Doe nou niet net alsof het zo makkelijk is om in die broek te komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gelukkig is niet iedereen zo stoer als JoeyT, en das maar goed ook. Anders konden ze wel vaginale afkoelingscreme op de markt brengen.
Naja, degene waarmee ik het heb gedaan, die ken ik ook wel op een bepaalde manier, dus is er ook een klikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad maar dat is vooral een chemische klik.
Ik geloof echt helemnaal niets van deze onzin. Iedere man zou hier ingaan op de avances van een aantrekkelijke leuke vrouw en omgekeerd de vrouwen ook.
Hehe.quote:
Lekker 10 minuten wachten. Ik wil niet te laat naar bedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
Joey, de sluiter heeft 10 minuten om er één te openen
[..]
Naja, degene waarmee ik het heb gedaan, die ken ik ook wel op een bepaalde manier, dus is er ook een klikIemand die ik een botte lul vind, daar lig ik niet mee in bed (oké, 1x gedaan, maar hey! een foutje mag haha)
[..]
Hehe.
Ik neem soms dingen te serieus. Ik weet het. Maar daar kan ik weinig aan doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:17 schreef Ripley het volgende:
Tijnbrein, ik denk dat jij vooral wat meer de humor overal van zou moeten inzien. Je komt soms zo gortdroog over, het leven is echt niet altijd bloedserieus
Hmm... Ik heb daar nog niet zo'n behoefte aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker 10 minuten wachten. Ik wil niet te laat naar bed.
Misschien dat het voor vrouwen anders is. Mij lijkt het erg opwindend om een vrouw te neuken die ik absoluut niet mag.
SNEL!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
vlug nog hier posten dan, voor dit topic gesloten wordt
[singles] Afleiding zoeken
En haar dan tijdens helemaal verrot schelden. Dat lijkt me dan ook het enige leuke. Owja heel die aars rood slaan!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker 10 minuten wachten. Ik wil niet te laat naar bed.
Misschien dat het voor vrouwen anders is. Mij lijkt het erg opwindend om een vrouw te neuken die ik absoluut niet mag.
ik bedoelde dit topic... niet het anderequote:
Tuurlijk wel! Relax! Unwind! maak niet overal een halszaak vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem soms dingen te serieus. Ik weet het. Maar daar kan ik weinig aan doen.
Ik ook, poste er nu toch ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik bedoelde dit topic... niet het andere
Pssst je zit verkeerd buurvrouwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Relax! Unwind! maak niet overal een halszaak van
Anders niet zekerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, ik zou MLI best kunnen doen hoor, mits leuke dame erbij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |