Mocht je iets bestellen en het is te klein/te groot kun je het altijd te koop zetten op Fok! of Marktplaats. Overigens: ik ken jouw postuur (ben benieuwd hoe de lezers van dit topic deze zin opvatten) en ik denk dat jij wel een XL nodig hebt. Ik heb zelf een L, Muscle Fit, en die zit net goed. Ik had niet veel zwaarder moeten zijn. Ik ben 1m92 en 94 kilo, dus ik denk dat voor jou een XL misschien een betere optie is. Good luck!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heb het gedaan via Hotspotshield.com en inderdaad, in drie muisklikken zit je zowat op de clearance-pagina. Downloaden, openen...reclame aanklikken en je ziet Clearance staan. Staan wat mooie dingetjes tussen...heb helaas 1 groot probleem...geen idee wat mijn maat zou moeten zijn. Ik ben 1.90m, 100 kilo...en heb hier veelal XL, maar ook soms een L of een XXL.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
ik ken jouw postuur (ben benieuwd hoe de lezers van dit topic deze zin opvatten) en ik denk dat jij wel een XL nodig hebt.
Kerel, ik heb me vergist. Ik heb een XL. Maakt in principe niks uit voor mijn verhaal van hierboven, maar ik wilde het toch even meedelenquote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Fargo het volgende:![]()
Thnx, Omni... Zal eens kijken of mijn (vrouwelijke) wederhelft ook nog wat nodig heeft, dan kunnen we wellicht wat laten invliegen
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-01.htmlquote:Op woensdag 22 april 2009 18:38 schreef PetervTegen het volgende:
ik bestel voor 290$ aan kleding(incl. $60 verzenkosten)!
Hoeveel belasting zal ik ongveer moeten betalen ?
Ik denk totaal 70-75 euro aan douaneheffingen, BTW en FedExquote:Op woensdag 22 april 2009 18:38 schreef PetervTegen het volgende:
ik bestel voor 290$ aan kleding(incl. $60 verzenkosten)!
Hoeveel belasting zal ik ongveer moeten betalen ?
Ik ben 184 en 83 kilo en bestel en draag van A&F altijd M. Weet niet of die paar cm lengte schelen, maar mij past alles precies.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef JaapTrekhaak het volgende:
1.88m en 83kg... Zal ik maat M of L voor mijn A&F polo's nemen?
Mijn Lacoste polo's draag ik trouwens in L, maar mijn Tommy Hilfigers in M.
quote:Op zondag 26 april 2009 03:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb vandaag deze dingen uit de clearance besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ouders, broertjes. opa en oma hebben er geen. En om het nou aan een vriend o.i.d. te vragen vind ik ook zoiets... Ach... Ik kijk wel hoe ik het ga doen. Want OOIT moet ik toch echt bij Abercrombie bestellenquote:
PayPal zou heel erg nice zijn inderdaad. Ik vind sowieso alleen een creditcard als geaccepteerd betaalmiddel, erg weinig. Wat mij betreft mogen daar wel een paar opties bij komen.quote:Op zondag 26 april 2009 10:23 schreef eer-ik het volgende:
't zou wel sjiek zijn als je via paypal o.i.d. bij hun kan bestellen.
Maar je ouders hebben geen cc? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Er zijn al heel lang services beschikbaar die je een online-creditcard geven.quote:Op zondag 26 april 2009 09:15 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
![]()
Ik zou heel graag de clearance leegkopen op abercrombie.com, maar ik zie er een beetje tegenop om eerst een creditcard aan te moeten vragen
Klinkt erg goed! Ervaringen mee? Betrouwbaar? Snel?quote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Er zijn al heel lang services beschikbaar die je een online-creditcard geven.
Een voorbeeld is: https://www.wirecard.com/wirecard/
Daar heb je de mogelijkheid om geld over te schrijven van je bankrekening naar je wirecard account en vervolgens krijg je van hun een online-creditcard op je naam met alle benodigde creditcardgegevens zoals je normaal op een gewone creditcard hebt staan.
Een studiegenoot van me gebruikt het ook met succes.quote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Klinkt erg goed! Ervaringen mee? Betrouwbaar?
Billy.be kende ik nog niet, maar heb net even de site bekeken en het concept bevalt me wel.quote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef PetervTegen het volgende:
Bij Billy.be zijn er geen extra kosten als je in dollar iets wilt kopen. gewoon eerst even kijken hoeveel de euro in dollar waard is
bij wirecard moet je betalen als je iets wilt kopen of iets op je wirecard wilt zetten
je kan toch gewoon van de eerste kaart een cadeaubon voor je zelf kopenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Billy.be kende ik nog niet, maar heb net even de site bekeken en het concept bevalt me wel.
Het enige grote nadeel is dat je nooit voor meer dan ¤125 kan bestellen, omdat ¤125 het maximum is. Als je meer wilt uitgeven moet je een 2e billy gift card aanschaffen wat betekent dat je een kaart met weer andere gegevens krijgt en deze kan je niet combineren bij het afrekenen op de A&F site, nergens kan dit waarschijnlijk.![]()
Billy.be lijkt me dus alleen handig voor kleine bestellingen met een lage waarde. Dat is best zonde vanwege de hoge verzendkosten.
aaah ja zo kan het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:55 schreef PetervTegen het volgende:![]()
[..]
je kan toch gewoon van de eerste kaart een cadeaubon voor je zelf kopenen dan betaal je met de andere
Ik vlieg wel gewoon heen en weerquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:55 schreef PetervTegen het volgende:
![]()
[..]
je kan toch gewoon van de eerste kaart een cadeaubon voor je zelf kopenen dan betaal je met de andere
Ikzelf heb ook geen echte creditcard. Het zou wel fijn zijn als iemand dit op touw zet, die er wel één heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef PIB het volgende:
Wat mij betreft niet, kan 't alleen zelf niet op touw zetten agz ik geen CC heb.![]()
Het meeste dat op marktplaats staat is nep, als een verkoper een bepaald item in meerdere maten aanbied dan kan je er wel vanuit gaan dat het nep is. Er zitten natuurlijk ook aanbieders tussen die een verkeerde maat hebben gekocht vanuit de online store en het via marktplaats proberen te verkopen, maar die zie je heel weinig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:36 schreef mivadebe het volgende:
Op marktplaats wordt er een grote hoeveelheid aan A&F kleding aangeboden op het moment. Echter twijfel ik aan de betrouwbaarheid hiervan. Een nieuwe inkoopactie klinkt interessant!
Jup.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef TC03 het volgende:
Hoe zijn de prijzen in Londen t.o.v. de VS? £ = $?
Ik ook! Wie zet het op?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik ben ook in voor een inkoop actie.. Ik kom op dit moment aan de $240. Of wordt dat dan teveel met zijn allen?
Bikinibroekjes voor 36 pondquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef TC03 het volgende:
Hoe zijn de prijzen in Londen t.o.v. de VS? £ = $?
Please stay away!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Bikinibroekjes voor 36 pondoverpriced donkere kutwinkel
.
Ja, die moet je dan ook niet kopen. Een t-shirt voor £30,- of een vest voor £70 wil ik wel overwegen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Bikinibroekjes voor 36 pondoverpriced donkere kutwinkel
.
70 Pond is ongeveer 80 Euro (ruim gerekend), 70 USD = 52,50 maar dan komt er nog wat voor shipping en naheffing bij. Volgens mij scheelt het dan niet zo heel veel meer. Maar dan moet je natuurlijk niet naar Londen gaan voor dat ene vest, maar als je er toch bent dan kan het wel interessant zijn.Bij een hele grote bestelling zal de webshop wel goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, die moet je dan ook niet kopen. Een t-shirt voor £30,- of een vest voor £70 wil ik wel overwegen.
Ik heb een baxter in maat 32x30. De bootcut is wat wijder dan dat ik gewend ben bij andere bootcut jeans, maar wel mooi. Verder zit de broek mooi slimfit bij de benen, maar niet te slim.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:55 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Eigenlijk hou ik normaal nooit van bootcuts. In de clearance staan op dit moment echter alleen nog maar bootcuts.
Zelf vind ik de washing van 'Baxter Slim Boot Destroyed' erg cool en het bootcut gehalte (afgaande op de foto) lijkt ook wel mee te vallen. Daarbij is de prijs van $ 39,95 natuurlijk ook erg gunstig.
Heeft iemand deze broek/model? Hoe is de bootcut (erg wijd uitlopend of valt het eigenlijk wel mee)?
EDIT: zou iemand trouwens de lengte van zijn Abercrombie broek in lengtemaat 32 eens willen opmeten? Graag volgens de volgende methode:
[ afbeelding ]
Measuring the Inseam
Step 1: Lay the jean out flat with inseam at the center of the leg.
Step 2: Measure from the crotch to the edge of the leg along the inside seam of the leg.
je bedoelt wil iemand anders de belasting betalenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:02 schreef Blaxje het volgende:
Iemand die binnenkort nog wat gaat kopen via de site? Ik wil een paar shirts bestellen (drie of zo maar) en heb geen zin in hoge rekeningen achterafInkoopacties ftw
lol, ik denk dat hij bedoelt dat hij liever de naheffing vooraf bij zijn te betalen gedeelte opgeteld krijgt zodat hij alles in één keer kan betalen. Naheffing krijg je sowieso wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:29 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
je bedoelt wil iemand anders de belasting betalen
*Schopt terug*quote:
Hoor ik daar inkoopactie? :dquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
*Schopt terug*
Binnen nu en 2 weken zou ik mijn creditcard moeten krijgen. Dan kan ik eindelijk zelf bestellen op Abercrombie![]()
quote:Uitverkoop pagina (Clearance)
Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
Add N Edit Cookies 0.2.1.2
Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)
Dan ga ik ook naar NY!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hoor ik daar inkoopactie? :d
Grapje, hoor... Ik bestel voorlopig niet. In september ga ik zelf, eigenlijk veel te leuk om het daar te halen.
Je moet gewoon naar de flagship store op Fifth Avenue gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Dan ga ik ook naar NY!
Is daar een leuke Abercrombie outlet? of kan ik beter naar Washington/Boston gaan..? daar ben ik namelijk ook!
Vraag me trouwens af of het daar in September ook uitverkoop is.. ja zeker?
Hendig, hoe moet je die billy's betalen? En kan je ook 2 billy's invoeren? Want de duurste is 125 dus met een bestelling van 200 schiet je niet echt op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef PetervTegen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister besteltik heb geen creditcard maar had billy's gekocht (www.billy.be)
ik had 2 billy's 1 van 125 euro en 1 van 50, daar heb ik 2 cadeaubonnen voor mezelf van gekocht ($150, $50) en toen had ik de resterende bedrag nog betaald met de billy van 125 euro.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hendig, hoe moet je die billy's betalen? En kan je ook 2 billy's invoeren? Want de duurste is 125 dus met een bestelling van 200 schiet je niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |