Dan slaapt 3/4 van nederland die luistertquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste uur is inderdaad vrij matig, maar daarna gaat het toch wel helemaal los. Uur 2 is niet verkeerd, maar het laatste uur gaat echt een knaller worden.
O, welkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das leuk. Daar heeft Kaiser Chiefs een plaatje over gemaakt.
Denk het ook, maar wij vast nog nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dan slaapt 3/4 van nederland die luistert
Vuurspuwen is nog best wel moeilijk, want als je het verkeerd doet dan kan je je zelf goed verbrandenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Ik las op de Twitter van Der Rudy! dat ze gaan vuurspuwen
Edit: Bette gaat dat dus doen!?
Ze spugen toch met Romeins olie. Die brandt alleen als het in hele kleine druppeltjes is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vuurspuwen is nog best wel moeilijk, want als je het verkeerd doet dan kan je je zelf goed verbranden
Dat geloof ik direct jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vuurspuwen is nog best wel moeilijk, want als je het verkeerd doet dan kan je je zelf goed verbranden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe daar zijn we (mn internet explorer liep steeds vast)
goeienavond allen!!
Ik ook! Live zijn ze echt super. De laatste tijd 3x gezien en ik was telkens weer onder de indruk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
heb zin in De Staat zo.... lekker rocken!
Ik vind 't toch echt wel fijne muziek voor de late avond dit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Kyteman.. ook wel aardig. Niet echt mijn muziek, maar het klinkt wel goed.
Voor de avond opzich wel, maar in de ochtend vind ik het toch iets te vermoeiendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind 't toch echt wel fijne muziek voor de late avond dit.
Moet ook elke keer weer denken aan die clip van Cortonquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Bij deze plaat hoort deze video natuurlijk: http://www.vimeo.com/2605124
Op de redactie moeten ze er iig steeds aan denken.
Voor de ochtend is vooral Room Eleven erg lekkere muziek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor de avond opzich wel, maar in de ochtend vind ik het toch iets te vermoeiend.
Daar is 'ie weer, The Killers - Human.
Whaha dat fragment is echt geniaal man !quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Bij deze plaat hoort deze video natuurlijk: http://www.vimeo.com/2605124
Op de redactie moeten ze er iig steeds aan denken.
uh? damn...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Marc63 het volgende:
Oei. Mn broertje heeft een ree aangereden. Kan De Staat nog ff wachten met spelen? Ben zo terug.Jazzanova
Je kwam er zelf meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:36 schreef Brennel het volgende:
En toen wist Djurre mijn cupmaat![]()
* Brennel houdt van ibuprofen
Een *fucking* ree? Fuck zeg, flinke schade?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Marc63 het volgende:
Oei. Mn broertje heeft een ree aangereden. Kan De Staat nog ff wachten met spelen? Ben zo terug.Jazzanova
Oepsie , voorkant in elkaar ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Marc63 het volgende:
vind het te geforceerd gezongen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Kyteman.. ook wel aardig. Niet echt mijn muziek, maar het klinkt wel goed.
Dat heb ik nu eigenlijk met die King Jack.. weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind het te geforceerd gezongen.
Dat ze live erg goed zijn, en zelfs beter dan op de plaat, heb ik wel vaker gelezen. De plaat vind ik,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ook! Live zijn ze echt super. De laatste tijd 3x gezien en ik was telkens weer onder de indruk.
Sowieso, hoe lang is die plaat al niet meer te horen geweest @ 3? Een flinke tijd alweer volgens mij...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mogen we de Mars hype nu officieel voorbij noemen ?
Mars!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Da's waarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kwam er zelf mee, voordat Roel jaloers word
Stille dood gestorven, deze week niet meer gehoordquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, hoe lang is die plaat al niet meer te horen geweest @ 3? Een flinke tijd alweer volgens mij...
Is het volgend uur de uuropenerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |