Dat zou dan weleens aan de fit kunnen liggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Het verrotte van abercrombie is dat de maat zelfs per shirt verschilt. Ik heb een L die zit als gegoten, maar ook een L die een stuk te lang is.
Ik vind dat de meisjesmaten erg klein vallen. In Nederland heb ik maat 36/38 en ik bestel van de meeste dingen M bij A&F. Alleen van de joggingbroeken is S ook goed, die vallen niet klein.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Het verrotte van abercrombie is dat de maat zelfs per shirt verschilt. Ik heb een L die zit als gegoten, maar ook een L die een stuk te lang is.
Waarom zijn jullie allemaal zo lichtquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef PetervTegen het volgende:
nu wordt het lekker verwarrendde ene zegt dat ze kort vallen en de ander lang
1m84 en 56kg S of M !?
Dat zou kunnen inderdaad, ik heb iets van 4 shirts en allemaal verschillen ze van lengtequote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zou dan weleens aan de fit kunnen liggen.
Graag even een foto plaatsen waarop je dit broekje draagt!quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Graag even een foto plaatsen waarop je dit broekje draagt!
Haha, inderdaad...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Was je bang dat je op je kop kreeg over je reactie?
whahahahah aquote:
hoezo ga je dan bezwaar makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:37 schreef Japin het volgende:
Iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag uit het vorige topic: Aan wie/wat moet ik mijn bezwaar tegen de FedEx rekening richten?
Omdat ze mijn artikelen voor een veel te hoge prijs hebben ingeschat, daardoor betaal je hogere invoerkosten en over het aangeslagen bedrag+invoerkosten betaal je dan ook een te hoge BTW. Daarnaast heb ik de douanepapieren erbij gepakt en klopt de berekening gewoon niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
hoezo ga je dan bezwaar maken
okquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef Japin het volgende:
[..]
Omdat ze mijn artikelen voor een veel te hoge prijs hebben ingeschat, daardoor betaal je hogere invoerkosten en over het aangeslagen bedrag+invoerkosten betaal je dan ook een te hoge BTW. Daarnaast heb ik de douanepapieren erbij gepakt en klopt de berekening gewoon niet.
Ik heb wel eens korte broeken besteld heb normaal 32... Maar bij Hollister moet ik toch echt 30 hebben plus riemquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Vroagske, die Hollister kleding, valt dat nog een beetje normaal uit?
Ben 1.97 bij 100kg, en die broeken gaan maar tot 34/36, heb normaal 34/36
Is dit te doen of is alles te klein?
Leuk, fungeren als reclamezuil voor A&F.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef Nesle het volgende:
Dit heb ik meegezeuld vanuit de VS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch is dat broekjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leuk, fungeren als reclamezuil voor A&F.
In godsnaam, wat bezielt sommige mensen?
Het merendeel? Het merendeel van wat? Van pubers? Ja, dan zal het inderdaad wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:07 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
En toch is dat broekje![]()
Trouwens het is 50/50 ze is niet 100% 'reclamezuil'![]()
Sowieso heeft het merendeel t-shirts aan met groot het merk erop gedrukt... Dat is nu eenmaal tegenwoordig een mode verschijnsel![]()
Zelf heb ik het er ook niet zo op... Heb alleen van die 'grappige' t-shirts van A&F... Die van een tijdje terug met zo'n haan met de borst na voren b.v.
g-star & diesel doen het ook, BOEIEND ALS IEMAND HET MOOI VINDT!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het merendeel? Het merendeel van wat? Van pubers? Ja, dan zal het inderdaad wel.
Kleding met het merk er levensgroot op, waar je grof geld voor neerlegt. Echt, ik lag me rot. En de producenten van die kleding met mij, gok ik. En dat is echt geen modeverschijnsel, vrolijke vriend.
Ik ook, analfabeet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef Beauregard het volgende:
Echt, ik lag me rot.
Die doen dat ook, ja. En nee, niemand vindt dat mooi. Geloof me.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
g-star & diesel doen het ook, BOEIEND ALS IEMAND HET MOOI VINDT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |