je leuk te zijn?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:15 schreef Party_P het volgende:
[..]
Hij heeft je dus ook niet aangeraakt terwijl ABBA tierig op de achtergrond uit de speakers kwam?
en de muziekindustrie zeg nog wel dat downloaden gay is!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:04 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:
[..]
Heb gisteren YMCA gedownload en ben geen homo.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
Bjorn Again komt dus vanuit het niets met stip op 1 binnen op de KGB hitlist....
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat denk je maar! Mensen kunnen zichzelf een hoop wijsmaken.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
en de muziekindustrie zeg nog wel dat downloaden gay is!
Ik ben toch geen HOMO??quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef KareemAbdulJabbar het volgende:
Mensen die anderen voor gay uitmaken blijken meestal zelf...
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol @ topic. Maar ik beschik ook over muziek van Elton John en Robbie Williams dus maak je maar geen zorgen hoor.quote:
Nee ik probeer realistisch te wezen. Alle mogelijke scenario's te benaderen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |