Ach... Ik blijf bij mijn eerdere punt: Hij heeft geneukt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ook maar hij moet niet roddelen over mij.
Gaat die tot aan jouw huis dan?? Vanaf CS?? Hrmmm dat schept mogelijkhedenquote:
Dat eerste is inderdaad beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Gaat die tot aan jouw huis dan?? Vanaf CS?? Hrmmm dat schept mogelijkheden![]()
Oohh en twee topics... eentje waar MLI aan het vingeren is.. Maar zou ze de webcam aan hebben staan? Want ik hoef niet perse te zien hoe Pumaatje een ei uit zijn cloaca perst en zo een video genaamd tubboy maakt.
Tja ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik voel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar dat hoef je toch niet zo op internet zetten?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee Tijn is jalloers op Civilian omdat civil wel met cue mag gaan daten en wie wat nogal wat niet meer. Tijn heeft vervolgens in het fotoboek van civil gekeken en zit nu weer terug in een wak omdat hij zichzelf een lelijk gedrocht vind en civil veel te knap is en hij daar nooit mee zou kunnen concurren om de gunsten van cue.
Wat tijn alleen niet door heeft, is het feit dat hij misschien lelijker of knapper is dan civil niets te maken heeft met het feit dat cue hem niet wil daten, en eerder te zoeken is in het mentale vlak.
Zo kunnen we het dan nu weer over eieren, wijn en knuffelen hebben alstublieft???
en met MLI, maar dat is opzichzelf niet zo bijzonder. Hij bevindt zich in een groot gemengd gezelschap. Wel lullig dat ie hier komt vertellen dat ie nog een keertje wil, terwijl hij van te voren had kunnen weten dat het een once in a lifetime deal was!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach... Ik blijf bij mijn eerdere punt: Hij heeft geneukt!
Jajaja. Je beseft wel dat ik de laatste post aan jou heb gelatenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik moest er nog een TT én een ei uitpersen.
ja die stopt bij mijn huis, van die halte kan ik je nog wel ophalen met mijn fietsie (of lopend, is iets meer dan 5 min) en ja gaat van csquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Gaat die tot aan jouw huis dan?? Vanaf CS?? Hrmmm dat schept mogelijkheden![]()
Oohh en twee topics... eentje waar MLI aan het vingeren is.. Maar zou ze de webcam aan hebben staan? Want ik hoef niet perse te zien hoe Pumaatje een ei uit zijn cloaca perst en zo een video genaamd tubboy maakt.
Maak je een omelet van het ei?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik moest er nog een TT én een ei uitpersen.
Nee, zal ik het maar opbiechten? Ik had dit weekend ander bezoek. En ik denk dat ik Pumaatje in tweeën zou breken, is zo vervelend om steeds het gevoel te hebben dat je op eieren loopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en met MLI, maar dat is opzichzelf niet zo bijzonder. Hij bevindt zich in een groot gemengd gezelschap. Wel lullig dat ie hier komt vertellen dat ie nog een keertje wil, terwijl hij van te voren had kunnen weten dat het een once in a lifetime deal was!
Moet je inderdaad zelf weten, maar:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik voel.
quote:
Pics or it did not happen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, zal ik het maar opbiechten? Ik had dit weekend ander bezoek. En ik denk dat ik Pumaatje in tweeën zou breken, is zo vervelend om steeds het gevoel te hebben dat je op eieren loopt.
de 3 of de 4?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja die stopt bij mijn huis, van die halte kan ik je nog wel ophalen met mijn fietsie (of lopend, is iets meer dan 5 min) en ja gaat van cs
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jajaja. Je beseft wel dat ik de laatste post aan jou heb gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |