abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 26 april 2009 @ 19:32:15 #151
246338 ArchibaldTheWise
Grandwizard of Wisdom
pi_68401267
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef KbenHetZat het volgende:
Het is toch niet normaal.
Zo'n EOfiguur wordt ff opgepoetst en behangen met tierlatijntjes.
Er wordt hem wat kunstjes aangeleerd en voila hij heeft ineens de XFfactor.
Komop jongens, laat je niet naaien.
Sorry hoor, hij kan best wel redelijk een nootje meezingen maar is gewoon nep.
EO? Hij heeft maar één keer laten zien dat ie dan wel gelovig is, en dat was een backstage interview...
En waarom zou ik me genaaid voelen, dat ik leuke televisie aan het kijken ben..
Jij stoort je aan hem, fijn.. Maar ik zou maar kappen met je wanhopige pogingen om iedereen met jou mening mee te sleuren, want ik kan hem wél waarderen!
Respect my wisdom, or endure the wrath of the hazardous incompetence I refer to as vengeance.
  zondag 26 april 2009 @ 19:51:00 #152
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68401797
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef BVO het volgende:

[..]

Och man krijg toch de graftyfus, een wat populaire en que uiterlijk doodnormale gemiddelde jongen - echt niet lelijk o.i.d., gewoon doorsnee - met een kleur en het is gelijk een lelijke aap die geen vriendin zou kunnen krijgen. Nou meneer de wijsneus, ik ben er zeker van dat 90% van die geweldige FOK!kers die metdie walgelijke commentaren komen er heel wat minder uitzien en een stuk minder leuk gezelschap kunnen zijn. Krui[p achter de computer vandaan en face the real world, stumper.
En aan die andere nerd die met zijn quasi-grappige opmerkingen elk topic verziekt maak ik al helemaal geen verdere woorden wel. Stelletje suflullen.
Van hetzelfde schat.

Ik doelde in totaliteit niet op z'n kleur of z'n uiterlijk maar puur op het karakter.
Nu ie bekend is zal ie inderdaad geen moeite hebben om aan de vriendin te komen, vast rijen met meiden die hem geweldig vinden.
Máar, het verlegen type dat netjes U en bedankt zegt en heerlijk volwassen overkomt, komt normaliter meer in de friendzone terecht dan dat meiden er als een blok voor vallen.
Betwijfel dat ie al zingend onder een boom de ene na de andere grappige oneliner uit de hoge hoed toverde voordat ie hier aan mee deed en dan val je als jongen gewoon niet op en krijg je het "Je bent een leuke en lieve jongen maar ..." idee over het algemeen.

Blijkbaar voel je je zelf nogal aangevallen, nergens voor nodig verder hoor.
Die jongen heeft niet echt dé X-factor, andere kandidaten evenmin en hij zet gewoon goede shows neer in het programma en daar draait het uiteindelijk om.
  zondag 26 april 2009 @ 20:15:25 #153
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68402560
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef ArchibaldTheWise het volgende:

[..]

EO? Hij heeft maar één keer laten zien dat ie dan wel gelovig is, en dat was een backstage interview...
En waarom zou ik me genaaid voelen, dat ik leuke televisie aan het kijken ben..
Jij stoort je aan hem, fijn.. Maar ik zou maar kappen met je wanhopige pogingen om iedereen met jou mening mee te sleuren, want ik kan hem wél waarderen!
Dat was een interview in de kerk.
Pffff.....komop zeg! Wist ' ie geen andere locatie te vinden?
Moest dat nou echt?
Vorige week zei hij tijdens een interview backstage dat 'ie tot God gebeden heeft
om hem asjeblieft door te laten gaan.
Sorry hoor, maar dat gaat me ff te ver.
Waarom bij iedere gelegenheid laten merken dat 'ie bijgestaan wordt door God.
Godsamme nog aan toe!
  zondag 26 april 2009 @ 20:19:47 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_68402715
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Van hetzelfde schat.

Ik doelde in totaliteit niet op z'n kleur of z'n uiterlijk maar puur op het karakter.
Nu ie bekend is zal ie inderdaad geen moeite hebben om aan de vriendin te komen, vast rijen met meiden die hem geweldig vinden.
Máar, het verlegen type dat netjes U en bedankt zegt en heerlijk volwassen overkomt, komt normaliter meer in de friendzone terecht dan dat meiden er als een blok voor vallen.
Betwijfel dat ie al zingend onder een boom de ene na de andere grappige oneliner uit de hoge hoed toverde voordat ie hier aan mee deed en dan val je als jongen gewoon niet op en krijg je het "Je bent een leuke en lieve jongen maar ..." idee over het algemeen.

Blijkbaar voel je je zelf nogal aangevallen, nergens voor nodig verder hoor.
Die jongen heeft niet echt dé X-factor, andere kandidaten evenmin en hij zet gewoon goede shows neer in het programma en daar draait het uiteindelijk om.
God ik had een drankje op dus reageerde wat enthousiast . Had het meer over de algehele tendens hier op FOK!, veel kansloze rukkers als die gast hierboven die al het niet-perfecte met de grond gelijk maken. En als je ze dan zelf zou zien.... dat dus .

Je hebt verder gelijk hoor .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 26 april 2009 @ 20:31:35 #155
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68403156
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Lastpost het volgende:

Die jongen heeft niet echt dé X-factor, andere kandidaten evenmin en hij zet gewoon goede shows neer in het programma en daar draait het uiteindelijk om.
We kunnen deze poppekast toch niet meer serieus nemen.
Er zit een komisch duo in die totaal niet kunnen zingen.
Je hoort alleen maar slap en lijzig gezever van deze twee bakvisjes.
Er zit nog steeds een saaie , kleurloze en sexlose zangeresje die constant voor hilariteit
zorgt door haar knullige, suffe en onnozele frapatsen.
Er zit een opgedirkte verdwaalde EO jongere die de Xfactor wordt aangepraat en opgedrongen.
Nog steeds zijn er mensen die beweren dat Xfactor 2009 bol staat van talenten.
Er is nog nooit zoveel talent als voorgaande jaren.
Komop! Wat een poppekast is Xfactor geworden zeg!
pi_68407803
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef Lastpost het volgende:

Máar, het verlegen type
Jamal is niet verlegen, welk verlegen type doet nou mee aan X factor?
  maandag 27 april 2009 @ 01:17:11 #157
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68411675
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:19 schreef BVO het volgende:

[..]

God ik had een drankje op dus reageerde wat enthousiast . Had het meer over de algehele tendens hier op FOK!, veel kansloze rukkers als die gast hierboven die al het niet-perfecte met de grond gelijk maken. En als je ze dan zelf zou zien.... dat dus .

Je hebt verder gelijk hoor .
Typisch dronkemans gelag.
Als je niet tegen drank kunt moet je ook niet gaan drinken.
pi_68577847
Zeer terecht finalist. Ben aangenaam verrast door het klaarblijkelijke inzicht van het stemmend publiek.

Maakt gigantische stappen vooruit. Heeft een prachtige zangstem, wat je niet zou verwachten als je hem hoort praten. En zijn moves zijn geniaal. Kan een show neerzetten als geen ander.
Ik duim dat hij en Lisa, Rachel het nakijken geven volgende week.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:01:32 #159
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68577978
Finale Beetje overdreven...

Al was het tweede nummer wel nice.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:02:29 #160
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_68578015
Sympathieke gast. Maakt er ook het meest van van de finalisten, het meest een eigen identiteit en een redelijke stem. Terechte finalist.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_68578105
Wie had dat gedacht....
pi_68578295
Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal Jamal

zeer terecht, hij groeit met de week
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:16:47 #163
88233 Steve
Still the best.
pi_68578488
Dat dit in de finale zit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_68578715
Ja, hij is steeds beter geworden. Ja, het is een hele sympathieke jongen. Maar dat hij bij de laatste 3 zit vind ik toch niet helemaal terecht. Hij was hooguit de beste van Stacey's jongetjes.
  ESF Reporter zaterdag 2 mei 2009 @ 00:32:00 #165
87554 Cee
Welluk?
pi_68578949
Ja, hij is beter geworden. Het was eerst 3 x niks, nu is het 2 x niks. Beetje styling en zelfverzekerdheid erbij zorgt er niet voor dat het joch minder eentonig is in z'n stem, die amper boven de muziek uit komt. Totaal overgewaardeerd sulletje vind ik.

Maar ach, de Jamal fans lachen 't laatst en dus het best want hij zit in de finale en gaat het helemaal maken en zelfs internationaal doorbreken en arena's vullen en platina oorbellen dragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 02-05-2009 08:10:33 ]
pi_68579164
wat een afgunst weer hier, heerlijk
J A M A A A A L
wschijnlijk wordt hij volgende week gewoon 3de, maar toch
  ESF Reporter zaterdag 2 mei 2009 @ 00:50:15 #167
87554 Cee
Welluk?
pi_68579594
De ene noemt het afgunst, de ander noemt het een kwestie van smaak. Ik kan niet echt zeggen dat ik jaloers ben op een 16-jarig kereltje uit Amstelveen.
Op Lisa, daarentegen.... (takkewijf met haar superstem, verschrikkelijk dat talent )
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:18:55 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68580452
HIJ GAAT HET NOG VER SCHOPPEN.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_68582984
wtf doet hij hier
  zaterdag 2 mei 2009 @ 06:02:04 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68583006
Ik erger me de tyfus aan hem. Vooral dat tweede liedje, hij zingt niet hij zeurt. Bah, bah, bah.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  ESF Reporter zaterdag 2 mei 2009 @ 08:11:15 #171
87554 Cee
Welluk?
pi_68583382
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef eleusis het volgende:
HIJ GAAT HET NOG VER SCHOPPEN.
Let maar op, over een jaar is Beyoncé het voorprogramma van Jamal!

pi_68583915
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:02 schreef BVO het volgende:
Sympathieke gast. Maakt er ook het meest van van de finalisten, het meest een eigen identiteit en een redelijke stem. Terechte finalist.
dat dus

vind 'm afwisselender en beter groeien dan Roan.. die had ik inmiddels wel weer gezien... Saaie burgerlul

niet dat Jamal ook maar een kans maakt om te winnen, dát niet, maar toch leuk voor 'm
Ja doei.
pi_68584085
Jamal is wel een entertainer en af en toe zingt ie eens niet ongelofelijk saai.
Ik ben niet heel erg verrast. De derde plaats maakte me überhaupt niet veel uit.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:06:36 #174
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68584324
Angezien ik Hester, Roan, Whatever en ook Jamal 3x niks vind heb ik toch
een beetje vrede mee dat deze EO gast toch in de finale zit.
Ach ja, ik gun het hem ook wel het meeste op basis van zijn groei.
Zijn stem is nog steeds af en toe heel onzuiver maar dat kun je ook
van Roan, Hester en Whatever zeggen.
Dat Lisa en Rachel in de finale zouden zitten was voor mij geen verrassing.
Kortom, Jamal zit eigenlijk toch wel terecht in de finale.
Laten we de volgende paar weken gewoon lekker genieten van hopelijk een
lekker stukske muziek van deze 3 en may the best (wo)man wins......
pi_68584389
Ja

Erg leuk dat hij naar de finale gaat. Had Roan ipv Jamal ook prima gevonden, maar was stiekem wel een Jamal-fan aan 't worden
Denk niet dat hij de finale gaat winnen btw, maar toch leuk dat hij bij de laatste 3 zit sowieso.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')