Oh well, argumenting for the sake of arguments can be good and great fun.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:04 schreef JonKeL het volgende:
Nee, ik zeg niet dat ik van discussies houd. Ik voer niet vaak een discussie. Tenzij het echt belangrijk voor me is. Meestal geef ik de ander gewoon gelijk. Heb ik dat ook weer gehad.
Ik kom vaak in van die stomme discussies terecht die ik niet belangrijk vind en dan heb ik geen zin om daarover een discussie te gaan voeren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh well, argumenting for the sake of arguments can be good and great fun.
En hoe oud is je broertje?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:15 schreef Stormqueen het volgende:
mijn broertje gebruikt hoofdletters in MSN
Oh echt waar.quote:
18quote:
Leuk. Vertel hier al zijn genante verhalen dan kunnen wij ook nog lachen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18![]()
Hij is vorige week voor het eerst kets en ketslazarus thuis gekomenben 'm nu aan het ondervragen
ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk. Vertel hier al zijn genante verhalen dan kunnen wij ook nog lachen.
's nachts is ook de tijd voor andere dingenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:27 schreef Nouk84 het volgende:
Slapen zou een goed idee zijn, moet bijslapen! Maar aangezien ik graag 's nachts wakker ben, ben ik nu nog niet moe..
De hele nacht fok!ken. (check die dubbele betekenis...)quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
's nachts is ook de tijd voor andere dingen![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De hele nacht fok!ken. (check die dubbele betekenis...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |