Ik vlieg wel gewoon heen en weerquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:55 schreef PetervTegen het volgende:
![]()
[..]
je kan toch gewoon van de eerste kaart een cadeaubon voor je zelf kopenen dan betaal je met de andere
Ikzelf heb ook geen echte creditcard. Het zou wel fijn zijn als iemand dit op touw zet, die er wel één heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef PIB het volgende:
Wat mij betreft niet, kan 't alleen zelf niet op touw zetten agz ik geen CC heb.![]()
Het meeste dat op marktplaats staat is nep, als een verkoper een bepaald item in meerdere maten aanbied dan kan je er wel vanuit gaan dat het nep is. Er zitten natuurlijk ook aanbieders tussen die een verkeerde maat hebben gekocht vanuit de online store en het via marktplaats proberen te verkopen, maar die zie je heel weinig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:36 schreef mivadebe het volgende:
Op marktplaats wordt er een grote hoeveelheid aan A&F kleding aangeboden op het moment. Echter twijfel ik aan de betrouwbaarheid hiervan. Een nieuwe inkoopactie klinkt interessant!
Jup.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef TC03 het volgende:
Hoe zijn de prijzen in Londen t.o.v. de VS? £ = $?
Ik ook! Wie zet het op?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ik ben ook in voor een inkoop actie.. Ik kom op dit moment aan de $240. Of wordt dat dan teveel met zijn allen?
Bikinibroekjes voor 36 pondquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef TC03 het volgende:
Hoe zijn de prijzen in Londen t.o.v. de VS? £ = $?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |