Rustig maar, er zijn hier ook nog mensen zonder rijbewijs.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow Nes, doe je goed nu al je rijbewijsik voel me een beetje retarded
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rustig maar, er zijn hier ook nog mensen zonder rijbewijs.
Oeh nicequote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef BenjaminFranklin het volgende:
hoi hoi! wat een master-TT haha! Even een update voor de mensen die de sms-perikelen hebben gelezen: ze zei gisteren dat ze overdag best wel aan me dacht, beetje tegen de verliefdheid aan... En waarschijnlijk gaan we naar parijs met valentijnsdag
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sommigen krijgen het betaald door hun ouders. En als je eindelijk iets mag wat je graag wil doen, dan doe je dat dus zodra je het mag.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Snap het nooit dat als je 18 bent je ook gelijk voor je rijbewijs moet gaan![]()
Ik ookquote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het geweldig als 'ie in zijn auto geraakt wordt, dóór het raampjequote:Op zondag 8 februari 2009 22:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
"Did you know that I was struck by lightning seven times?"
Geinig inderdaad, moest telkens lachen als dat weer voorbij kwam
The Metropolitan, Gugenheim, MoMa, American Natural History Museum en ik vergeet er nog één.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:12 schreef Nesle het volgende:
Haha ja en dat geluidje er ook steeds bij
Ik zit trouwens over precies een weekje in New York!Heb er zin in, hier nog tips?
we gaan met de bus, trein was superduur ivm late boeken...quote:Op zondag 8 februari 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
Gewoon zomaar een dagje Parijs. Dat moet ik ook eens doen. Ik zit echt te vastgeroest in mijn dagelijkse leventje.
Gaan jullie met de Thalys?
jawel, het is ergens naartoe aan het groeien, maar weet niet waarheen... we zien wel waar het schip strand.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh niceVind je haar ook wel leuk dan?
Niet huilen, jij hebt Azie al platgelopenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ja, nu voel ik me ook wel retarded. New York heb ik nog steeds niet gezien.
Dan zit je superquote:Op zondag 8 februari 2009 23:26 schreef Nesle het volgende:
Thanks Nem, we hadden inderdaad al het plan om een metrokaart te kopenWe gaan sowieso sightseeing New York doen met de nodige bekende plekjes. Mijn zus en ik lassen ook een dagje shoppen in en mn vader ziet dan wel wat hij gaat doen. Ik zit 2 blokken van Bryant park af en dat is wel redelijk vet want van 13 februari tot en met de 20 is het NY fashion week. Ook wel leuk om dat eens te zien, van buitenaf dan
Je laat er in ieder geval geen gras over groeienquote:Op zondag 8 februari 2009 23:20 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
we gaan met de bus, trein was superduur ivm late boeken...
Het is ongeveer 8 uur met de bus.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:20 schreef BenjaminFranklin het volgende:
we gaan met de bus, trein was superduur ivm late boeken...
Ja maar, ja maar! Hmm. Ok.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Niet huilen, jij hebt Azie al platgelopen
-edit- en Afrika.
Heb je het al in V&A of op Martkplaats geprobeerd?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Niemand interesse voor de kaartjes van Emiliana Torrini?
Nee nog niet maar ik kan me herinneren dat er hier mensen zitten die haar ook wel goed vinden. Dan gun ik het mensen hier meerquote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het al in V&A of op Martkplaats geprobeerd?
Ik ken haar muziek niet, en ik kan/wil die dag vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |