Wedden dat ze bij P&W in de uitzending komtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:50 schreef Lois het volgende:
Ik heb hem besteld, ik kom dan tzt wel bij je langs voor een signeersessie
Ja dat denk ik ook. Ik heb nog geen reactie van Jimquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezz, heeft 'Jim' je brief al gekregen? En wat vind 'David' er eigenlijk van?
Ik ben wel benieuwd hoor, hoeveel je er uiteindelijk gaat verkopen, maar ik denk maar zo dat heel veel van de mensen die hebben toegezegd het ook daadwerkelijk zullen doen in dit geval.
Een niet onbelangrijk aandeel iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja tuurlijk. Jim's vader is er ook nog.Die zou ik zomaar over het hoofd zien, maar hij heeft natuurlijk ook wel deel aan dit verhaal.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, David, ik snap hem. Leuke naam.
damn zitten er echt zoveel lagen in het verhaal?![]()
Naast Kaas en Bint straks ook Plankje in het Park als favoriet op de boekenlijst.![]()
Je kan ook eenmalig toestemming geven tot afschrijvingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga ook bestellen zoals belooft, heb alleen geen inetbankieren hier, dus als ik bij
mijn ouders ben even doen
Wel makkelijk i-netbankieren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga ook bestellen zoals belooft, heb alleen geen inetbankieren hier, dus als ik bij
mijn ouders ben even doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |