Voor jou!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn laatste:
Voordat ze beginnen met zingen lijkt het nog wel of er potentie in zit.
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was, een verkapte: Kut weer niet boven FritsvanEgters
MIjn post?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van![]()
En ik reageer maar hier anders wordt m'n post weer verwijderd
Ik durf te wedden dat die post die ik nu quote morgen is verdwenen
Ja. Ze hebben een anti-slowchat beleid in dat topicquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MIjn post?
Krijg ik dan een note?![]()
Geloof het maar wel, je kan nog zo hoog staan, als je niet boven jou staat is er geen eer aan te behalen.
Notes zijn stoer!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een anti-slowchat beleid in dat topic![]()
Een note denk ik niet. misschien als je er nog tien posts maakt![]()
Dat is nieuw voor me, van jou helemaalik dacht jij er nooit in wilde staan
Dan stel ik voor dat je tien posts maakt waarin je iemand uit de top honderd quotequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Notes zijn stoer!![]()
Tegenwoordig ben ik een allrounder, dan moet dat.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je tien posts maakt waarin je iemand uit de top honderd quote
dus 100. Huppelmuts 057 ofzo
en dan iets totaal off-topic zeggen, tegen die persoon bijvoorbeeld
Awwwwwwwwwwwww you made me!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
10 euro uit de pot says you do
Done!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als je die laatste nog even edit doe ik geen topic report![]()
Echt? Het waren er maar 4 he?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters geeft liesje tien euro uit de pot
Ik gok nog steeds 1quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nog een dare? Een fok dare?
Wacht eerst maar eens af hoe veel notes je morgen hebt
Is hij GC mod?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag remlof pas nog in een topic!
Nee hoor, of ik moet echt iets ergs vinden als ik zo terugleesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
Maar remlof is baas boven baas.![]()
Remlof ik krijg geen extra note toch?
quote:
Zie je wel Frits!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, of ik moet echt iets ergs vinden als ik zo teruglees
En ik keek net nog in je fotoboek trouwens
Neehee! De eerste heb ik al, dat is een kusje van remlof!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat zou je eerste echte zijn toch?
Niet echt rukwaardig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:00 schreef remlof het volgende:
En ik keek net nog in je fotoboek trouwens
Nee. Ik heb het al een keertje met BX aan de stok gehadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
4 quotes in dagcijfers!![]()
Je kan het!
Als je nu nog even mijn quote herstelt vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het al een keertje met BX aan de stok gehad![]()
Onterecht trouwens, ik maakte gewoon een goeie grap maar dat mocht niet
Welke?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je nu nog even mijn quote herstelt vergeef ik het je.
"Life is a celebration"quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij blijft leuk
"Wir sind underground"
Ok vergeven dat je niet 4 quotes in dagcijfers durfde te doen.quote:
Nee dan moet je het tientje teruggevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok vergeven dat je niet 4 quotes in dagcijfers durfde te doen.![]()
Misschien moet ik nog even een linkje naar dit topic plaatsen, Brandx, remlof was niet boos!
Deleten gaat te ver, misschien wil hij onder die 4 quotes zetten, goedgekeurd door remlof?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee dan moet je het tientje teruggeven
als je echt het zekere voor het onzekere wil nemen kun je ook aan remlof vragen of hij ze vast delete
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er aan de hand met die kale![]()
Datben ik niet gewend van 'm
B&L was/is "stappen" vanavond. Ik had geen zin om mee te gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zwaaide maar vriendelijk terug!
Hoi NMNS alles goed, en B&L al opgeknapt?
klinkt gezond!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
B&L was/is "stappen" vanavond. Ik had geen zin om mee te gaan
Zijn je sokken er nou al eens?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook gebaseerd op nul neem ik aan
Grote of kleine?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
klinkt gezond!![]()
Ik wil ook stappen.
Nee. Ik had eergisteren een pm van adelante dat het vertraagd isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn je sokken er nou al eens?
Mogguh Manu!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Dus B&L is de bloemetjes aan het buiten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |