Ik wist niet hoe je dat schreefquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je vergeet het belangrijkste deel![]()
Lalalalala lalalalala lalalalalala
Ik heb ook echt even goed de lettergrepen moeten tellen zodat je me daar niet op kon pakkenquote:
Is het toch nog een echte vrijdagavond!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:46 schreef FANN het volgende:
Da's lullig voor je Lies....... maar inderdaad gewoon verder zoeken
dus deze van mij voor jou...... met lyrics en passend bij de TT
Alles prima! ups en downs qua rug Met jou/jullie ook wel lees ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey CW! Alles goed? Met je rug enzo....
Volgens mij waren jij en Sanne Mod toen ik mijn eerste schreden op het RLS pad zetten![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Eindelijk op youtube!![]()
Het tofste Doe Maar nummer geloof ik...
Oh ja! Zo leuk is het daarna toch niet meer geworden hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alles prima! ups en downs qua rug Met jou/jullie ook wel lees ik.![]()
Jaaa, Sanne en ik.. mên dat was een leuke tijd. Ik weet nog best dat we de grens bij crackhoer legden.![]()
Ik wil weer een RLS
Nee, maar wel de enige versie. Tot niet zo heel lang geleden was heel dat nummer niet te vinden. Dus ik ben al heel blij zeg maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Buuf, het is niet zo'n super versie?![]()
(Maar blijft een lekker nummer)
Er staan idd maar heel weinig Doe Maar nummers op youtube zie ik nu.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, maar wel de enige versie. Tot niet zo heel lang geleden was heel dat nummer niet te vinden. Dus ik ben al heel blij zeg maar.
Jaaaaaaaaa!!!!! Op de nipper!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Potverdorie! bijna verzaakt! Maar op de valreep nog.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof wijf is het, die ex-wethouder van ons.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat om te beginnen!!![]()
En Lies mag het ook aan de buitenkanten van Den Haag zijn?
Dan heb ik misschien wel een idee.
Maar nu eerst P&W kaaiken.
Heeft de tweede niet een la meer dan de eerste? En de derde weer een la meer dan de tweede?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb ook echt even goed de lettergrepen moeten tellen zodat je me daar niet op kon pakken![]()
Was ff zweten welquote:
Vuck het ferfen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Bedtijd. En geen zin. Maar ik wil morgen verven.
Keuzes keuzes
Rust, ruimte, stratechisch gelegen, wijdse uitzichten en een beschaafd volk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
edit: niet van jou, met je l'dam/voorburg.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft de tweede niet een la meer dan de eerste? En de derde weer een la meer dan de tweede?
Lalalalala Lálalalalala Lalálalalalala
Uh, ik moet nog steeds gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Vuck het ferfen!
Of heb je je keus al gemaakt? Ja zeker he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |